Sayfalar

28 Mayıs 2010 Cuma

HABER ANALİZ: 5 AYLIK HAMİLE OLUP 1 KİLO ALAN ÜNLÜ KİM?!!??!!

Şimdi benim ne suçum var?? Herkes aklından geçiriyor, ben çiziyorum:))) Buyrun haberin analizini....

44 yorum:

derya öz dedi ki...

yavvv koptumm, kopptuummm!!!! ha fittir yaaa harbidenn:))) günde bazlama yemiş teyzeleer müthiş, şirketçene gülüyoz iyi mi:))))

olmadık işler peşinde dedi ki...

:D)))) BEN DE GÜLÜYORUM EKRAN BAŞINDA İYİ Mİ?:D))

OzGe dedi ki...

az once haberi okudum sizi bekliyordum :)))

Seden dedi ki...

kadından bende haz etmiyorum ama, kendi adına yaptığı iyi bir şey değil mi?
kadının ilk çocuğu gayet sağlıklı

doğumdan sonra yine popo göbek salmayacak
şart mıdır illa 30-35 kilo ile hamilelik tamamlamak?

Peris dedi ki...

Benim de doktorum bunu gösterip gösterip çok kilo aldın diyor, 4 kilo aldım toplamda, dördüncü ayım bitiyor. Çıkmasın artık televizyona bu hatun, hamileliğimin keyfini süremiyorum:(

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÖZGE,
görmemiştim ama haberi geldi:))

SEDEN,
uzman falan değilim ama, hamilelikte rahim kalınlaşıyor bebeği taşımak için, göğüsteki süt dokuları falan büyüyor, doüum sonrası süt üretimi için beden yağ depoluyor vs... 30-35 olmasın tabi ama 1 kilo hiç normal gelmiyor. hamile kişisi için ne bedensel güzellik ne selülittir aslolan... bebeğin sağılıklı gelişmesidir önde gelen bence... sevgiler

PERİS,
doktorlar hep korkutur... takılma bence:))

yesilerik dedi ki...

HARİKASIN YA SABAH HURRIYETTE OKURKEN BUNLAR GECMISTI AKLIMDAN TURKIYENIN BASKADA DERDI YOK CUNKU PILATES SEVMEKTEN BASKA

ilknur malcı dedi ki...

"Ha Fittir" e çok güldüm.
cem yılmaz mısın mübarek :))

nalan dedi ki...

bu hatunun haberlerini talep eden kim kardeşim?
hangi kovuğa saklanıyo bu yurdum insanı?
hakikaten ya!

Seden dedi ki...

ben 40ında hamile kalacak gruptanım, mütemadiyen doktorlar vs ile görüşüyorum, bilgi denizinde boğulmuş haldeyim :)) imdat diyorum hatta

Çoğu ilk 4 ay kilo almak çok gerekli değil diyorlar, verdikleri listelere göre beslenmek gerekiyor tabii
Sonraki dönemde içerdeki yavrunun büyümesi ve sizin dediklerinizle beraber kilo artışı zaten hızla geliyor

9-10 kiloya kadar da normal diye bakıyorlar

İlk gebeliğimi hatırlıyorum, o ilk 4 ay nerdeeeee yemek yemek, ölüyordum kokulardan, 3 kilo üzeri kaybetmiştim hatta
Tek besinim ayran ve su idi
zorla ekmek yiyebiliyordum

Gerçi beşinci ay kaybettim, sanırım içeride kalmaya niyeti yokmuş :))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

off bizim toktor görmesin bunu :)
her gittiğimde kilo almışım diye kızıyordu bebekten çok kiloyla ilgileniyordu. bende topu topu 9 kilo aldım. korktum resmen ya. Demek ona Epru Şallı gibi bir hamile gerekiyormuş. Kulakları çınlasın. Ah Seçil ahh çok çektirdin bana :)))Haa Fittir :D çok güldük bizde şirket olarak, bütün bayanlar tabi ;)

jasminny dedi ki...

