Sayfalar

11 Mayıs 2010 Salı

SARDI KORKULAR

38 yorum:

saricizmeli dedi ki...

ben de korkağın tekiydim. sonra okuldan mezun oldum, tek başıma yaşamaya başladım. 2. ya da 3. akşamı. gece ışıkları yakıp yatıyorum. bu arada yatağın bazası gelmemiş daha, yer yatağı şeklinde kullanıyorum. bir uyandım ki tıkırtıyla ışıklar sönmüş. ana hırsız gelmiş ışıkları söndürmüş, nasıl korktum. aman uykum açılırsa iyice felaket olur ben iyisi hemen geri uyuyayım ne olacaksa dedim. sabah uyandım evde çalınan eden gelen giden yok. ama peki neydi o tıkırtılar. giyindim çıktım. dolmuş beklerken adamın elinde gazete 7.4 deprem yazıyor. ben böyle sevindirik gibi aaa deprem mi olmuş (yani hırsız girmemiş mi) demiştim adama. salak sanmıştır sanırım beni.

gene detaylar fevkalade;)

kirazsevdasi dedi ki...

OİP yaaa, anane evi yollugu, evet evett!

olmadık işler peşinde dedi ki...

Hahhaa!!! harikaymış. resmen karikatürlük bu :)) aklımda olsun;)

Hilal dedi ki...

off yaa şu tuvalet korkusu hala vardır bende:P OİP, beni mi gözetliyon :P

NzN dedi ki...

ay bin kunduzz!!!! bu tuvaletteki kemirgenler filmden mi geliyormuşşş!!!ben sözüm ona hiiç bi şeyden korkmayan bir çocuk olarak bu tuvalet gerginliğini uzun süre yaşadım. tırsmak olmasada maksimumda huzursuzluk oldu...
aa bi de telefonla konuşurken aynı huzursuzluğu yaşamıştım yien bi dönem boyunca "ya bu telefondan Fredy'nin dili çıkarsaaa anneeeyyy!!!" diyerekten :)

pinar dedi ki...

hihih demekki tek degilmisim hala evde yanliz kaldigimda korkarim bide caky vardi fredynen neakla hizmet gece toplanip butun kuzenler izleyip uyuyamazdik:)hey gidi gunler:)

A-H dedi ki...

:D hepsini cok iyi yakalamissiniz.
ayrica NzN iyi hatirlatmissin bende o telefondan cikan dil sahnesinden sonra uzunca sure kendime gelememistim :)

FADİŞ dedi ki...

Anneannemin evinin üst katında kiler vardı ve ben o karanlık bölmeden hep korktum, bana orada, kimseye görünmeden yaşayan, sepetteki elmaları kemiren bir adam yaşıyor gibi gelirdi.
Yatağın altından hep bir el çıkacak ve ayağımı yakalayacak sanırdım.
Ne zaman karanlıkta elektrik prizine uzansam bir elin beni tutacağını hayal eder korkardım küçücük bir çocukken.

Red Riding Hood dedi ki...

O şeytan filminin videosuınu getirmişti abim eve .Almanya'da 3 katlı 2 ailenin paylaştığı evlerde oturuyorduk ve gerçek anlamda çok uzun bir koridoru vardı.Ev sahibimiz Herr Figil tam hitlere benziyor ve üstüne de sürekli önlük ile dolanırdı.Hayatımın en kötü 2 yılını geçirmiştim o filmden sonra seni çok iyi anlıyorum ve demek yanlız değilmişim diyorum :) Şimdi de Ashley piskopatlık yapıyor evde.Attıramadığım bir cadılar bayramı kostümü var bir gün ya ben korkudan öleceğim yada o beni korkuttuğu için dayak yiyerek ölecek :D Çok başarılısın ,yine çok güzel çizmişsin canım arkadaşım.Kendine ve dönerlere iyi bak :)ps:Bizim içinde dua etmeyi unutma olurmu ?Burs bulalım bu ay bi mucize!!

Açalya dedi ki...

Tuvalet terliklerine ve tastan taşan suya çok güldüm. Eskiden tuvalet kağıdı da yoktu anneanne evlerinde anasını satayım...bir kaç bez asılı dururdu ipe, kıç kurulamaya, tatillerde falan benim de en büyük çocukluk korkularımdan biriydi o bezlere dokunmak...ayyyy gece gece tuvalet bezi kovalayacak beni rüyamda!

Magissa dedi ki...

