Sayfalar

8 Mayıs 2010 Cumartesi

gitti...

Onu karşıma aldım ve neredeyse altı aydır durmadan kafamda planladığım konuşmayı yaptım bir solukta.


Kendisini nasıl koruması gerektiğini anlattım.
Vücudunun kendine özel olduğunu, başkalarının yanında giyinip soyunmaması gerektiğini, kimsenin rahatsızlık verecek biçimde dokunmasına izin vermemesi gerektiğini, böyle bir rahatsızlık hissederse yapan her kim olursa olsun bize söylemesi gerektiğini ve benzer bir çok konuyu anlattım...
"Hiç kimseden korkma ve çekinme" dedim.
"Bu konuda merak ettiğin ve sormak istediğin bir şey olursa sakın çekinme, gel bize sor" dedim.
"Tamam" dedi...
ohh dedim içimden.... üzerimden bir yük kalktı resmen.
Allah çocuklarımızı kötülerden korusun.


* * *


Tüm akşam heyecan içinde geçti. Çanta hazırlandı, her şey yedekli yedekli konuldu... Tembihlerden özet geçildi.


Hayalini kurduğu cep telefonuna iki günlüğüne de olsa kavuşmanın mutluluğu görülmeye değerdi!


Evden çıkış anına kadar herşey normaldi. Ne olduysa ayakkabılar giyilirken oldu. Karşılıklı gerildik ve kapris yaptık birbirimize. (düşünün artık heyecanın dozunu) Öpüştük falan ama "ıhh, pıhh" diye. Hatta babayla kapıdan çıkarlarken ben küsüp koltuğa attım kendimi. Çıkıp gittiler...


Sonra... kapı tıkırdadı. kalktım açtım, oğlum gelmiş! sarıştık, öpüştük... gözümden bir damla pıtladı. el salladım ardından, asansörün kapısı kapandı...


Bora sırtında beyaz çantasıyla, Çanakkale'ye doğru yola çıktı...

41 yorum:

ŞuŞu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ŞuŞu dedi ki...

OİP umarım çok eğlenir Bora vee anlatacak bir çuval dolusu şey biriktirip gelir sana :)

Ayrılıklarımız hep kavuşmakla son bulsun.

Ayşe dedi ki...

Allah yol acikligi versin, ve insallah guzelce eglenir.

olmadık işler peşinde dedi ki...

ŞUŞU & AYŞE,
çok teşekkürler... yüreğim pır pır. hayırlısıyla dönsün inşallah.

beste dedi ki...

ee yavas yavas zamani dunyayi kesfetmeli annenin kollari her zman orda nasilsa:))

Yelish dedi ki...

Sen harika bir annesin ve yazmaktan bikmadim Bora harika bşr cocuk
Cok duygulandım okurken ,acaba ben neler yasardım diye hissettim...hala dusunuyorum :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

BESTE,
onu dedim ben de giderken... "yavaş yavaş kendi hayatını yaşamaya başlıyorsun, daha çok ayrılıklarımız olacak, alışıcaz" dedim :(

YELİSH,
canım... çok sağol...
Allah sana da nasip etsin. büyüyorlar işte. off çok içlendim ben de:(

Açalya dedi ki...

hakikaten zordur tahmin edebiliyorum, ama çok güzel bir konuşma yapmışsın, herşey çok güzel olacak, çok eğlenecek, bol bol da fotoğraf çeksin söylemişsindir zaten.

Anne Café dedi ki...

ayy gözlerim doldu. ama ne kadar güzel büyüdüğünü görmek yine de...

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

çok duygulandım Oip im,Allah a emanet,içini ferah tutmaya gayret et.sarıldım.

poh poh perisi... dedi ki...

Allah kavuştursun OİP :) hep böyle kısa ve keyifli ayrılıklar olsun hayatınızda... bir de ne güzel bir konuşma yapmışsın ama hep duam Allah iyilerle karşılaştırsın...