ben severim bu kadını ;) hoşuma gidiyo spora düşkünlüğü..zordur uzun süre aynı formda kalmak,sporu yaşam biçimi haline getirmek..bunu başarabilenleri seviyorum..
buarada doğru olabilir bu 1 kilo olayı,bizim gelin de pilates yapıyodu çok uzun süredir,5.ayında daha 2kilo almıştı,hem kilosuna hem bebeğine çok dikkat ediyodu,gerçekten maşallah bebek de çok sağlıklı doğdu..biraz da yapı meselesi tabi..

kahvegibi dedi ki...

Ha fittir mi?

ahaha, izninizle bugün sürekli kullanıcam. yarın ve ertesi gün de :p

Ozgur dedi ki...

hahahahhhahahaha:)
öperimmm...

sen çizmeden ayşe'den istek gelmişti nurturiada gördün mü:)

evimindekoratörü dedi ki...

OİP süpersin! teyzeler süper, yine gelecek ben.

olmadık işler peşinde dedi ki...

YEŞİL ERİK,
dedim ya sizin aklınızdan geçen benim kalemimden geçmiş :))

İLKNUR,
:D))) nerdeeee??:)

NALAN,
:))yok be nalanım, gülmek eğlenmek isteyenler onlar:)

SEDEN,
çok üzüldüm:( dilerim gelecekte sorunsuzca alırsın kollarına yavrunu... sevgiler:)

BAHAR,
çok iyi, gayet iyi kilo almışsın işte, daha ne? bu doktorlar deli eder adamı:)

JASMINY,
bilemiyorum herkesin yapısı başka tabi. biz domestik yapıda olduğumuzdan mıdır nedir alışık değiliz tabi bu durumlara:)

KAHVE GİBİ,
:)) alın tepe tepe kullanın:)

ÖZGÜR,
yok görmedim:)) hoş geldin bu arada, özlemiştik çok:))

EVİMİN DEKORATÖRÜ,
bekleriz efem:))

cenebaz dedi ki...

Ha fittire bittim:)))) Böyle 6 ayda 1 kiloyla ya (diğer örnekleri gibi) 6. ayda erken doğum yapar ya da parmak çocuk doğuru.

Seden dedi ki...

ilk çocuğu normal gelişti, ikincisi umarım arızalı çıkar hep beraber derin bir ohhhh çekeriz

PS:İroni

Benden Bizden dedi ki...

Ha fittiiiiir diyorum ben de izninizle!
Bu kadin cidden hasta yaa, tedavulden kaldirilmali en acilinden!
Zaten takmisim kafaya kilo aliyorum diye, bir cinnet aninda elimden bir kaza cikabilir TR'ye gelir gelmez! Vatana millete de hayirli bir is yapmis olurum!

Peris dedi ki...

Bahar Kızı ve Yağmur, benim doktorumun adı da Seçil, yoksa Seçil Günay Avcı mı:)))

Ayşe dedi ki...

dun gece nurturia'ya yorum birakip kendisini sana havale ettigimi soylemistim. E tabi aklin yolu bir...

Benim takildigim su; neden kimse cikip bu deliyi dinlemeyin 1 kilo sagliksiz demiyor anlamiyorum. Tamam cok kilo da sagliksiz da "yaziyla bir"- el insaf...
Insanlara da ornek oluyor... offff... ha fittir'e de bayildim...
elin kolun dert gormesin.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Sevgili Peris :D
evet Seçil Günay Avcı :)

Haydins dedi ki...

Fit hamileliğe hakikaten ha fittir demek lazım!! Bu kadına en büyük beddua fat olasıca olabilir herhalde..Kafayı yemiş!

kara kitap dedi ki...

benim yazdığım yorum blog aleminde sırra kadem basmış o yüzden tekrarlıyorum. bir ki bir ki tekrar:

yirim ben o teyzeleri yirim yirim. :)))

6 ayda 1 kilo haberini okuyunca bende nasıl yani? (şaşır) olmuş ve haberin devamındaki fit olma kısmını okuduğumda da ha fittiiir! (kızgın ve ayıplar bak) demiştim.

