Sayfalar

23 Haziran 2010 Çarşamba

Gezmeli tozmalı işler peşinde


Dün Kırklareli'ne gittim. Sabahın köründe döküldüğümüz yollardan gece 23:00'de toplandık. Yorucu ve fakat güzel bir organizasyon yaptık.

Küçük, temiz, derli toplu, güzel bir şehir Kırklareli. Tüm gün toplantıyla geçti. Sadece yarım saat kadar dolaşma fırsatımız oldu. Rumlardan kalma çok eski taş binalar var şehirde. Bunların bazıları restore edilmiş/ ediliyor. Pek bayıldık bunlara.

Toplantı sırasında çizdiğim oyipler:)


Dönüşe geçtiğimizde, yağmur ve bulutlar nedeniyle müthiş bir renk cümbüşü vardı. Hava alacakaranlıktı. Dayanamayıp yolda durduk ve şu kareleri çektik.



Edirne-İstanbul otobanı çok güzel, bakımlı bir yol. Sağda solda yerleşim, yapı falan yok. Alabildiğine düzlükler, ekilmiş biçilmiş tarlalar uzanıyor. Bir de nasıl boş bir yol bilseniz. Ücra köy yolları gibi ıssız hep.
Gün batımında ilerlerken, bu güzelliklere dalıp, çaldığımız müziğin de etkisiyle bir film karesinde gibi hissettik kendimizi. -muhabbeti döndü oradan biliyorum diğerlerinin de öyle hissettiğini :))-

Bu bana hep olur. Arabada tek başımayken ve güzel birşeyler dinliyorsam kendimi aşırı özgür, almış başını gitmiş gibi, şahane bir filmin en nefis, en özenilen karesindeymiş gibi hissederim. Acayip bir havaya girme durumu söz konusu yani.

Hadi amaaa.. bu romantizmi bi kenara bırakıp, iş havasına gireyim hemen. Başıma bi iş gelmeden :o

18 yorum:

Somethin'Special dedi ki...

Aynı hisse bende kapılırım. Çok mu film izliyoruz acaba :)
Çizimler yine çok eğlenceli ve bizleri gülümsetici :)
İçten sevgi ve selamlar :)

Benden Bizden dedi ki...

Bende de var ayni durum. Arabayla uzaklara giderkenki ozgurluk hissi gercekten cok guzel :) Ancak filmlerde olur dedirten cinsten.

Yorulmussundur ama bu manzaraya da degmis gibi!

Sevgiler...

ipex dedi ki...

OIP'cim, yanlış anlama ama ben bu geleneksel OIP'leri daha bi çok seviyorum! daha spontane falan ya ondan mı acaba? özlemişim kendilerini :)

Magissa dedi ki...

Hayy o yolu cok iyi bilirim ben! Eski patronumla Kapikule'ye gitmistik bi 4-5 sene evvel, yolda benzinimiz bitti mi sana.. O "bombos koy yolu gibi" olan otobanda bi benzinci de yok mu... S.ctik tam anlamiyla. Araba aksira tiksira zor geldi bir koye, orda boyle Indiana Jones filmlerindekinden hallice bir "arka bahce benzincisi" vardi, adam bidonla benzin satti bize.

O gun patrona icinde kadin tenasul uzvu ve koymak fiili gecen bir takim kufur varyasyonlari ogretmistim. Allah selamet versin, ne iyi adamdi.

olmadık işler peşinde dedi ki...

SS & BB,
genel bir ruh hali bu mutlaka. bir de yolculuklarda canım çikolata çeker benim mesela:) garip bir coşku veriyor demek insana yolculuklar...

İPEX,
inanır mısın ben de:D))

MAGİSSA,
oyy aman ne fena maceraymış. hala daha benzinci yok yol üstünde... iyi bulmuşsunuz yine biyer.

dün sırf gece tek dönmemek için araba almadım ben de. "ulan lastik-mastik patlarsa n'aparım? bi başıma" diye ürktüm.

adama örettiğin şey amq mı allasen??:o :D))

mynameismelis dedi ki...

