Sayfalar

24 Mayıs 2010 Pazartesi

Salaklıklar!

22 yorum:

Selen dedi ki...

Benim de bir salakligim var, ilk defa burada halka acikliyorum. Benden 7 yas kucuk olan erkek kardesim ayagindan terligi firlatip, durdugu yerde eliyle yakaliyordu. Akrobatik numara aklinca ama zor birsey, denemeyin. Ben de universiteye gidiyorum, essek kadar kizim, gaza gelip "ne var len, ben de yaparim" dedim. Ilk denememde terligi avizenin icinden gecirip tuz buz ettim... hehe.. annem ve kardesim disinda kimse bilmez, ortbas ettim, olmamis gibi davrandim, taa ki su ana kadar :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

SELEN,
:)) o "ne var len ben de yaparım" gaza gelmeleri genelde salak bi sonla biter, bilirim :D))

éLLa dedi ki...

senin bu hikayelerden cok guzel karikatur senaryosu cikar. yakinda seni kesfederlerse , gunluk gazetelerin karikatur kösesi icin cizim yapman an meselesi. basarilarinin devamini dilerim canim. harikasin.

Anne Café dedi ki...

akşam 8'e bayıldım:)

derya öz dedi ki...

Hahahaha kopptuumm, ben de ilkokuldayken okul bandosunda majör olmak isterdim hep:))hani bandonun önünde böyle sopa sallayıp yönetenler var ya; onlardan işte. evde de çalışmalar yapardım annem komşudayken, böle demir sopası olan büyük bir gırgırımız vardı, çıkarırdım onun sopasını, başlardım majörlüğe:)) birgün gene "yoğun" çalışıyorum, şangırrrr diye bir ses, annemin güzeller güzeli 3 adet toptan oluşan avizesi o saniye itibariyle artık 2 top kalmış, ve ben ne diyeceğim diye düşünmeye başlamıştım ki, kardeşim "heheee anneme söyliceeaaammm" diyerek hemen yetiştirmişti tabii:))Allam ya aklıma geldikçe yaptığım "salaklıklar" resmen kopuyorum:)))

buketbukethayaller dedi ki...

:-D
annem "hala" salak kizim der bana. anlatirim salakliklarimi, salak salak güleriz birlikte. en cok ama birlikte yaptigimiz salakliklarda kopar, kendimizi yerlere atarak güleriz! dur dur yaniyor $imdi bi sürü ampüller , sinav gecsin de anlatiyim, tam burada :-D
Selen Hanim`i da kucaklayasim geldi ! Cok tatli anlatmi$!

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

tamamen sistemin saçmalığı... sabahın sekizinde ne şiiri? 9-10 olsa kafa karışıklığı falan olmazdı:))

Benden Bizden dedi ki...

Haftaya bundan daha guzel bir baslangic olamazdi herhalde! Ellerine saglik OIP :)
Aksam 8 benim favorim oldu :)

uyuz cadı dedi ki...

haha çok komikmiş hepsi :)) çizimler de çok cici, renklendirince ayrı güzel oldular.
sevgiler :)

Meral Erdoğan dedi ki...

oipcigim ya benim su "yat yat bakariz" sahnesinde icim eridi... yine renkler yumusacik marsmelov :)

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

bey sana Oipim mi diyo.heheh.tüm medya organlarına blogunu deşifre edeceğim mailler göndericem keşfedilmeni istiyorum artıııkk.

Yelish dedi ki...

cok komikkkkkk ;)
gel gel , hit git
uhuu uhuu
hahhahahaha

olmadık işler peşinde dedi ki...

ELLA,
çok teşekkürler, sağol valla:D)

HİLAL,
:) şaşkın OİP

DERYA,
Ayy ben de hep majör olmak isterdim ama boydan sebep hiç yeltenemedim bile:))
* gırgır bizde de vardı. yeşildi.*

BBH,
tatlı sohbetleriniz hiç bitmesin:))) sende güzel, komik ve mutlu hikayeler olduğuna eminim zaten. merakla bekliyorum:D))

HÜLYA,
tabi canım, tamamen sistemin suçu:) ben çok akıllıydım zaar:)

BB,
haftan hep böyle mutlu geçsin:)

UYUZ CADI,
:) çok sağol, sevgiler:)

MERAL,
ay di mi:)) sinirlerim nasıl darmadağan olmuştu, çocuk gibi ağlamıştım valla. marşmelov!!:)

NİHAN,
Nihanım gibi yani:)) etme eyleme kardeş:)))

YELİSH,
:)) hehe!!

Açalya dedi ki...

