Sayfalar

17 Mayıs 2010 Pazartesi

Pilates

14 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

hayirdir insallah, hayirdir insallaaah :)

Hilal dedi ki...

hehe biraz zor olur dönüşü o topun üstünde zıp zıp :))

Selen dedi ki...

Zenci poposu yapmadan donme! :p

olmadık işler peşinde dedi ki...

KİRAZ SEVDASI,
hayırdır hayırdır:) yok be ben gitmiyorum, nerdee bende o enerji?:) aklıma geldi öylesine çizdim:)

HİLAL,
dünya yuvarlak beybi!:)

SELEN,
brezilyalı dansçı poposu yabıcam ben:)

Ozgur dedi ki...

ayol öyleyse ben de geliimmm:)

Ozgur dedi ki...

OIpciğim yıllardır ilk kez adam gibi alışverişe gidicem bana şans dile siyah pentol almıiyim yaz vakti. Elbiseler alayım. Şu bisürüayakkabıolmasınarağmengiyilensüperbabetamabeşyıllıkveyırtılmaküzere ayakkabımdan kurtulayım

olmadık işler peşinde dedi ki...

OZGÜRÜM ANNEM,
biz öğle tatilnde Melisciğimle süper alışveriş yaptık. Ayakkabı, çanta, elbise, bluz, hırka neler neler aldık. hepsi şahane hepsi rengarenk, cıvıl cıvıl ve çok ucuza!!! şaka değil, valla diyorum:))

darısı başına:) yaz e mi, merak ederim alıp almadığını. neredn aldık dersen, sen de bu yakada olduğuna göre yazayım yerini de. kartal real'in yanıbaşındaki outletten. Park Bravo, Nine West, Mango, Benetton ve Gap'in outlet mağazaları var. Bi bak derim:D)) bol şans!!

derya öz dedi ki...

Bak şimdi, kışın başlamış olsaydın pilatiiiss patiklerimi gönderiridim sana, ama üzülme pilatiis sandaleti buldum (kendi üretimim:)) onları gönderttiririm sana:)))yaz için tiril tiril ohhh, misss:))

nalan dedi ki...

ebru'yla arayı düzelticeksin yani :)

Açalya dedi ki...

izlenimlerini çizersin, bekliyoruz ;o)

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

Vaaaaaaay güzel.İst a gelince demekki senden alışveriş tüyoları alınacak.listenin başına ekledim. turuncu çok yakışmış oip ime.

olmadık işler peşinde dedi ki...

DERYA,
haha pilaytis sandaleti demek:) ayy çok sağol:) top da örseydin keşke:)

NALAN,
:) bi gün pilates yaparsam belki:)

AÇALYA,
Ya yok ben değilim pilatese giden:) kutukafanın teki işte:)

NİHAN,
gel gel, tüyolara boğarım seni:)

Ashley dedi ki...

Vayyyy sen Ebru'yu eleştir eleştir :D Sonunda olcaa buydu :D)
İnternet kesikti 1 haftadır çok zor bişi ya sanki bedenimden bi parça kaybetmiş gibi acı çektim kıvrandım 1 hafta boyunca :D
öptüm Oip teyze seni
Ashley

olmadık işler peşinde dedi ki...

EŞLİ,
yok anam, herkes yanlış anladı ben değilim pilatese giden, kutukafa:D)) hoşgeldin tekrar:D) öperim cnm