Hepimizde varmis biraz korkaklik demek, dokuluyoruz birer birer :) Ben de teen slasher filmlerinden etkilenirdim bol bol, hangisiydi bilmiyorum simdi ama kendi seyrettigim bile degildi, babam seyredip anlatmisti, bicakli bir katil biz duzine genci kamp yerinde delik desik ediyordu. surekli yatagin altina baktirirdim annemi cagirip gece gece. karanliktan hala korkarim. haa bir de duvarla yatak arasindaki araliktan korkan parmak kaldirsiiinnn :))) (o korku da piranalar filminden sonra cikti, surekli araliktan ustume piranha atlayacak diye beklerdim)

Magissa dedi ki...

bi de ne diycem - tuvaletten sican cikmasi gercek bir durum, hatta bazi yerlerde o delige tek yone acilan bir kapak takiliyor. tuvaletini yaptiginda kapak asagi dogru aciliyor agirlikla, ama asagindan yukari birsey (fare tabi, ama sizin kakaniz baskaysa bilmem hehehehe) iterse acilmiyor. nalburlarda satiliyor, demek yaygin bir endise.

aysema dedi ki...

Ben korku bilmez bir çocuktum; büyüdüm büyüdüm büyüdüm anneanne oldum ve şimdi çok korkuyorum. Haksız da değilim, birileri bizi gözetliyor, dinliyor gizli gizli...

Tuvalet korkusuyla günceli mi yakalamak istedin?
Çok hoştu.

Sevgilerimle...

Benden Bizden dedi ki...

Hepsini ben de yasadim :) Demekki buyumek icin bunlar da gerekliymis :P Biz de aksam annemler yokken isiklari kapatip tv deki korku filmlerini izlerdik, deli gibi korkardik, sonra tuvalete bile gidemez olurduk annemler gelene kadar! Madem korkuyorsun niye izliyorsun degil mi? Yok ama, buyumusluk ifadesi oyle yapmak, ertesi gun anlatilacak ya okulda :))

buketbukethayaller dedi ki...

Anneannemin evinin bir kismi eski ,bir kismi yeni. O eski kisim öldürüyor beni korkudan. Her gördügüm siyah minik $eyi fare di$kisi sanip korkuyorum, gece o eski odada uyurken "tedir tedir" titredigim de oluyor. Detaylar zaten karikatürdeki gibi :-) Ha bir de $eker hastasi olan anneannemin evin her yerine -daha sonra gizlice yemek üzere- $eker,cikolata sakladigini dü$ünürsek, ev tam bir fare cenneti olsa gerek !
Hele o islak , plastik tuvalet terlikleri . öffff, öfffffff :-s
---
Cocuklugumdan beri severim korku filmlerini. Yarattigi travmalar tabi diz boyu. Sonunda katil o cikmasa da kestigi müthi$ psikopat rolle en büyük travmayi yaratan mavi gözlü tip yüzünden , yillarca mavi gözlü erkeklerden tirstim! Allah`tan buralara -sagim, solum,önüm, arkam mavi göz- dü$tük de bu korkuyla günde yüz kere yüzle$erek a$mi$ oldum. Ama yine de bazen ... :-D

Anne İş'te dedi ki...

HEEH YEEH;TUVALET KORKUM HALA DEVAM EDİYOR.VE AÇALYA HHATIRLATTI SAHİ AYNI BEZLERDEN ANNEANNEMLERDE DE VARDI ACAYİP TIRSARDIM BİR YERİME DEĞECEK DİYE...

olmadık işler peşinde dedi ki...

KİRAZ SEVDASI,
hehe.. di mi?:)

HİLAL,
OİP'in kulakları, telekulaklı mı? az sonna :)

NZN,
anney fredy'nin o sahnesini bildim bildim :) ıyygh!!

PINAR,
çakyi de bildim. hatta geçen muhabbeti oldu. bkz: Aşk-ı Memnu Hilmi Bey

A-H,
:D))

FADİŞ,
boşuna demiyorum çocukluk delilik diye:D))

RRH,
Figil gözümde canlandı ve tırstım adamdan. tanımam etmem, günahına girdim Hitler kılıklının:))
Ashley'e çok güldüm, ne matrak kız harika:))
Dua ediyorum, umarım yerini bulur ve kızımız okuluna kavuşur:)
teşekkürler ve sevgiler

MAGİSSA,
o filmleri doya doya izledim. hem de videodan, VHS kastten :D))
piranalar yüzünden denizde açılamadım uzun süre;)

Off geçen bi ark. anlattı, apartmanda bilmem kaçıncı katta çıkarmış hatta. o kapak ne pis di mi? PLLOOOPH diye mıç, sıyrıla sıvana ağır çekimde düşsün... pöfff. (yaptım oradn biliyorum :o )

AYSEMA,
ayy nasıl güzel bir noktaya değinmişsiniz. ben de şu son bi kaç yıldır huy değiştrdim mesela.. eskiden beton gibiydim, kaskatı, şimdi olur olmaz duygulanıyorum, hemencecik ağlayıveriyorum:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA,
oyyy evet ya... erken çocukluğuma ilişkin pis bi anı o hakkaten :( nerden hatırlattın bak :O

BENDEN BİZDEN,
evet öyle bi trip vardı, altımıza yapa yapa o filmlerden izlerdik hakkaten :)

BBH,
o evde de tavan arası vardır o vakit. o tavanrasaında tıkı tıkı fare sesi olurdu bazı dönemler. sonra ilaçlama, zehir bi de kapan falan... hey gidi günler ya...

