Sayfalar

14 Mayıs 2010 Cuma

SANDALET

24 yorum:

NİHAN dedi ki...

:)))))) güzel tespit her zamanki gibi :)))

Ana Panda dedi ki...

şu üst soldakı türbanlı kutu kafa mı .)))

yeliz dedi ki...

babam da törenle yün atletini çıkarır, çıkardığını da eşe dosta anlatır, herkesler yaz geldiğini anlamak için bu duyuruyu bekler:)

NzN dedi ki...

en gıcık olduğum şeylerden biridir bu sandalet olayı!! ama sadece bizim esnaflar değil gavurcan abilerimiz&ablalarımız da bolcana yaparlar bunu :) belki de batıdan aldıklarımızdan biridir bu. bak ne kadar "çağdaş" esnafımız var!
bu arada türbanlı OİP ve sepet olayına da bayıl, bittimm...
ellerine sağlıkkk

nalan dedi ki...

çift sarılı yumurta ve şen bakkal :)
esnaf aslında bunlar. ben kocaman avm'ler ve hüpper düpper marketleri sevmiyorum hiç :(

Pino dedi ki...

Sitene bayılıyorum OİP:))) Bence bu karikatürler albüm olmalı:D
sevgiler çok:D

kuzunun annesi dedi ki...

Hahahha , kesinlikle takık oldugum bir konudur bu , süpersin :))

Açalya dedi ki...

ben birşey göremiyorum, açılmıyor da, ama yorumları görüyorum iyi birşey yine galiba. Bir ara yine gelir bakarım düzelmiş olur herhalde.

kirazsevdasi dedi ki...

of!
bir sandalet ici corapcilar
bir de kazmaa bakimsiz ayaklarla giyilen acik ayakkabilar soguttu beni yazdan :)

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

sandalet çorap ikilisine bakmamaya çalışırım.gözüm kaydıkça kayar,engel olamam.oiplerin daha da çoğalmasına mest oluyorum.bunlar gittikçe ahali olmaya başladılar.OİPKENT.:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

NİHAN,
;)))

ANA PANDA,
ebet:)

YELİZ,
hahah güzelmiş:D) benim babam da havalar 30 dereceye ısınına kadar yün atletle gezer :o :))

NZN,
alman modelidir bu zaten:) hele ki bi de safari şortla giyildi mi dadından yinmez:)
tenk yu

NALAN,
ben de ;))

PİNO,
böyle usta falan birileri güzel şeyler söyledi mi bi yandan çocuk gibi sevinip, bi yandan da utanıyorum bilesin :D)) çok teşekkürler, çok mutlu oldum bu güzel sözlere:)

KUZUNUN ANNESİ,
:))

AÇALYA
:( göremedin mi?

KİRAZ SEVDASI,
off evet onlar da açtı sezonu:(

MASTIR,
ben özellikle bakarım desem :))) elimde değil, takılıyorum... OİPKENT güzelmiş:D)

Açalya dedi ki...

ay hala goremiyorum, not found deyipduruyor, cildiriciim! sen bana bunu paket yapip eve gondersen? ;o)

buketbukethayaller dedi ki...

bu sene moda ama, sandalet ve acik ayakkabi icine corap, naber?
cift sarili yumurta: yillardir duymami$tim! koptum ya, nerden aklina geliyor bilmem ki ! insanin öpesi geliyor o akli ya !
evet, Alman insani seviyor bu sandalet-corap ikilisini. aslinda cok pratik . benim de aklima yatiyor, giyerdim belki sportif sandaletim olsa :-D . nasil olsa normal burda :-) Türk bir arkada$in babasi memlekette giymi$ sandalet icine beyaz coraplari da, millet alay edince eve gelip sinirle cikarmi$ coraplari :-D

Yelish dedi ki...

ay corapla bile olsa giysinler artık.Hala uzun kollularla millet inanamıyorum.Yanayiruz daa

Selen dedi ki...

Ben de göremiyorum :(

Açalya dedi ki...

blog roll`da resim görünüyor şimdi, önceden o da görünmüyordu. Tıklıyorum çıkmıyor valla yine. Selen'ciğim bu ikimize Pasifik'in laneti mi ne?!

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA & SELEN,
ben bu postu yanlışlıkla iki kez yayınladım. ilkini sildim. sanırım blogrollere o düştü ve sildiğim için ulaşılamıyor galiba.
pos için şuna
sadece görsel için
şuna tıklayın bi...

olmadık işler peşinde dedi ki...

BBH,
her moda akımına güvenmemek lazım belki de:))

YELİŞ,
şahane tespit. herkes abalı gibi dolaşıyo gördüm ben de:) geçen mus çorap giymiştim eşim uyardı "ne bunlar" diye, bana da öyle dank etti. e baharı görmeden yaz geldi, olcak o kadar:)

Açalya dedi ki...

hah şimdi görebiliyorum, verdiğin linklere bile tıklamadan.
:o)) çok hoş olmuş yine.

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA,
neyseki:))

Pino dedi ki...

OİP'cim sende usta diyerek beni utandırmaaa.. Çizimlerin çok özgün ve güzel... Güldürüyorlar beni çok:)) Dedim ya bayılıyorum :))Öpüyorum çokk.. iyi gecelerrr:)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

PİNO:))
:) çok teşekkürler:) öperim be de... iyi geceler:D))

Ashley dedi ki...

Şen Bakkal ve Hacı bakkallar her yerde var Türkiye'de :D Bu ne yaa :D

olmadık işler peşinde dedi ki...

:)) ben severim o hacı bakkalları:D)