Sayfalar

16 Haziran 2010 Çarşamba

Hay bin sakar!!

Önceki Cumartesi şöyle bişi oldu.


Böyle sereserpe falan kendimi kanepeye atmamla, kuyruk sokumu denilen yerimi, kanepenin kol koyma köşesine çakmam bir oldu... Böyle çarpan yerlerim uyuştu, beynimde nükleer bomba patladı gibi oldum.
İşte o günden beri ağırlık kaldırırken, sert zemine otrurken, ani kalktığımda falan kuyruk sokumum ağrıyor . Mekik çekemiyorum çünkü zonkluyor. Oranın çatlaması falan gibi bişi olmuş olabilir mi? Var mı başına böyle bir gerzeklik hasıl olan??

51 yorum:

Kaymacina dedi ki...

OİP dikkat et, çatlatmış olmayasın ???

olmadık işler peşinde dedi ki...

off bilmiyorum, geçer dedim geçmedi. oldu bişi ama gitmedim de doktora, geçer die:(

OzGe dedi ki...

bana oldu...bir doktora gitmekte fayda var ama. Benim başıma gelen kuyruksokumumu bisikletten abuk bir şekilde düşüp kaldırıma çarparak kırmaktı. Kırılınca alçı filan yok tabi, kendi kendie iyileşiyor ama bundan sonra uzun zaman aynı pozisyonda oturduğunda ağrı çekebilirsin...sırtına sürekli destek koyman gerekebilir..araba için mutlaka sırta bir destek almanızı tavsiye ederim keza trafik illeti

Neşetuana dedi ki...

et ezilmesi olabilir, doktora gitmekte fayda var.Geçmiş olsun.

Anne Café dedi ki...

oip çok geçmiş olsun off...
Allah daha kötüsünden saklasın

Ayla dedi ki...

Çok geçmiş olsun, doktora gitmeyi sevmeyen biri olarak boş yere acı çekmektense bence bir doktora görünmeli diye düşünüyorum, inşallah bir çatlak yoktur:(

Ayla dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili OİP çok geçmiş olsun, bazen insanın aklına bile gelmeyen kazalar geliyor başına. Belki ciddi bir şey değildir ama bence de doktora gitmelisin. Nazara mı geldin acaba diye de bir düşünce hasıl oluverdi kafamda. Acil şifalar diliyorum...

olmadık işler peşinde dedi ki...

çok teşekkürler...galiba doktora gitmem gerekecek. ne doktoruna gidilir ki? ortopedi galiba..

fotograf penceremden dedi ki...

çok geçmiş olsun yine de doktora git ilerleyen zamnalarda bu ağrı nüks edebilir belkide ihmal etme

LaTiFe dedi ki...

geçmiş olsun oyip
bi doktora gitmekte fayda var ve sanırım ortopedi olmalı
yine doktorun tavsiyelerine göre hareket edersin ama simit yastık ya da oturma simidi denen bişey var, ondan alabilirsin
ona oturmak rahatlatıyor insanı

BBH ! dedi ki...

gecmis olsun!! ne kadar yogun olsan da bi firsat yarat doktora git. insallah birileri burda iyi bir doktor tavsiye eder sana!
simdi bi gerzeklik anlatim, sakat yerlerini acitmadan gulmeye calis:
gecenlerde cileyle bulasik yikayan esime elimde oyun aleti , dans ettim, rap yaptim, nispet yaptim, sonra "seninle benim aramda fark vaaar"diye havayla koltuga atlamak ve oyunumu oynamak isterken kut diye kafami koltugun kenarina carptim! rezalete bak ben! bi artistlik bile yapamadim ya :-D

Hilal dedi ki...

çok geçmiş olsun OİP. kuyruk sokumunda bir kemiğin yerinde çıkabileceğini duymuştu msert hareketler sonucu. öyle olmasın.

Benden Bizden dedi ki...

cok gecmis olsun oip! insallah onemli birsey degildir ve zamanla gececek cinstendir...

Anne ve Bebisi dedi ki...

yerinden oynamasi diye bir sey var sanirim. cok komik bi sekilde de yerine oturtuyorlar :) bi doktora gorun istersen.

