Sayfalar

2 Haziran 2010 Çarşamba

Çekilişsiz kurasız herkese ZAYIFLAMA KİTİ!

 Böylesi görülmedi, böylesi verilmedi. OİP’ten okurlarına DEV HİZMET !

Bütün kış yediniz, içtiniz yattınız. Göbeği, yağı, selüliti depoladınız. Şimdi havuz, deniz zamanı gelince başladınız kara kara düşünmeye.

Düşünmek yetse keşke. Çikolata, goftret, dabıl çikolatalı koca Magnum’ları üçer beşer yutmaya devam ediyorsunuz hala.

Durun! Umutsuzluğa kapılmayın.
Bugün sizlere hediye ettiğim bu çıkartmaları print alıp kesiyor, yediğiniz o hiper kalorili zımbırtıların paketine yapıştırıyorsunuz ve uzak duruyorsunuz. Aynen sigara paketlerinin üzerindeki resimler gibi caydırıcı etki yapıyor bünyenize.





 
KULLANIM KLAVUZU


Dilerseniz buzdolabına, banyonun duvarlarına da yapıştırın.
Garantili, etkili! İsveçli bilim adamları bile böylesini geliştirmedi.

50 yorum:

ŞuŞu dedi ki...

hahahaaa hatta önceki hali şimdi ki hali sonra ki hali de çizilse,bak böyledin şimdi ne haldesin. Daha da yersen ahada böyle olursun şeklinde.

Çok iyi bayıldım:))

kara kitap dedi ki...

kurtarıcı,süper oip.tam da dün bu konuyla ilgili yazmışken ve kendi kendime oflayıp pufluyorken süper oldu bunlar.o çizdiğin hatunlar var ya onlar benim işte.boğum boğum fışkıran :(((

acaba yapıştırsam caydırıcı olur mu gerçekten baksana sigaracılar halen içmeye devam ediyor.

öff yaaa....

Nukima dedi ki...

diet- zayıflama piyasalarındaki büyük bir açık böylece kapanmış oldu :)) görünce çok sevindim teşekkürleeer...

derya öz dedi ki...

Sabah işe gelirken beyimlen:) tam da bu muhabbeti yapıyorduk iyi mi? geçen sene aldığın bikinilerine girebileceğini düşünüyor musun diye bir soruyla karşılaşınca, önce bi göbeeemeee, sonra bi dötümee baktım veeee "naayıırr nolamaaazzz!" diye haykırıp, hülya koçyiğit edasıyla bir omuzum öne düşük yalpalaya yalpalaya koşturarak ofise girdim:)))hehe:) ağlanacak halime gülüp, bi de üzerine geyik yapıorum ya daha ne diyeyim ben kendime bilemiyorum. en iyisi çıkarmaları oraya buraya yapıştıriim, hatta beynime kazıyayim:)sevgilerr.

KYBELE F dedi ki...

Çıktısını aldım hemen!
Ne kadar pis boğaz olduğumun kanıtı, aha çözüm dememden anlaşıldı.
Bu durdurur inşallah beni :)))))))))))))))

Leylak Dalı dedi ki...

Ben dostlarına sadık bir kadınım, caydırıcı afişler beni onlardan ayıramaz. Yaşasın döt, yaşasın göbek. Zayıfları yurt dışına sürsünler, meydan bize kalsın:))))))))))

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

her zamanki gibi harika olmuş :) sanırım bunları masaüstü resmim yapacağım :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

ŞUŞU,
haftaya da bunların TAŞŞŞ gibi olanlarından vereyim bari:) iyi akıl ettin.

KARA KİTAP,
dedim ama değil mi:D))

NUKİMA,
Ender Saraç aradı az önce. "büyüksün OİP mesleği bıraktırdın bama" dedi:)

DERYA,
:D)) ay gözümün önüne geldi seyirterek ofise girişin:D))

KYBELE F,
100 kadın arasında yaptığım testlerde %95 etkili olduğunu gördüm:)

LEYLAK DALI,
:) sınır dışı edilsinler diosun:)

MARJO,
:) iyi fikirmiş!

Hilal dedi ki...

harika:)
resimlere bakınca fena oldum yaa
bu kadar vahim olmasa da durumum, dur demezsem halim yakındır:))
en iyisi ben pritn edeyim bunları:)))

k.i.s.d. dedi ki...

amaney!

Ayla dedi ki...

çizimler şahane

meltem dedi ki...