Ben de oyle hissederim bazen yollarda. Bi de müziği açarım çılgın gibi, bağıra bağıra söylerim bir yandan da. Sağımdan solumdan geçen tek tük araba varsa "vay manyak!" diyorlardır eminim!
Şu işe dönme meselesi büyük problem demek bu aralar, neden ki? :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

MELİS,
senin işin tamam bacım:) şarkılı türkülü, mis gibi güzel bir yolculuk olsun bu gittiğin:) ühühüü:(( burdan mı başladık vedalara anasını satim??

not: amanın bağıra çağıra söylerken orada olmak istemezdim ha:p

kara kitap dedi ki...

ben toplantı esnasında çizilen denge'deki kutu kafalara bittim.en tepedekinin şapkasına da :)) nerden çağrıştı bu denge işi acaba?

gökyüzü gerçekten çok güzelmiş,yolculuk bende de özgürlük duygusu yaratır.hele ki ilk kez gittiğim yerlerde çevreme bakınmaktan şaşı olurum.araba kullanmayı bilmediğime birtek o zaman seviniyorum.çünkü şöför ben olsam etrafı o kadar seyredemem.

BBH ! dedi ki...

oh be! Siyah beyaz OIPleri nasil özlemistim, nasil!
o müzikli, hos sohbetli araba yolculuklarinin tadi baska!
hem film gibi yasamadiktan sonra, yasamanin ne anlami var ki? ;-)
bir de geceleri kulagimda müzikle yorgunca eve giderken , o gecenin sakinliginde kirmizi isikta durunca , o bir anlik durus, o sessizligi hissedis, kirmizi isigin etrafa yansimasi... bence inanilmaz güzel, inanilmaz siirsel bir an.
sevgiler,öpücükler, OIP

BBH ! dedi ki...

bisikletle giderken demeyi unutmusum. o anlik durusun güzelligi biraz da ondan. bisikletin verdigi özgürlük de cok güzel. keske bizim ülkemizde de olabilse :-(

anne kaleminden dedi ki...

ben de dengede duran oiplere bayıldım :)) ama dengede durmaları pek zor olmasa gerek yapısal özelliklerinden dolayı yani :P

anne kaleminden dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
beste dedi ki...

vay OIP'im sahane fotograflar ben artik fotografda isterim senden:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

KARA KİTAP,
desen arayışından çıktı. bu kutukafaları nasıl tekrar formlarda çizerim derken:)
doğru dedin, araba kullanırken, çevredeki güzellikler kaçabiliyor.

BBH,
bak şimdi!! bisiklet dedin içim cızz etti. bence de bisikletle şehirde dolaşmak şahane bir duygu. ben hemen her akşam işten çıkışta sahile gider, kıyıda turlar eve dönerdim eskiden. güneşi batırıp öyle dönerdim. kulağımda radyo, günün derdi tasası akıp giderdi her pedalla:)) çok isterim tekrar öyle dolaşmayı... öpücükler benden:)

ANNE KALEMİNDEN,
mühendis misin??

BESTE,
yok be canım, benimki öyle yalandan fotoğraf çekmek:) yakalarsam güzel kareler, paylaşırım seve seve:)

görkisan dedi ki...

oyiiiip :) benim memleket kirklareliii :)) en guzel cingene benim :)

Red Riding Hood dedi ki...

Bu orjinaller Oip'ler daha bi canayakın geliyordu ilk günlerden bu yana sonra baktık modernleştiler onlarıda çok sevdik ama bu çizimlerini daha çok seviyorum :).

olmadık işler peşinde dedi ki...

GÖRKEM,
:)) aaa ne güzel olur sizin düğün şimdi. bol oynamalaı, eğlenceli, coşkulu:)

RRH,
bunları ben de çok seviyorum. diğerleri daha zahmetli, el oyalayıcı falan ama bunlar tıkı tıkı çiziliyor bi de:)

Başak Çelik dedi ki...

Bizim memleket :)