Sayfalar

25 Haziran 2010 Cuma

Geleceği varsa, göreceği de var!

12 yorum:

beste dedi ki...

ben Ilhan irem'i gordum sanki:)
OIP gorunce hemen aklima geldin bir fotografim var sana. Bana email atsana bestepekoz@hotmail.com

Magissa dedi ki...

Hahahahaha o ne arkadaki hakkaten ya? :)))

kuzunun annesi dedi ki...

Sanırım en cok ben küpür yorumlarını seviyorum . Blog dünyasının rengisin OİP , sensiz napardık bilmiyorum :)

kuzunun annesi dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
kara kitap dedi ki...

bugün cuma olmasına rağmen çok suratsız bir günümdeyim.beni yine güldürdün sağol.sinek'e bayıldım,çok süper güldürgeç oip.ağlarken güldürdün bugün beni.

olmadık işler peşinde dedi ki...

BESTE,
doğru valla, çok benziyo :)

MAGİSSA,
fordçu heyran

KUZUNUN ANNESİ,
beni sizler varettiniz!!! :D)) sağol valla:))

KARA KİTAP,
inan bende aynı moddayım. kafam dağılsın diye yaptım bunu da:) dağıldı da ;)

Calanon dedi ki...

Sinek super!!! :))

AycA dedi ki...

koptum! :=)
sinek süper süper :D

Açalya dedi ki...

bu kim ya? hakikaten o sinek gibi! çok komik yine

nalan dedi ki...

özlemişim. şöyle geriden geldim okuyarak. açmamak lazım arayı :)

derya öz dedi ki...

hahahaha, ben de sivri sinek diye düşünmüştüm ki kara sinek de kabulüm bacım:))) sanırım komançi amca da tatilcileri temsilen "hehoyyyy ne kadan eyyyleniyorussss" u vurgulamak amacıylan koyulmuş olabilir, Bahsi geçen otel için güzel bi reklam olmuş gerçekten, koşa koşa gidebilirizz..hurrraaaaaa......

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA,
aaaa şantel ayol, disko partizani şarkısını yapan adam. bu şarkı olmadan önce dansı eğlenceyi bilmiyodu Türk ulusu. Çok minnettarız kendisine:)

NALAN,
Devamsızlıktan kalıcaktın az kalsın:)

DERYA,
horrreeyyy!!! :)))