ANNE İŞ'TE,
yalnız değilsin ;)

éLLa dedi ki...

beni anlatmissin :) ben hala ödlegim gerci, hala duyarim o citirdilardan ama kucukken daha da bi psikopatcaydi tavirlarim :))

Şeyma Gülseren Durmaz dedi ki...

Ah ben de 4. derecede deprem bölgesi olan bi şehirde yaşayıp geçen yazki ard arda olan 4.5 ve 4.7lik depremlerden sonra -ki hayatımda yaşadığım şlk deprem- acayip tırsık oldum çıktım... Hala etkileri devam ediyor... Allah kimseye vermesin :)


-Karikatür mükemmel, bu konuları düşünerek mi buluyorsunuz :)??

evimindekoratörü dedi ki...

Her zamanki gibi çoook güldüm. :D Harika!!!

Anne ve Bebisi dedi ki...

Ne filmi OIP :P Bizim universite yurdunun alt kat tuvaletlerinden bildiğin kolum kadar sıçanlar çıkardı :) Tam da bu pozisyonda hem de :P

gunebakan dedi ki...

şu şeytan filmi benim ömrümü yedi. yıllarca kardeşsizliğe lanet etme sebeplerimden biridir. filmi alamancı komşu arkadaşların evinde seyrettik VHS kasetten. akşam herkes evine dağıldı ama herkesin tuzu kuru. ortada tek çocuk olan bir ben varım. herkes kardeşli, odada yalnız uyuyan yok benden başka. nerdee o devirde her çocuğa ayrı oda. aylarca ışık açık uyudum. ilkokul 5e gidiyordum. annemlerden işittiğim fırçayı saymıyorum bile. her akşam anneme ağlardım yanımda yat diye, koca kazık kız, yuhhh...
valla şimdi gülüyorum ama ciddi travma yarattı bu korku bende. sonradan hırsız korkusu, deprem korkusu gibi şekil değiştirdi. ottan boktan korkar oldum.
bu arada çizimler süper. alaturka hela, takunya ve tas gibi detaylara bittim, eline sağlık...

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

Allahım,çizimini,espri yeteneğini,efektlerini severim senin yaaa.
severim ben seni yaaa.
çok yaşa çok.bir oda dolusu oip istiyorum.hoooppalaaa diye üstlerine atlayacam ve yakaladıklarımı ceplerime doldurucam.:))))

Ashley dedi ki...

Demek herkesin bi şekilde biyerlerde WC korkusu olmuş oluyormuş :D Nihahah köye düğüne gittiğimizde tuvalete ayak bastığmız o kısımlar çökmüştü.Bişi olmadı ama yine sıçramıştı baya :DKikikikinihahahahahahaha

sinem (adacim) dedi ki...

Ayol resmen beni anlatıyorsun diyeceğim ama bir iki kare çocuklukta kalmadı. Hala devam, o yüzden tutturamadık:))

kuzunun annesi dedi ki...

Bende tırsardım o fare davasından lakin nedenini hatırlamıyordum . O filmi bende segretmiş olmalıyım ve yerleşmiş demekki bir şekilde

olmadık işler peşinde dedi ki...

ELLA,
üç aşağı beş yukarı herkesler aynıymış:))

ŞEYMA,
geçmiş olsun:( bilirim çok fenadır.
esprileri düşününce bulamıyorum malesef. bi yöntemi varsa da bilmiyorum öyle. bi anda olmadık bi yerde aklıma geliyor, not alıyorum, çiziyorum, olaylar gelişiyor:))

EVİMİN DEKORATÖRÜ :))

ESRA,
aneyyy!!! deme!?!?? :o

GÜNEBAKAN,
aaa, bende tek başıma yatardım ondan aşırı korkarmışım demek... kafama çekerdim yorganı. sanki koruycak beni şeytandan, ruhtan. salak mıymışım ney mişim:)

NİHAN,
vici vici diye kaçışırlarmış onlarda:)) sağol mastırım nihanım:)

EŞLİ,
ohh iyileştin demek:) öff üstüne sıçramak!!! :o iyi ayağın girmemiş:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

SİNEM,
oy oy! :) yazık yahu...