şanssız kutucuk :o)

B. dedi ki...

"git git" ayrıntısına çok bayıldım! :))

Yannız ben şunu anlamadım, tamamen cahilliğimden, immobilayzır özelliği ne oluyo? Sen neden açamadın arabanı?

Selen kardeşimize da selamlar burdan, çok güldüm kardeş ben anlattığına. :)

B. dedi ki...

istemli istemsiz yaptığım imla hataları için çok özür..

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA,
şanşsızlık değil bu düpedüz salaklık bence:)

B.
yazmamışım açık açık tabi. efenim immobilayzır çalınmaya karşı bir güvenlik sistemi. bu varsa arabanda, kumandadan açıp kapamalısın. kapısına ahahtar sokup cırmalarsan kapı, motor her biyerleri kilitleniyo beton dökülmüş gibi oluyor araba. üreticiden yeniden kodlanmış bir uzaktan kumanda gerekiyor açmak için:)

A-H dedi ki...

hahaha cok iyimis, hele aksam sekize bittim :)

Ashley dedi ki...

İhihih :) Başıma gelenler roman olur.Tek başına gelen hep kendimiziz diye düşünüyoruz ama sonra :D Yine çok güzel

olmadık işler peşinde dedi ki...

A-H,
:)) emindim valla..

ASHLEY,
çok sağol:) yaz da okuyup gülelim o halde :D))

Adsız dedi ki...

Hay sen cok yasa Oipgul:) Valla cok guldum ya sayende:)))) Gercekten de bende de olurdu bu kendinden super emin olma durumu... Ruyamda mi gormuslugum olurdu o olay anini yoksa dejavu denen menem sey gercekmiydi bilmem. Ben de senin gibi cizebilsem yaptigim salakliklari cok zevkli olurdu ama benimkiler hayli fazla:) Mesela isim olan Catering Mudurlugu'nden dolayi degisik anilarim olmustur musterilerimle. Gecen hafta bir bakimevinden bir de evleri dizayn eden bir sirketten iki catering siparisi aldim. Isin kotusu miktar, fiyat, goruntu ayni. Bakimevi icin olan daha klasik sandwicleri iceriyordu. Ben de hazirladigim cantalardan birini kaptigim gibi bakimevine dogru yola ciktim. Yolda bir baktim, aldigim cantalar ve koliler bizim dizayncilara ait. Diger siparisi sahibi gelip goturecekti. Hemen isyerini arayip 'aman etme eyleme gelse de verme' seklindeki yalvarmalarimin faidesiz oldugunu gordum. Isin kotusu benim salak Amerikali mudurum kadinin telefonunu yanlis verdi. Mecburen sirkete gitmek durumunda kaldim.Kadini aradim, tam isciler yemege inmek uzere. Abla nolur kurbanin oliyim, yaslilar yicekti onu, ozel sandwicler vardi derken ikna ettim. Gazlayip gittim mevkiye:) Aldim cantalari, degistirdim gercegiyle. Bu arada diger siparisim gec kalmisti bile ama yanlis urun goturmekten iyiydi. Neyse velhasili teslimati yaptiktan sonra israrla son damlasina kadar kullandigim benzinim bitt ve arabam calismadi. Arkamda park yerinden cikmami bekleyen bir Vietnam Gazisi ve ikinarak arabayi calistirmaya calisan ben:)) Iki adim otede benzinci olmasaydi pek yaman olacakti halim. Ayyyhhhh icim sisti anlatirken. Bu sadece salakliklarimdan biri:)))) Ya cok uzun yazdim ama anlatmasam olurum... Ilkokulda 10 Kasim ile ilgili siir okunacakti okulun megafonundan. Ezbere siir bilmeyenler kabul edilmiyordu. Ben de super cesaretime dayanarak ben biliyorum diye atladim. Sira bana gelene kadar kurdesen doktum cunku siir falan bildigim yoktu. E mecburen sira gelince yumurta da kapiya dayandi ve "Ataturk'um seni ben, ciceklerden, yemisten, sari sacli bebekten..." seklinde devam eden o nadide eserimi okudum. Sonrasi... siire baslar baslamaz yukselen kahkaha sesleri ve gotun gotun sinifa donen ben. Ahhhh yitip giden:)))) SUMEYYE

olmadık işler peşinde dedi ki...

SÜMEYYE,
seninki yorum değil, yorumullah olmuş:)

catering işini iyi bilirim. müşteri tarafındayım;) tahmin edebiliyorum yaşadığın koşturmayı.
bende benzinin son damlasına kadar geerdim. taa ki yağmurun altında süet çizmelerle bidon bidon benzin taşıyana kadar:D))

10 kasım anısına bayıldım, çok komikmiş. karşılıklı anlatsak karnıma kramp giredi eminim:D çok yaşa.. sevgiler