Calanon dedi ki...

Ha fittiiir!!!! :))

Deme bana da, ben 8 ayda tam 20 kilo almistim. Hatta hamileligimin basinda cok zayifim, aman bebek normal gelissin, ben kilo alayim diye beni diyetisyene yollamislardi, da sonradan kadin bakti ki ben aldim basimi gidiyorum, sizin buraya gelmenize gerek kalmadi artik demisti.

6 ayda 1 kilo nasil oluyor yav?!!!

jasminny dedi ki...

"ha fittir" ince bi espri,hoş olmuş baya da beğenilmiş ağzınıza sağlık ama yalan diil kadın gerçekten fit :)
hatta fit bir hamile :)
ben maşallah diyorum;)

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

vallaha doktor kilo alma dedikçe aldırmadım.açıklıyorum eveet,23 kilo aldım.7 kilosu hala üzerimde.istesem veririm.verirsem uçarım.uçarsam hiç birşeye yetişemem.yazık minik yavrucak.basınç görüyordur orda.Allahtan hatırlamayacak.taaki oip teyzesinin 30 yıllık blogunu keşfedene kadar...

Yelish dedi ki...

5 aylıkken 15 kiloyu gecmiştim heralde , 30 kiloyla tamamladım
Ohh sefam olsum , yedimde yedim ! ;)
Insallah hem anne , hem de bebe saglıklı olur diyelim , sonra tebrik ederiz kendilerini ;)

Not Kucuk bir prenses sevdim bugun , annesiyle de kahve hopudettim ama gene ates almaya gitmis bir sekilde ;( (anladın sen onu ) ;)

Pratik Anne dedi ki...

Bence bu bayanin kendisi insan degil tavuk. Ve de 3 ay sonra yuurtlayacak. Olay budur.

Cunku benim bildigim bebegin kendisi var (300 gr desen) suyu var, plasentasi var, vucut su toplar gogus mogus sismeye baslar. Fiziken sadece 1 kilo almak icin bu hatunun karninda insan yavrusu degil tavuk yumurtasi var demek.

olmadık işler peşinde dedi ki...

CENEBAZ,
ay erken doğurmaz inşalla... yazık minicik bebeğe, gelişemez yavrucak:(

SEDEN,
ayy şakası bile fena :O bunu bilmem ama örnek alanlardan korkarım ben... ne fena...

BB,
yok sen rahat ol:) manken ya da şarkıcı, sanatçı, fitnıs hocası, pilaytesçi falan olmadığına göre, normel insan kontenjanından beslenmeye devam et:D)) minnoş minnoş ne güzel:)

AYŞE,
aldım haberini, havaleni baklemeden çizmişim meğer:))
çok doğru demişsin. millet bunu örnek alacak şimdi, vay başımıza:(

HAYDİNS,
hahah fena bi beddua olmuş bu:)

KARA KİTAP,
off bilirim çok fena oluyor yorum uçunca:( fittiret :D)) *muzır muzır gül*

CALANON,
:D))) ülen şahane bi küfür buldum resmen!! ay ölsem inanmam senin +20 olduğuna.. bi calanon daha eklemişsin kendine demek:D)

JASMİNY,
fit olduğunu inkar eden yok zaten. maşallah tabi.

durduğumuz ve baktığımız yer çok farklı aslında. ben ve benim gibiler hamileliği doyasıya yaşamayı, tadını çıkarmayı tercih edenleriz. güzellik, fitlik gibi kavramlar umrumuzda olmuyor pek. çoğumuzun belki de pilatese, yogaya, özel diyetisyenlere, az kiloyla sağlıklı bebk doğurmak için gidilecek pahalı uzmanlara verecek paramız da olmayabilir. bebeğin ve annein sağlığı iyi olsun gerisi zamanla olur diyen sıradan insanlarız biz... o nednle anlayamıyor olabiliriz sayın Şallı'yı??? kim bilir???