KUZUNUN ANNESİ,
tevellüt tutuyor demek:)

Adsız dedi ki...

Ne diye izleriz korkacagimiz filmleri bilmem. Biz de amcamlar, halamlar, bayagi kalabalik bir ev idik kucukkene. Halamla amcam o zamanlar ergen gencler olduklari icin cool takilip korku filmi izlerlerdi geceleri. Biz de aralarina alinmamanin verdigi hasetle saklana saklana izlerdik. Ondan sonra gotun gotun duvarlara sirtini dayayarak gez, yatagin altini kontrol et vs. ugrasir dururduk.

Acalya benim o bezlere elimi bir guzel silmisligim vardir. Hatta sevgi dolu ben" aa ne kadar iyi insanlar, cocuklara kucuk boy havlu bile koymuslar" diye sevinip sirin bile bulmustum:) Ah bu cocukluk:))SUMEYYE

KUZEY TAN dedi ki...

Arkadaslar uzgunüm tuvaletteki fareler gerçek. Ben bizzat gördüm. Evimiz müstakildi. 10 yaşalarındayken Gece tuvalete gittim. içeri girip ışığı açtım ve kocaman fare tuvalet deliğinden atladı "clop" ben bayılmalara kalktım. annem inanmadı. ama benimle tuvalete geldi. ertesi günü öğrendik ki belediye lağımlarda çalışma yaptığından evlere çıkmışlar. Uzun bir süre tuvalete önce annem girdi. 1 kova su döküp üstüne sifon çekip sonra ben giriyordum ve annem arkası dönük elimi tutuyordu.

buketbukethayaller dedi ki...

Evet, OIP tavanarasi da var. Kuzen degiliz di mi??? :-D yok yok, en büyük kuzen abim , asagi yukari 25 kuzen icinde , ha ha. hepsini deli gibi seviyorum !
i$te o tavanarasinin önü perdeyle kapali. kücükken bir de oralara tirmanir , oynardik. $imdi uykuya dalana kadar gözüm hep orda oluyor :-S korkunc!!! Var ya, artik bir daha yatmam ben o odada, $imdi iyice dellendim.
tuvaletten hamam böcegi cikma korkunuz yok mu sizin, kuzum?

firdevs dedi ki...

takunyalar mohtesem :D

ben bizim duvardaki catlaklari gulumseyen bir dedeye benzetiyordum :p ben uyuyunca beni koruyan dede :p

o yolluktan kayinvalidemin evinde ( Turkiye'de) mevcut :)))))

k.i.s.d. dedi ki...

Uykusuz'daki Fırat'ı takip ediyor musun? Onun tadında olmuş, çok çok güzel. Eline sağlık.

LaTiFe dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
LaTiFe dedi ki...

Hahahaa süper, çok güldüm :) Açalya'nın tespiti de süper, bi anda eski günlere gittim. Evet o bezlerden olurdu babaannemin evindeki tuvalette. Annem elli kere tembihlerdi sakın dokunmayın o bezlere diye :) Annem babaannemden pek hoşlanmaz ve pis bulurdu kendisini :P Bi kere amcam babaannemin evinde çığlıklarla tuvaletten çıkmıştı, bi yaratık çıktı tuvalet deliğinden diye. (Nedense bu olayı bi tek ben hatırlıyorum, yoksa gerçek diil mi acaba :)) Ben de orda tuvalete girmeye hep korkmuştum o günden sonra. Yaratıklar ve bezler kabus olmuştu :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

SÜMEYYE,
öfff umarım havlu gibi yüzüne de sürmemişsindir :)

KUZEY TAN,
hah tamam, çok güzel onayla sen de:) bez mi bağlasam, sürgü mü kullansam bundan sonra bilmem :)

BBH,
çıkmaz, çünkü fareler yemiştir onları ;))

FİRDEVS,
oh oh iyimser çocukmuşsun bravo. ak sakallı dede demek:)

KİSD,
okumam mı, bayılırım Fırat'a :)) komedi şakası gibi:))

LATİFE,
var öyle bişi evet. çocukken tırsılan mekanlar. bak bunu da çizmeli bi gün:)

Calanon dedi ki...

Hah, bir tek tuvalet deliginden korkmuyordum, artik ona da bakarim deli gibi oturmadan once. :P
Bu dediklerin ben de hala var, buyumemisim demek ki, ya da dedigin gibi psikopatim hala :(
Bir de simdi adam is gezisine gider de evde yalniz kalirsam bir sey olursa oglani nasil kapip giderim diye plan yaparim aksamlari, kedi varken ikisini birden alip nasil giderim, becerebilir miyim diye dusunuyordum, iyi mi?!!