Sayfalar

30 Haziran 2010 Çarşamba

HABER ANALİZ: Ve beklenen haber geldi!!

15 yorum:

annemineli dedi ki...

Aynen katılıyorum,Yeter artık ben onun aldığı kilolarla ilgilenmek zorunda degilim,Paylaşıma teşekkürlerrr.Ohh bee.. rahatladım...

Nihan SARI dedi ki...

bugün arkadaşlarda aynı haberi konuşuyorlardı.
yoksa onu sevmeye benimsemeye başlamış olmayasın oipim.:)))))))))))

Magissa dedi ki...

Ozge Ulusoy kim yahu? "Mejur"mu?

ibeking dedi ki...

şu an gevrek gevrek gülüyorum :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

ANNEMİNELİ,
bi de biz oy kullanmadık. düşün artık...

NİHAN,
gizli gizli hayranıyımm ben, elimde diil. rol modelim olur kendisi:) bi daha hamile kalıp hiç kilo almamayı deniycem kısmetse :O

MAGİSSA,
ilk kez duydum ben de??
baksana millet bıkmış, haberimiz yok..

İBEKİNG,
ay sen bakmasaydın hamile hamile exorcistlere :o

derya öz dedi ki...

Ay bi ara harbiden eda taşpınar ve ivana sertten böööğğyykk gelmişti:)) plajlarda hangimiz daha absürd olucaz yarışına girip, "bunlar moda bebeeemmm, biz de ikoncanız" modunda dolanmalarını seyretmekten harbiden bık (Turkcell tavuğunun bık'ı) gelmişti:)) oyyyyyy oipciğim lütfen bi ara bu ivanaylan edaya da bi el atsan:)) bak eprudan daha fazla malzeme çıkar, demedi deme:)))

Ashley dedi ki...

I hate Ebru Şallo ve Demet Akalın :D You suck ! Öfkemi türkçeyle anlatsam çok yanlış kelimeler çıkacak iyi olmayabilir. Millet bıkmadı ya kadını izleyip özenmekten.Böeaaak. Pilats topunun üstünde doğurursun işşalah Ebru'da görürürüm seni o zaman ben.

Ayşe dedi ki...

stockholm sendromu. :P

Yelish dedi ki...

ya 6 hafta kaldim Turkiye'de bi goremedim su Salli'yi tivilerde...hatun rating aliyor demek ki habire televizyonlarda , kim veriyor bu ratingi yahuu

Pratik Anne dedi ki...

Ayse'nin yorumuna koptum. Yani Ebru Salli'nin veya digerlerinin sucu ne. Bunlari her dakika pisirip pisirip veren magazin gazeteci ve tv cileri utansin. Kimse gostermezse unutulup gider bunlar da benzer ornekleri gibi.

olmadık işler peşinde dedi ki...

DERYA,
karpuz kabuğu gibi sertler, taşlar Bodrum'a iindi mi başlar deniz mevsimi ülkemde. hangi birine yetişeyim bilmem bunların?

ASHLEY,
:o OOOoo!! çok sinirlenmişiz:)

AYŞE,
ahaha evet, kesinlikle:)

YELİS,
anlaşılan o ki, sen ve de ben değiliz:)

PRATİK ANNE,
nerde abukluk orda reyting malesef...

kara kitap dedi ki...

o incecik vücuda kabartılmış saçlarla kocaman bir kafa :)))))))) bu fotosu da çok komikmiş.bel koptu kopacak ama kafa kocaman. :)

Burcu dedi ki...

bıktıran bayan ünlüler mi diye sormuşlar listede erkek göremedim eğer öğle değilse kadınlar arası bir çekememezlikte gözden kaçmıyor hani :)) gerçi listedeki tiplerde bıkılmayacak gibi değil :))

BBH ! dedi ki...

oyun oynayalim mi?
basliyoruz:
Ebru $alli Tan
Ebru $allitan
Ebru $arlitan
Ebru ........

bo$lugu doldur!

olmadık işler peşinde dedi ki...

KARA KİTAP,
akıldan o akıldan :)

BURCU,
sanırım bunlkar liste vermiş, halkımız oylamış..

BBH,
ahaha akıllı kız seni:) süper!!