Umarım bu hanımı örnek alan genç anneler; bebeklerinin ve kendi sağlıklarını tehlikeye düşürecek hatalı diyetlere ve egzersizlere girişmezler....

NİHAN,
yerimiz mi dar yoksa yenimiz mi dar!! ne varrr!! diye şarkı söylüyormuş içerde:))

YELİSH,
ya off ya :( hain rota :((
"haftaya buluşalım haftayaa!!! vikngler geliyor!! buluşalım haftayaa!! ;))"

olmadık işler peşinde dedi ki...

PRATİK ANNE!!

günün yorumu diyorum, başka da birşey demiyorum:D)) harikasın!

Adsız dedi ki...

Ben bu şahıs için aslında yorum bile yapmak istemiyorum. Tam da hassas bir noktama değinmişsiniz:)) İlk çocuğuna hamileyken, karnı burnuna gelmişti ve duman altı (o zamanlar sigara yasağı yoktu), gürültülü bir bardan buz gibi kış günü göbeği açık bir kazakla çıktığı dün gibi aklımda; muhtemelen kaybetmekten çok korktuğu belli olan kocasını mutlu emek içindi çabası.. Bir de sadece kivi yediğini söylüyordu!!! (bir de kötü örnek!) Üstüne üstlük doktoru da bunu pek bir sağlıklı buluyordu (nasıl yani???)

Şimdiyse hala ağır pilates harekeleri yapıyor (doktorum regl'ken bile pilatese 1-2 gün ara ver diyor ama pardon Prof Dr Şallı daha iyi bilir) ve sadece 1 kilo aldım diyor.

Kendisinin akıl ve ruh sağlığı konusunda endişeliyim.

Daha da önemlisi Allah çocuklarına sağlık versin.....

Aslı

lezzetlisomunlar dedi ki...

Sevgili OİP,ben de Seden ve Jasminny gibi düşünüyorum,kızcağızın kimseye birşey dayattığı yok,kızmasın kimse..O yol gösteriyor,sen ister gidersin peşinden,ister gitmezsin,senin bileceğin iş..Bebekleri de gayet sağlıklı,o halde problem yok.Keşke hepimiz maksimum 4-5 kilo alarak bitirebilsek hamileliği de sonrasında deliye dönmesek.Kendisini tebrik ediyorum..

Ayşe dedi ki...

ya anladigim kadariyla kendisi zayifliyor da bebek kilo aliyor(dur umarim), 5 ay olmus hala cikmaz mi o gobek, onu merak ediyorum...
Allah akil fikir versin ne diyeyim bilmiyorum...

Adsız dedi ki...

Fittir fittir guldum yaaaa:))) Cok hos, canim sikildikca senin siteye girip rahatliyorum Oip. Bence senin terapi ucreti alman lazim bizlerden:)) SUMEYYE

Başak Çelik dedi ki...

"Hepimiz Şallı'yız" :))))

Fit olmak, kendine dikkat etmek iyi de, açıkçası bana bu kadar takıntı fazla geliyor!

Hamileyken kiloma dikkat etmeye çalıştım sırf şeker meker çıkmasın da sağlıklı bir hamilelik geöireyim, diye (dikkat ettim dediğim de 17 kilo aldım, nasıl bir dikkatse o :>). Sonra da bizim oğlan 5.5 aylıkken hepiciği gitmişti.

Yani nedir, bebek dediği en iyi pilates topudur :) "Ay canım çektiiieeee" diye her istediğimizden yiyebileceğimiz, göbeğimizi gere gere dolaşabileceğimiz tek dönem olan hamileliğimizi heba etmeyelim, ettirmeyelim! Yiyin gari!

jasminny dedi ki...