Seden dedi ki...

benim başıma gelmişti
en yakın ortopediste hemen...

bir süre simit üzerinde oturarak geçecek
zaman zaman o çatlayan yer hep hatırlatır kendini

geçmiş olsun

LaTiFe dedi ki...

oyip yaa benim de kuyruk sokumum acımaya başladı. bulaşıcı olabilir mi? ben bi sakarlık yapmadım. oturup durmaktan herhal.
empatinin böylesi görülmedi. oyip okuyucuları kendini oyip'in yerine koyar ve acı içinde kıvranır :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Seden,
oturma simidini biliyorum. çok da komik bir anım var onla ilgili:) misafir bi teyzenin simidine iğne batırıp söndürmüştüm çocukken, hem de kadın üstündeyken ve gözünün içine baka baka:)) ilahi adalet bugün tecelli edecek annaşılan..

Latife çok empatikli gördüm seni:))

Esra merak ettim o komik yöntemi,

BBH şaşkın!! demek geldi içimden:)

Hilal, aman allah korusun!!

Fotoğraf Penceremden & BB sağolun:)

Seden dedi ki...

:)))))))
pek hainmişsiniz...

Burcu dedi ki...

kuyruk sokumu kırılan bir arkdaşımdan biliyorum kabus gibiydi yaşadıkları onun oturması mümkün değildi sende bir dr görün gerçekten, geçmiş olsun oipim :))

LaTiFe dedi ki...

oyip o simidin sünger olanlarından var. bir cingöz de senin simidi patlatmasın diye diyorum, sünger al bence :)))
oy anam anam sandalyeden kalkarken inim inim inler oldum, noluyo yahu? arada olurdu bu kuyruk sokumu acısı bende ama adını anınca nüksetti sanırım :)

Bahar dedi ki...

Ben 3 yıl önce buzda kayıp düşmüştüm. Yerde inim inim inlemiştim. Çatlak var sanmıştım ama çatlak olsa ağrıdan durulmazmış. Ağrım oldu am zamanla geçti. Galiba o bölgeye yapılacak pek bir şey yok. Çok çok geçmiş olsun.

evimindekoratörü dedi ki...

çoook geçmiş olsun... üzüldüm şimdi ben sana...

Axius dedi ki...

Sadece çok zor (hatta en zor) kaynayan kemik olduğunu biliyorum. Çok pis bir kırık tabir edilen bir yer.Aman kırık mırık çatlak falan olmasın...Bir doktora danışmak kaydıyla ve mümkünse dönüşümlü olarak sıcak su/soğuk su oturma seansları yapmanızı öneririm. Tabi küvete falan olabilir. Bu vesileyle de küvet sefası yaparsınız ama vaktiniz var mı bilmiyorum tabi.

beste dedi ki...

aa ne sinir ya durduk yerde, cok gecmis olsun kolla popoyu birazcik, olmadi bir doktora goster boyle blogtan teshis olmaz!

zühra dedi ki...

valla sana tavsiyede bulunmak istiyordum ancak tüm yorumlarda yazacaklarımdan bahsedilmiş. Ama ihmal etme ve ortapedistte git derhal derim ben. Geçmiş olsun en acilinden hem de.

derya öz dedi ki...

Oyşşhhhhhh, geçmiş olsun valla içim bi tuhaf oldu, çok acımış olduğuna eminim, üni.de ev arkadaşımla beraber böyle yerde bi projeye bakıyoruz, birden kalkıp koltuğa oturmak istemişti,aynen senin durumun gibi, bir de tahta kollu bi koltuktu kendisi:S doktora da gitmemekte direndi, bekledikçe bekledi, tabi bu arada otururken acıyor falan:/ en sonunda gitti ama dediğim gibi geç gittiğinden biraz zorluğunu çekti:( tekrar geçmiş olsun:(

kara kitap dedi ki...

geçmiş olsun arkadaşım,bu muydu çizdiğin :(( ben gülmeli birşeyler beklerken oip'in sancılı haberini aldım.ev kazaları tehlikeli şimdi birtakım kocakarı ilaçlarıyla tavsiyelerime başlıyorum,zeytinyağını hafif ısıtıp o bölgeye masaj yapmadan sürüyorsun biraz yumuşatıyor,sonra da en kısa zamanda bir doktora git.hoş doktorun vereceğini ben söyliyim,krem,ağrı kesici,kas gevşetici ilaç ve yumuşak yere oturman için simit.yine de önce pozitif bilim.geçmiş olsun tekrar.

bu arada çizimler giderek güzelleşiyor.acı çeken yüz ifadesi çok başarılı bendeki ukalalığa bakar mısın sanki çizim ustasıyım. :))

kara kitap dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

kaç gündür yaşadığım aynen bu :)
ama benim hiç sebebimde yok
nasıl oldu nerede ne yaptım hatırlamıyorum
nasıl geçer onuda bilmiyorum :D
sanada banada geçmiş olsun
çok sızlıyor dimi...