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA,
ya aslında çok alışık bizsiz yolculuklara, tatillere. ama hep aile büyükleriyleydi, il kez tek gidiyor:) çekecek bakalım unutmazsa:)

HİLAL,
Ayşe kızım da gidecek gezilere...

NİHAN,
Eğlenmeye gidiyor sonuçta di mi:))
kim bilir nasıl dağıtırlar:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

POH POH,
Amin, çok sağol :))

Anne ve Bebisi dedi ki...

Hadi Allah kavuştursun :)

anneyazar dedi ki...

Allah kavuştursun:)

Calanon dedi ki...

Of, ben bile fena oldum okurken :( Koca adam oluyorlar bir solukta sanki, konusma cok iyi olmus, aslinda belki de azar azar baslamaliyiz biz de simdiden.
Neler geciyor simdi kalbimden, aklimdan, ama bazen duygulari hic bir sekilde yazamiyor, aciklayamiyor insan.
Cok eglensin, mutlu donsun, en kotu ayriliginiz hep boyle kisa ve mutlu olsun.

A-H dedi ki...

valla benim bile icim buruldu okurken, allah kavustursun...

FADİŞ dedi ki...

Allah kavuştursun.

Esra Solomon dedi ki...

offf, okuyunca icim tuhaf oldu. Tabi buyuyorlar, bu sekilde hayati taniyacaklar falan filan da gel de anne yuregine anlat. Umarim 30 yasina kadar evden ayrilmaz, ayrilirsada oldugu sehire tasinalim diye kafamda gercek disi hayaller kuran ben, kendimi yerine koydum ve dusundum nasil hissederdim, ne soylerdim ona diye. Cok guzel bir konusma yapmissin. Umarim cok eglenir buyuk abi:) Sevgiler...

kirazsevdasi dedi ki...

ama son kisimda dagildim ben. gozlerim doldu,
allah kavustursun...

Red Riding Hood dedi ki...

İlk Gezisi çok güzel hatıralarla geri dönecek .Hadi bakalım annesi Allah kavuştursun ;)

ElfAna dedi ki...

Off off, ilk gezi icin bunlari aklimda tutayim. Gule gule gitsin, gule gule gelsin

olmadık işler peşinde dedi ki...

ESRA,
ANNE YAZAR,
A-H,
FADİŞ,
KİRAZ SEVDASI,
RRH,
sağolun dostlar:))

CALANON & ERSA S. & ELFANA,
çocuklara kendilerini korumak için gereken bilgileri yuvaya başladığında azar azar aktarmak gerekiyor ve bağımsızlaştıkça, kendi kanatlarıyla daha uzaklara uçmaya başladıkça dozunu artırmak gerekiyor. endişelenmekte sonuna kadar haklıyız. zira dünya kötü, insanlar kötü, Allah yardımcımız olsun..

olmadık işler peşinde dedi ki...

Bora sabah erkenden mesaj attı. Rahat gitmiş, bol bol geziyorlarmış:)))

Benden Bizden dedi ki...

hadi gozun aydin OIP, eminim cok guzel bir gezi yapacak buyuk abi :)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Bir damla da benim gozumden pirtladi :(

Selametle gitsin selametle gelsin insaallah. Herkes gibi Ayse Sule Teyzesi de dua edecek Bora'nin ardindan, sen gonulunu ferah tut annesi.

olmadık işler peşinde dedi ki...

BENDEN BİZDEN,
çok sağol:)

KREMALİ'NİN ANNESİ,
hay ağzına sağlık teyzemizin... çok sağol, eksik olma sen:)))

ipex dedi ki...

ayy dağıldım :'(( ne mutlu Bora'ya ki böyle muhteşem bir anne-babaya sahip, ne mutlu sana ki bu kadar size benzeyen bir (hatta iki) evlada sahipsiniz.

anneler gününü de kutlarım bu vesileyle OIP'cigim :)

lezzetlisomunlar dedi ki...

