Sayfalar

27 Mayıs 2010 Perşembe

NO-LİNE BRA, N'OLUYO LAYN BRE!!!

Bir iç giyim markası, biz kadınlar için "No-Line Bra / Göğüs Kırışıklığı Önleyici Sütyen" yapmış. Yanlış okumadınız, kırışık önleyici sütyen?!!?!

An itibarı ile kadın tüketicinin etinden, sütünden, bilimum zaaflarından yararlanma teknolojisin en ileri ürünü ile karşı karşıyayız hanımlar!  *ciuv ciuv* teknoloji efekti.

** belir!**

Gördüğünüz gibi harika bir buluş, möhteşem bir ürün...
Eli iğne iplik tutanlar evde kendisi de yapabilir.

Firma, gece bunu giyip yatmamızı öneriyor. Böyle gladyatör gibi uyursak dekoltelerimiz kırışmaz, göğsümüzü gere gere dolaşabilirmişiz... (Eşini kendinden soğutmak isteyen hanımlara özellikle tavsiye ediyorum bunu)

Hey allam üretici, neyin peşindesin ha??? soruyorum sana, cevap ver??

21 yorum:

ilknur malcı dedi ki...

sorun ve çözüm karşısında insanın kendini woody allenin sol burun deliği gibi hissetmesi bu olsa gerek

Burcu dedi ki...

yok artık yaaaa, insanoğlu niye takık bu aralar bu yaşlanma hadisesine ben anlamıyorum.

OzGe dedi ki...

emzirme sütyenine benzio bu nane! çok itici!!

Leylak Dalı dedi ki...

Bunu takacağıma bir an önce kırışmak istiyorum. Kırıştır beni Tanrım:)))

gunebakan dedi ki...

valla ikinciyi de emzirirken, göğüsler göbeğe doğru meyil verdi benim. değill nolaynbra, çelik zırh taksam fayda etmez gayrı...
amaaan bu yaştan sonra diyorum zaten.
bu arada bu iğrenç buluşu yapanları tebrik etmek lazım. hangi sızma bunu takıp da uyur gece?

Calanon dedi ki...

Hani devamli yazip benim de kim oldugunu ogrenmeme yardim ettigin Ebru Salli var ya, o ve onun gibiler hemen almistir bir kac tane bence. Kirisiksiz gogus zenci poposuna yakisir! :P

Splendor dedi ki...

ihihi. Ally McBeal'da adını hatırlayamadıgım bir sekreter vardı hı hatırladım Elaine onun da boyle muhtesem bir projesi vardı. facebra. Yuzunun sarkmasını istemeyen bayanların iş yerinde özellikle yüzleirme takmasını fikir alan sargı bezi kıvamında bir 'buluş'tu. :) demek ki birileri bunu ciddiye alıp fikri geliştirmiş.
Çok eğlendim OİP,
Teşekkürler :)

Açalya dedi ki...

hahah Splendor, facebra`yi hatirliyorum :o))
etraf bu kadar yaşlanmaktan korkan kadınla dolu olursa, yakında facebra'yı bile çekinmeden giyenlerle karşılaşırız.

Açalya dedi ki...

epeydir bakamamıştım bloguna, aşağıda neşe palamutlarını gördüm sabah sabah yerlere yattım. Bak onları çeşit çeşit yurdum erkeğine benzeten olmuş, ben de yurdumun çük kafalı erkeklerine benzettim. O çük kafaları bu no line bra resimlerine iliştirseydin tamamlanırdı haber :o))))

Red Riding Hood dedi ki...

Açalya güldürdü beni yorumu ile :) Nerelerden buluyorsun bu numunelikleri Oip'ciğim :) Hay sen çok yaşa.Bunları takan varsa insanoğlu olarak son noktaya gelmişiz diyorum artık ben. :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

İLKNUR,
günün yorumu:D))

BURCU,
sanki eninde sonunda olacakları şey farklı?? hiç anlayamıyorum...

ÖZGE,
ortapedik bi cihaza gibi de sanki?

LEYLAK DALI,
amin demiyorum bak:)

GÜNEBAKAN,
:D)))) Hahhaah:D)
madonna'nın sivri bi sutyeni vardı hani, ondan alalım biz:))

CALANON,
eve dönerken trafik sıkıştı. o sırada aklımda zenci poposu - g-string-anti aging varyasyonu uçuşuyordu. mailime baktım. ne göreyim, aynı şeyi yazmışsın:) kalp kalbe karşı böyle bişi demek:D))

SPLENDOR,
:D)) o senaryoymuş hiç değilse. bunlar üretmiş satıyor bi de:))

AÇALYA,
teknolojik olarak mümkün olsa yorumunu "bip"lerdim... ;I

RRH,
valla gelip beni buluyor bunlar, ben de anlamadım:)) valla merak ediyorum bende takan var mıdır ki??

Açalya dedi ki...

silmek elinde oipçim ;o) benim elimin de dilimin de bip ayarı yok, beni böyle kabul et nutfen.

olmadık işler peşinde dedi ki...

yorumlara çok değer veriyorum açalya, şimdiye kadar hiç silmedim... elbette seni olduğun gibi seviyorum :) sadece burada sansürlü olmasını tercih ederim :I ç*k gibi ;)

Yelish dedi ki...

aaaa OIP , Calanon neden oyle diyorsunuz
valla ben gider bi goz atarim
ama OIP nin tavsiyesini dinleyip , Raz is seyahatindeyken kullanırım ;)))

MorKoyun dedi ki...

iyi kafayla donu kollara giyen isguzar tasarimci isi gibi geldi bana:))

Pino dedi ki...

Nedir bu kadinlardan istedikleri anlamiyorum:)) Piyasa acayip acayip urunlerle kaynamakta.. biz de ofiscek yüz rulosu olayina takık vaziyetteyiz:)) (hani bir sürü ürün gördük öyle dandiğini görmedik :)
Bende yakında yüz ütüsü tasarlayıp zengin olucam ;)

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİSH,
rahatlatıcı bacak losyonu diye faideli bişi daha var, ondan da al hatta:))))

MOR KOYUN,
:D))) haha! şahane tespit:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

PİNOCUM,
HA-HAYT!! :) paraya para demezsin yeminle:)) bu buluşu görünce senin zihni sinir procelerin geldi aklıma:))

A-H dedi ki...

bu ne sakatlar icin uretilmis urunlere benziyor :) birde para mi istiyorlar buna :D

jasminny dedi ki...

basarlar beni bunla,yırtıveririm döşümü bağrımı bianda, daral geldi düşününce bile:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

A-H,
aynen:)
JASMINY,
yanları falan nasıl kalın di mi? nasıl uyuyacaksa bunu giyen??