Shade and Love dedi ki...

Gecmis olsun .
Evde bi dolu sakarlikla kendini ciddi sakatlayan biri olarak sunu soyleyebilirim , bu gibi kazalarda dogru kisi, Ortopedi ve Travmatoloji uzmanidir.
Coktan gittigini dusunuyorum .

Simidini patlattigin teyzenin de ahi kalmis sende . Umarim baska ahlar yoktur sira bekleyen .

Tekrar cok gecmis olsun .

Sevgiler
Hasene

hersheyler dedi ki...

geçmiş olsun:( ben duşta düşüp kırmıştım bi doktor bi de filmle anlaşılıyor ağrı kesici ve o iğrenç simit maalesef tek çaresi 1 ay kadar sürüyor ağrı arabada mutlaka minder kullanmak gerekiyor normalde kullanmasanda araba daha çok acıya sebep oluyor çukur ve tümsekler sağolsun
kuyruk sokumu esasen gereksiz birşey normal doğumda eskiden doktorlar kendileri kırıyorlarmış doğumu zorlamasın diye bunu duyunca ben baştan kırdım zaten sorun olmaz doğururken diye geyik bile yapmıştım ^_^

Calanon dedi ki...

Hay Allah, gecmis olsun. Acisini iyi bilirim ben de, seneler once buzda kayip dusmus, gunlerce 9 aylik hamile kadinlar gibi oturup kalkmistim. Doktora falan gitmemistim, gitmek gerekirdi tabi, simdi hafiften yerinden oynamis bir kuyrugum var ;P Bir an once git doktora, aman!

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

güzelim benim yaa,oturabiliyorsan sorun yok,ama belki çatlak ihtimaline karşı doktora görünsen diyorum.durumunu merak ederim haberdar et.öptüm ilgiye muhtaç oipimi.

Ozgeee dedi ki...

Ha fittir, aynı benlik bir iş :(
Karyopraktr'a git. Doktor ağrı kesici verecek, çekmeye devam edeceksin.

Ashley dedi ki...

Bence Nazar oldun.Seni ve çizimlerini seven olduğu gibi çekemeyenlerde var ve nazar ettiler. Çok fesatça bir yorum oldu ama bence doğru.Çok geçmiş olsun. Ben Kaledonyadayken sol ayak baştan 2. parmağımı çatlattım ve hala öyle balon gibi şiş ve ağrıyor. Doktor 2 yılda toparlar dedi.Umarım öyle bişiyler değildir.Kendine dikkat et
Öptüm
ps: Yaa posta geç kalmadımı sencede? :S Deli olcam çokkk yavaş ilerliyo zaman.

Ashley dedi ki...

Size sen diye hitap ettim çok yakın sanki yaşıtımmışsın gibi yorum oldu üstteki galiba.

Meral Erdoğan dedi ki...

of ya oipcim :( cok gecmis olsun... sanirim catlak ciddi agri yapan bir sey. seni doktora kosturmadigina gore sadece ezilme falan olabilir. doktora git hemen bi kontrol etsin. iyilesme surecini hizlandiran bir seyler onerir belki.

opuyorum seni,

olmadık işler peşinde dedi ki...

noliy?!!! amanın bi bırakıp gittim herkeşler toplanmış:D))

iyiyim meraklanmayın sakın.. zonklama ve sızı var ama bir çoğunuzun dediği gibi kırık, çatlak falan değil. (şuna bak milletin yüreği sızlar benim d*tüm sızlıyor)

doktora en erken haftasonu, o da belki gidebilirim:( gidince haberdar ederim:))

ne tatlısınız ya:)) severim sizi... sağolun varolun.

e kolonya falan getiren yok mu hiç?? kolonya demişken, ay yeter demeyeyim yarın bakın, okuyun, gülün he mi??