Allah kavuştursun canım.Endişeniz bana da çok aşina geldi.3 yıl önce oğlum kız arkadaşıyla buluşup bir iki gün gezmek için İstanbul'a ilk gittiğinde O'n karşı son derece sakin ama içimde acyip fırtınalı ve çalkantılıydım.İlk dönüşünden sonra rahatladım ve diğer gidişler daha rahat oldu.İlkler hep sancılıdır.Ona güvenin,gerisi hallolur..

Sadece anne.. dedi ki...

Aaa ağladım resmen :( Bu ara Can'ın minik hallerini özler dururken her seferinde benden daha da ayrıştıkça içimin nasıl cız cız edeceğini düşünüyordum.. OİP seni çok seviyoruz, Bora da su gibi gidip gelsin :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

İPEX,
böyle düşünmen ve düşünmekle yetinmeyip buraya yazman beni öyle duygulandırdı, düşündürdü, mutlu eti ve gururlandırdı ki anlatamam:) çok sağol gerçekten. darısı başına! umarım sana da nasip olur sağlıkla kucağına alacağın, gözünden sakınıp büyüteceğin yavrular:)) teşekkürler ve sevgiler

LEZZETLİ SOMUNLAR,
:) merhaba.. çok teşekkürler yüreklendiren yorumlarını ve deneyimlerini paylaştığın için:) bu ilk yalnız gidişi oldu, çok heyecanlandık gerçekten de...

SADECE ANNE,
üzüldüm bu kadar içlenmene:( şimdi Bora hayata karışmaya ve birey olarak ortaya çıkmaya başlamışken, Çağan çok iyi geldi bize :)) yavaş yavaş da olsa ayrılmak zor gerçekten. Bu yazdıklarınla bu blogda yazdığım, belki de en sevdiğim yazıyı hatırlattın bana:) bir bak üşenmezsen : parmak arası

Çok teşekkürler ayrıca, benden de sevgiler:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Bora geldi!:))))

Selen dedi ki...

oh be! Ben bile endiseyle bekledim donusunu. Nasil gecmis? Maceralarini bekliyoruz.

Burcu dedi ki...

gözün aydın arkadaşım, boraya kavuşmuşsun :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

SELEN,
çok eğlenmiş, gece 01:30 gibi ve bitkin geldi, çok konuşamadık, hemen uyudu. haberleri bu akşam alacağız bakalım:) çok sağol

BURCU,
:)) çok sağol dostum:D)

nalan dedi ki...

peh,
sıpaya bak. adam oldu gezilere gitti. bir de telef olup geri geldi. çaktırmadan bi ısır sen bu akşam. gene yattığı yeri bilemez yorgunluktan.

olmadık işler peşinde dedi ki...

NALAN,
doğru dedin, sabah ben çıkarken uyuyordu ve hala gece yattığı pozisyondaydı:))

öykününannesi dedi ki...

Aaaa Oyipteyim ve ağlıyorum. Bi terslik var :/ Mayka soriim...

olmadık işler peşinde dedi ki...

TUĞÇE,
gün gülme günüdür:) Mayk'a sor ivet

buketbukethayaller dedi ki...

OIP `cigim , gec oldu ama o cok tatli,hassas, sanatci ruhlu ;-) , John Lennon gibi -gitar da caliyor deyince resim tam oldu-bir hava veren büyük ogluna cok $ükür tekrar sag salim kavu$tun. Gözün aydin! Kimbilir ne sancili 2 gün gecirmi$sindir! Onun da hayraniyim ben, söyleyiver. Allah kavu$tursun demek kismet olmadi. Bir ko$u depresyona sokuvermi$ti burdaki i$ler beni .
sevgiler,
BBH

olmadık işler peşinde dedi ki...

BBH,
çok sağol dostum :)) çok şükür sağlıkla geldi minişim... tarif tam uymuş ama, hahahaa :)) J. Lennon kılıklı kuzum benim...
sana kolaylıklar diliyorum:)