"bebeğin ve annenin sağlığının iyi olması" nda ideal kiloyu koruyabilmenin çok önemli olduğunu ve bunun 11-12kilo olduğunu,hamileliğin ilk 5 ayında bikısım anne adayının fazla kilo alamamasının hatta kilo bile kaybetmesinin(kusmalar vs yüzünden)endişelenecek bir durum olmadığını biliyorum.
Öyle ki aldıkları kiloları yazmalarından anladığım kadarıyla,yorum yapanların büyük bir kısmı "anne",oyüzden bunu sizlerin de biliyor olabileceğinizi düşünüyorum..Anne diilim fakat doktorların bu konuda bas bas bağırdığını çok duydum.Yakın zamanda çok yakından şahit olduğum iki hamileliği de bildiğimdendir bu yorumum..
Hamilelikte esas olan kendimizi değil,bebeği beslemek.İki kişilik yemek yemek biraz "banane ben hamileyim" moduna giriyo bence Türk kadınında:)
Yoksa kimsenin güzelliği uğruna yavrusunu tehlikeye atabileceğini düşünmüyorum.Herkes kendi imkanları doğrultusunda yapabileceğinin en iyisini yapmaya çalışıyor mutlaka,bu Ebru Şallı'ysa da,eminim pilatese ya da şuna buna döktüğü paranın 10 katını yavrusu için en iyisini en doğrusunu bilen "birkaç" doktora döküyodur evet..
Oyüzden kimse korkmasın aman bebek parmak çocuk doğacak diye..Alimallah ters bi durum olursa da Allah'ın taktiridir..
6,5aylık hamileliği süresince dubalar gibi şişen Zeynep Tokuş'un,erken doğumla 600küsür gram bir bebek dünyaya getirdiğini bilmiyorum hatırlayanınız var mı?Üstelik eşi de jinekologtu..bu işler biraz da yukardan ayarlı;)

Ben bir Türk annesinin, "manken" bile olsa, bencilce kendi güzelliği için bu tarz gizli eylemlere girebileceğine inanmıyorum.

Allah herkese sağlıklı bebekler nasip etsin..

Ashley dedi ki...

Bugün Kanal D'de tv'yi açar açmaz karşıma çıktı :D Yeliz yeşilmen denen çatlağa laf atıyordu :D O da hamileymiş.Benle onu aynı keseye koymayın lütfen,ben bu işe yıllarımı vrdim gönlümü verdim diyordu :D O kaşların iğrençliği surat bööeaak :D Allahım yareppim.Hepimiz şallıyız :D

Adsız dedi ki...

Aman ne büyük başarı ! Bu bir hedef midir,hedefse nasıl bir hedeftir anlamadım.
Yakında şunu bile duyarız bu gidişle: 9 ayda 1 kilo bile almadım:)))
Hamilelik bu yahu,alacaksan keyifle al kilonu,sonra asıl başarın kilo vermek olsun,onu anlat,öyle örnek ol.
Kilo almak takıntı haline gelmemeli bence.En rahat,en huzurlu olunması gereken dönemde bu kadar kasmak gereksiz.-Sibel

Ozgeee dedi ki...

