Sayfalar

3 Mayıs 2010 Pazartesi

Çocuktan al haberi!

24 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

:)))

kirazsevdasi dedi ki...

doruk da cok seviyor oyle yapmayi :)

aysema dedi ki...

Bizde çocuk böyle bakınca "misafir gelecek!" denirdi eskiden. Bence hazırlıklara başlayın hemen...

Çok tatlısın haberci, öpüyorum seni.

Magissa dedi ki...

gebertirim seni haberci, agzima layiksin tam.

saricizmeli dedi ki...

annem de aysema hocamın dediğini demişti UE böyle yaptığında.

türkiyenin farklı yerlerinde de çocuklar bunu yaptığında misafir gelecek denmesi, tv olmadan da güçlü iletişim sağlanabiliyormuş demek ki.

ne kadar enteransan değil mi, her çocuk bunu ısrarla yapıyor bir dönem. neye katkı sağlıyor acaba?

pijaman da pek güzelmiş çağan...

mynameismelis dedi ki...

o kurabiye ayakları yemek lazım bence!
OİP anneye de fular da kolay gelsin şimdiden :)

Meral Erdoğan dedi ki...

kolayliklar oip'cigim :)

kara kitap dedi ki...

benim oğluş bazen o pozisyonda uyuyor. :))

upsy daisy der tabii,gece bahçesi çocukların göz kırpmadan izlediği bir program,beyne farklı sinyaller falan gönderiyor galiba,şüpheleniyorum.

anneye de fular çalışmalarında kolaylıklar dilerim.

İLKAY dedi ki...

Hahaaaay...
Koptum valla...
Yakınımda değilsin sırf bu yüzden oğlumun gerisinde bir diş izi oldu bu fotodan sebep:)))

Annene söylede fularda başarılar:)))

Ayla dedi ki...

Nasıl bir inattır bilmem benim oğlumda babasına baba demiyor, resmini göstererek annii diyor, hatta arkasından anii diye bağırıyor.İşin garip yani ilk baba dedi uzun bir süre bu kelimeyi kullandı çok çok çokkkk sıkışmadığı sürece baba demiyor.

Burcu dedi ki...

hahahaa komik misin pekii sen :)) söyle annene burcu ablam kolaylıklar diliyormuş diye:))

LaTiFe dedi ki...

çok tatlısın tombik döner :)

Şeyma Gülseren Durmaz dedi ki...

Oyy çok şeker :) "upsy daisy" bizim ailenin de klasiği oldu :)

bilge ve annesi dedi ki...

çok tatlısın sen, anneye de kolay gelsin...

FADİŞ dedi ki...

Harikasın, çok tatlısın. Annen seni benim yerime sıkı sıkı sarılsın, öpsün.

Calanon dedi ki...

Yemelik, isirmalik, offf!!! Upsy daisy diyormus bir de :))
Kolay gelsin.

derya öz dedi ki...

hahaha, misafir gelio oip, hazırlıklara başla hemennnn:))) bu harekette hep öyle der babannem falan:)) tatlı tontik şey,upsy daisyi söyleyemeseydin hatırım kalırdı zaten, şimdikiler anne babadan önce onu demeye başlıyorlar, anneciğine de "fular" da başarılar:)))

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

annene de ki,nihan teyzenin beni ham yapmak için içi gidiyormuş.
bir de oip çabuk dönsün istiyormuş, de.sevsinler çizgili pijamanı.

Açalya dedi ki...

ay bu yakında donk diye taklasını da atar, yirim o totoyu!

olmadık işler peşinde dedi ki...

KUZUNUN ANNESİ,
:)))

KİRAZ SEVDASI,
taklacı güvercinler :)

AYSEMA,
:D)) annem de aynısını söyledi.. hay hay buyursun gelsin!! :D))

MAGİSYA,
tosbik dolması:))

SARIÇİZMELİ,
yalancı takla çetesi bunlar sanırsam :)

MELİS,
sanada goley gelsin fularda ;)

MERAL,
çok teşekkürler:)

KARA KİTAP,
çok sağol:) valla ben bile bayılıyorum dinki donglara da:)

İLKAY,
söyledi söyledi :) benim yerime de ısır o tombiği, özellikle bilek boğumlarından:)

AYLA,
bu da başta baba diyordu. şimdi anne de anne! taktı resmen:)

BURCU,
söyledi merak etme, teşekkürler:)

LATİFE,
Hahah! unutmamışsın:)

ŞEYMA,
biz de maaile izliyoruz valla:) harikalar!

BİLGE VE ANNESİ,
teşekkürler:)

FADİŞ,
öptüm öptüm!!

CALANON,
:) sağol!

DERYA,
çok sağol:) upsiğğ diysiii!!!

NİHAN,
gelicem gelicem :))

AÇALYA,
yana devrilmeli illaki :o

Yelish dedi ki...

fotografa bakip , basligi okuyunca bi gelen var demek ki dedim :)
Carsamba gunu ucuyorum insallah , gitmemdeki engel kalkti !

opuyorum mis kokulu ayaklari
(Cagandan bahsediyorum haa , bi yanlislik olmasin !)

Red Riding Hood dedi ki...

Ne güzel durmuş öyle tombik döner .Kilo vermiş gibi duruyor burdan bakınca .Acaba ters döndüğü için gözlerim mi döndü ?

Ashley dedi ki...

Çağan pabucu yarım , çık dışarıya oynayalım :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİSH,
haber buymuş demek!!!! hoşgeldin tekrar:) dolmalar hazır;))

RRH,
azıcık verdi sanki, ama yine de oldukça tosbik kendileri:)

ASHLEY,
eşliii pabucu tamam annem evde ben çıkamam!!! :D))) nerden de geldi aklına:)