Harikasin OIP. Renkli cikti alip buzdolabi ve bilimum gida dolaplarina yapistiricam. Hatta is yerindeki otomatik distributore yapistirip, altina ingilizcesini yazarsam kolegler de faydalanir.

Adsız dedi ki...

Eşim için erkek versiyon da rica etsek "çok mu oluruz?" artık?
İmza: Eşim kızmasın diye Adsız :P

buhayatgecmezboyle dedi ki...

kesinlikle süpersin,bir an önce etiketleri piyasaya sür bekliyoruz :))

buhayatgecmezboyle dedi ki...

kesinlikle süpersin,bir an önce etiketleri piyasaya sür bekliyoruz :))

Tibet'in annesi dedi ki...

eheheheee, bunları gerçekten sticker ve magnet olarak piyasaya sürmelisin :))))

Birben dedi ki...

Bir ara photoshopta kendimi şişmanlatıp "yersen sonun budur" yazıp buzdolabına asmayı düşünüyordum.Bu da etkili bir fikir hem de eğlenceli:))

Buzdolabına, gardolaba ve banyodaki aynaya asıyoruz hemen:)

gulininpenceresi dedi ki...

hahaha harika bayıldım,seri olarak çoğaltılmalı bence,her yere yapıştırmalıyız,kilolar bendede kaldı bebişten :( bi de bunların kalori yok edenlerini yapsanız harika olur :)

NzN dedi ki...

ahahahah süper ve de müper bi fikir buu!!!
sen artık ofisi bırak, evinin çizeri ol bence, oldun sen oldun!! :)))
p.s. nassı da ukala bilir kişi konuşması oldu amaanıınn

yesilerik dedi ki...

super bır hatunsun vesselam

SenaBera dedi ki...

Bayıldım, süper olmuş...:))

Nehir'le ilgili projeniz için de canı gönülden tebrik ederim...

Sevgiler...

olmadık işler peşinde dedi ki...

HİLAL,
:))

KİSD,
yaaa... :)

AYLA,
:) sağol

MELTEM,
iyi edersin:) vatana millete hizmetimiz olsun:)

ADSIZ,
sağol fikir için, akşam çiziciim:)

BHGB,
sürücem, zengin olucam ;)

TİBET'İN ANNESİ,
:)) satar aslında ha!

BİRBEN,
as annem:D

GÜLİN,
bubunla başla bi bakarız ona da:))

NZN,
ahhh bu sabah düşündüm. ama para kazanmalısından olsun:D))

ERİK,
tenk yu:))

SENABERA,
çok sağol:)

Shade and Love dedi ki...

Hahahaa .
Harika olmus walla :)
Hasene

evimindekoratörü dedi ki...

Bu yazıyı okurken bile tıkınıyordum...Battı balık yan gider... :)

beste dedi ki...

ay sanki ban yazmissin tamda ispanakli peynirli kreplerimi, tiramisu'mu tikinip gelmisken, yiyorum iste ya OIP sen bize ne zaman geliyorsun beni kampa sokarsin ha? sismanlar ama cok sevimliler be canim

olmadık işler peşinde dedi ki...

S&L,
:))

EVİMİN DEKORATÖRÜ,
hadi geçmiş olsun:))

BESTE,
ya biraz önce bi arkadaşımla senin blogu hatim ettik ve kahrolduk:) Ye sen Bestem ye sen o yemekleri. O lezzetler, o zevk, o incelik, o maharete sahip olup da yememek olur mu a canım:)) gelicem evlatlık olarak ya yanına, obez olmak istiyorum... yedir içir bana diyorum :D))

zehra dedi ki...

süpersin OİP..bayıldım:))

ozlem dedi ki...

midem kalktı be :)) algida seni hacklemesin oip ayağını denk al ;)

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

çizdiklerini düşünüp uluorta yerde gülüyorum artık ve insanlar bana bakınca kendimi toparlamaya çalışıyorum.hakkımda neler düşündüklerini tahmin edebiliyor musun.bunu bana neden yapıyorsun:DDDDDDDDDDDDDDDD

Açalya dedi ki...

:o)))) göbbek ! çok güldüm

fapisue dedi ki...

yağ yağ yağ fışkır göbek çatlak selülit of evet aynen öyle! her sene daha da kötü!
resimler süper olmuş. bunun spora teşfik eden versiyonunu da güzel olabilir.

Pratik Anne dedi ki...