Oooh burası OİP'in Kadınlar Hamamı'na dönmüş, iki lakırdı da ben edeyim:)
Önce bir haber, duyduğuma göre Ebru ve Harun 3. bebeklerini anne rahmi yerine "Ebru Pilates Topu"nda büyüteceklermiş:P
Şimdi yorum:İdeal kilo 11-12 olsa da, anne rahminde bilinçli bir varlık olduğu artık bilinen bebek için en önemlisi annesinin mutlu olması. Anne bu, kadın sonuçta, ister dolmaları götürerek, ister sporuna devam ederek ama illa ki mutlu olarak geçirmeli hamileliğini.
Ben ipin ucunu kaçırıp 20'den fazla kilo aldım ama eşim hiç hissettirmedi, en inanılmazı ise ben de kendimi güzel buluyordum :) Koştururken yavaş yavaş gitti kilolar, 7. ayda hamile kalmadan önceki kilomun altındayım. Bana ne'cilik mi bilmem, canım istedi,yedim.Bir de "Kendini kasıp da yemeyen annelerin çocuğunda obeziteye yatkınlık oluyor." diye ecnebi bir
bilimsel makale de okuyunca hiç tut(a)madım kendimi:) (Mimarım ve o dönemde kontrol ettiğim şantiyenin yakınında sadece pideci olması da bit etkendir herhalde:) Menüdeki en hafif ürün Mercimek Çorbası idi.)
Ebru'nun bebeği 2.300gr doğmuş, eminim pek çok sıkıntı yaşamışlardır ailecek:(
Öte yandan genelin hissettiği bu tepki kıskançlık değil de çekince bence. Galiba büyük çoğunluk Ebru'nun 7, Çağla'nın 6.5 kg alarak ve hiç bir şeyi risk etmeden hamileliklerini tamamlamalarını inandırıcı bulmuyor. Yanlış hatırlamıyorsam ikisi de erken doğum ve zaten düşük kilolu bebeklerde erken doğum riski var.
"Yiyin gari" demiş olmayayım da "Rahat olun." diyeyim bari:)

Demir's luv dedi ki...

bebek çok sağlıklı ya yaklaşık 30 kilo doğacak ya bir kaç doktora ihtiyaç duyuyor herhalde kolay mı???

Açalya dedi ki...

şimdi doktorlarından biri jinekologudur, yalakanın allahı bir heriftir, bu şıllıkla vardır bir danışık dövüşüğü ondan böyle "sağlıklısın" diyordur. Öbür doktoru psikiyatristtir, o da "he gülüm, uzan şöyle, hiçbirşeyin yok, sen çok sağlıklısın, ağlama lütfen, bebeğini boşver önemli olan sensin" falan diyen bir diğer yalakadır ve bence kocası tarafından evde sorun çıkarmasın diye tutulmuş bir doktordur. Öbür doktoru da doktorasını yapmış bir YKM avukatı falandır işte bildiğinden mi, ünvanı doktor ya.
Biri geçen "ya aç Youtube'da var bu şallı, seyret işte amma bihabersin dünyadan" dedi, ikilemdeyim, buhran mı geçiririm, gülmekten kopar mıyım diye.

olmadık işler peşinde dedi ki...

ASLI,
nasıl sıfır beden moda oldu, onlarca genç kız anorexia'dan öldü ya da sağlığını kaybetti... şimdi bu selebritilerin zayıf hamilelikleri de moda olup bir sürü insanın hayatını mahvedecek korkarım...

LEZZETLİ SOMUNLAR,
inşallah sağlıkla doğsun bebecik. o gösterdiği yol yol mudur emin değilim ben yine de...

AYŞE,
hiç göbek olmamış ben de hayret ettim..

SÜMEYYE,
at bakalım 100 kaaat:))

BAŞAK,
gırtlağı geç bi de psikolojik yönü var olayın. bebek iyi beslensin, vitamin poroteyin alsın derdine düşüyor insan hamilelikte bi de..

JASMİNY,
ne güzel bir dilek:) aminn

ASHLEY,
en bi güzel hamile birincisi O bikere:D))

SİBEL,
ne güzel özetlemişsin:) eline sağlık

ÖZGE,
haha haber süpermiş:D))

SİMGE,
:D))) ondan demek??:)

AÇALYA,
izle izle, "hüvv hüüvv nefes al nefes ver" hemi de ingiliz aksanlı;))

AycA dedi ki...

Pratik anneye katılıyorum bu kadın bir tavuk ve yumurtlayacak :D bu ne yahu!!