Sayfalar

7 Haziran 2010 Pazartesi

Haber Analiz: Gözümüz Aydın, Pilatese Başlayan Başlayana!!

13 yorum:

Ayla dedi ki...

Geçen hafta bu haberi okuduğumda aklıma ilk siz geldiniz, OİP okudumu diye içimden geçirmiştim, ama okusaydı kesin çizerdi dedim:)Herzaman ki gibi güldürdünüz, teşekkürler.

kara kitap dedi ki...

piyale madra,ramize erer,garfield ve oip bugün ne var,acaba neye güleceğim diye merak ettiğim karikatürler bunlar.bugün en çok sana güldüm.ne diyim allah da seni güldürsün.

eşarplı,dövünen teyzeye çok çok çok (vurgu yap) güldüm. :)

shibibi dedi ki...

rabbim amerika dedi :D çok güzeller ya :)

Ozgur dedi ki...

puhaaaaaa
hehe f.ü kutu kafa şahane

olmadık işler peşinde dedi ki...

AYLA,
kesip koymuşmuştum, sıra gelmemişti:)) bugün dayanamayıp kullandım. çok acayip bişi:)

KARA KİTAP,
kalkıp "şahane, ultra, mükemmel ötesi" yazsan şu yazdığın yorum kadar onore etmezdi dostum:) mutlu oldum hem de nasıl!!!

SHİBİBİ,
:)) sağol

ÖZGÜR,
;)) benzemiş sanki...

Goksin dedi ki...

ben okumamıştım bu haberi, ay ne büyük kayıp :p Ama şimdi sizin sayenizde okumak daha eğlenceli oldu, çok teşekkürler OİP. Çok güzel bir mizah anlayışınız var...

Ayrıca az önce, Seda Sayan ablamızın da pilates ile 4 günde (!) 7 kilo (!) verdiğini yazmış internette bir haber sitesi. ama resim yok, eğer ki resim çıkarsa, ona da bir analiz beklerim ben sizden :)

Sevgiler :)

ikiz Bebek dedi ki...

ama ama bende başladım :)

Selen dedi ki...

Gündemi bir Zaytung'la bir de OIP'le takip ediyorum valla. Gerisi hikaye.
Bu arada FÜ'nün kol kasları yerindeymiş, pilatesi zenci poposu için yapıyor olsa gerek.

Tabiat Ana dedi ki...

aaa ben duymamıştım bak sayende haberim oldu:) plates çorabına bayıldım hem daha zahmetsiz örmeye gerek yok her yerde bulunur :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

GÖKŞİN,
:) teşekkürler.
4 günde 7 kiloyu rüyasında vermiş olmasın??
sevgiler:))

İKİZ BEBEK,
bu analiz senin şerefine emmoğlu!!! :D))

SELEN,
aman efenim, teveccühünüz:))
zenci poposuna kitlendik yalnız blogcak:D))

TABİYAT ANA,
ayalklarının içine pamuk doldur ama.. böyle kocaman bir kumpir gibi görükmeli:))

A-H dedi ki...

ay cok guldum ilahi OIP :)))
benimde pilatese baslama planim vardi vazgecer gibi oldum haberi gorunce :)

nalan dedi ki...

ah oip,
ne zamandır uğramadım nasıl pişman oldum. t-shirt sayısı azmış zaten ben farkedene kadar da bitermiş :(
aklına,ellerine sağlık oip'im !

olmadık işler peşinde dedi ki...

A-H,
antipilates tim gibi bişi oldum durduk yerde... valla ben de anlamadım nasıl oldu, niye oldu:))

NALAN,
canın sağolsun. çok teşekkürler:))