Oldum, bittim, ellerine saglik. Bunlarin bir de annemin yemeklerinin ustune yapistirilabilenlerini yapmak lazim.

Yelish dedi ki...

hızlı hızlı geçtim fotoları
gönlümce yiyoorum şimdi , memleketime gelmişim
ama linki mail attım kendime
dönünce bakacagımdır !
;)

olmadık işler peşinde dedi ki...

ZEHRA,
:))

ÖZLEM,
ne o be algidanın tetikçisi misin? bilelim yani:D)))

NİHAN,
iyiliğin için canım benim:)) kahkaha=pirzola

AÇALYA,
;)

FAPİSUE,
OİP sağlık yayınları kapsamında gelecekte olabilir:))

PRATİK ANNE,
ay kıyamam.. yok yok elim varmaz, çizemem anne yemeği için:))

YELİSH,
yok öyle kaçmak.. bizzat yapıştırırım bak h. sonu:))

Ozgeee dedi ki...

OİP bu yazınla nasıl etkilediysen artık beni - zihnimi:
Yazına yorum birakanlari hizli hizli okurken 'buhayatgecmezboyle'nin ismini 'bu tayt giyilmez boyle' okudum. Hani sismanliktan tayt olmamis gibi :P

anneyazar dedi ki...

Allahım işte aradığım bu:) Seni seviyorum OİP iyi ki varsın ben şimdi zayıflama sürecimde en etkili 10 madde diye bir şey hazırlayıp baş madde yapmaz mıyım. Madde 1 OiP Çıkartmaları alınır :))

anneyazar dedi ki...

hemen nurturia doğum sonrası kilo grubuna ekliyorum linkini izninle:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÖZGE,
:D)) yuh artık:)) o da iyiymiş ama:)

ANNE YAZAR,
böyleyim işte. okuyucusunu hem güldüren hem de sağlığını düşünen çok faydalı bi blog benimki :))

annemineli dedi ki...

Canım ne güzel bir etkinlikmiş,paylaştığın için teşekkürlerrrr...Sevgilerrr...

Başak Çelik dedi ki...

ulen daha yeni lüplettiydimdi böğürtlenli Algida'yı! Bak ya! Senin blogu her gün takip etmek lazım :))

Dev hizmet, tebrikler, teşekkürler!

ozlem dedi ki...

yok yahu. algidaların üzerine kadın kovar yapmışın, e önümüz yaz. dondurmam gaymaktaki gibi peşine düşmesinler :))

NiLaY dedi ki...

tam bu etiket süper oldu diye düşünürken, erkek versiyonu daha da iyi oldu, tez elden bastırılıp her yere yapıştırıla :))

Yelish dedi ki...

hafta sonu işim var , bir delikanlıyla tanısacagım (karizmasına hayran oldugum bş minik adam )
sticker falan gormez gozum ! ;))

Lydia dedi ki...

hahahaha...

diyecektim ama... dur bi dakka ya...

moralim bozuldu benim :/

irem dedi ki...

post'u okurken çok güldüm, yorumları okurken bilgisayar kucağımdan düşüyordu. üşenmesem hemen şimdi üst kata çıkıp aynaya bakacağım durum ne diye ama dolaptaki Haagen-Dazs Belgian Chocolate daha yakın!!! Ben en iyisi pirint edeyim.

olmadık işler peşinde dedi ki...

ANNEMİN ELİ,
reca ederim:))

BAŞAK,
direk basene gitti o börtleyenli algida haberin yok:))

ÖZLEM,
:D)) "kadın kovar" iyi lafmış:) bişe olmaz bana, döverim ben onları gerekirse:D))

NİLAY,
:)) hadi bakalım

YELİZ,
e madem öyle tutmim ben seni:D))

LYDİA,
hehe:)

İREM,
ha bende "gidip yiyim" diyeceksin sandım:D))

Cocukla Cocuk dedi ki...

süpper!! magnumlara yapıştırayım hemen, tabi bir de çikolatalar var, sağolasın OİP

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÇOCUKLA ÇOCUK,
hadi bakalım:)
sen de sağol:I

Handan dedi ki...

Sabah tartıya çıktım. Epeydir ilgilenmiyordum onunla. 75. HA? 75.. Yahu ben büyük oğlumu o kiloyla doğurmuştum. Bunlardan bir adet alıyorum OİP cim. Dur bakiim işe yarayacak mı :)

cikolatalisufle dedi ki...

İsveçli bilim adamlari :))))