piano piano bacaksiz dedi ki...

geçmiş olsun...

bu kalabalıkta fark edilir mi bilmem ama benim başıma geldi..

ben üretime bakarken fabrikada atık bezelyelere basıp düşmüştüm :)

bir kere kesinlikle ortopediye gitmeyin çünkü ilk etapta mr çekmiyorlar, röntgende de ciddi bir kırık yoksa belli olmuyor anlaşılana kadar çok daha feci olur

kırık olmasına gerek yok kemik zarı zedelenmesi bile olsa kesinlikle kırık kadar ağrı verir,bacağa vuran bir ağrıysa bence elinizi çabuk tutun siyatik sinirlere etki etmiş olabilir.

kuyruk sokumu hemen enfeksiyon kapabilen bir bölgedir bence mutlaka bir beyin cerrahına ( nöroşirurji) görünüp MR çektirin

ve sonucu burdan bize bildirin merak etmeyelim

geçmiş olsun :)

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Geçmiş olsun, blogu ve seni yeni keşfettim, umarım iyisindir...

Açalya dedi ki...

gecmis olsun oip ya! gittin mi doktora?

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

geçmiş olsun oip, umarım daha iyisindir artık.

Gamlı Baykuş dedi ki...

OİP, bende spor salonunda bisiklet dersinde sert seleye oturup durmaktan kuyruk sokumumu çatlattım. Doktora gittim, istersen düzelteyim ama normal doğum yaparsan zaten tekrar kırılacak gibi böyle abuk subuk birşey söyledi. Bende onun suratına bel bel bakıp eve döndüm. Yapılacak en iyi şey plastik simitler var, onlardan alıp oturmak. Gerçi ben onu da yapamadım çünkü sıcaktan yapışıyor lastik simit. Çareyi ağırlığımı oraya vermeden, biraz kaykılarak oturmakta buldum. Ama acısı ve üstüne oturamama hali uzunca bir süre devam etti, edecek. Geçmiş olsun, gelişmelerden bizi haberdar edersen seviniriz. Sevgiler...

FADİŞ dedi ki...

Benim başıma da geldi Oip. Üzülerek söylüyorum düzelmiyor artık. Ben bisiklet binerken bozuk yolda bisikleti zıplatınca başıma geldi. Kuyruk sokumum kırılmış. Çok uzun süre oturma simidiyle gezdim. Bir tane iş yerimdeki koltukta, bir tane evde bir tane de arabada bulundurdum. En kısa zamanda ortopediste git derim. Belki seninki sadece incinmiştir, kırık çatlak yoktur. Bu tür kazalar daha çok kadınların başına geliyor, fiziksel yapılarından dolayı, öyle demişti doktorum. Şimdi nasıl mıyım? Eğer çok uzun oturduysam ya da çok ayakta kaldıysam ağrı oluyor ve ben de hemen simidimi alıyorum yanıma. Çok geçmiş olsun.

ruhdagı dedi ki...

Uff! çok feci be! Geçmiş olsun.
Bende zamanında duraktaki oturma bölümüne oturuyorum diye demirine oturmuştum hızla. Tabi kuyruk sokumu facisı oldu. Gözüm karardı resmen felç oldum filan sandım. Çok korktum ve korkumdan doktora filan gitmedim :( Bir zaman acısı devam etti benden söylemesi. Nerde durak görsem kuyruk sokumum sızlar :)

Adsız dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun.

Benim de yıllar önce böyle bir durum başıma gelmişti. Marketten aldığım malzemeleri dolaplara yerleştiriyor, bir yandan acelem olduğu için hızla yere eğilip kalkıyordum. Arkamda duran mutfak dolabının kapağını açık bırakmışım, yerdeki torbaya hızlıca eğilirken, kapağın köşesi kuyruk sokumuma resmen girmişti :) Sonra o acıyla elimde poşet evin içinde ağlaya ağlaya koşmuştum. Ne olduğunu anlamaya çalışan eşim de arkamdan koşup beni yakalamaya çalışmıştı(hayatımda hiç o kadar hızlı koşmamışımdır). Sonraki aylar çok gülerek anlattığım anımı hatırlattınız bana.
Bu arada doktora gitmemiştim, bir hafta içinde de geçmişti.
Sevgilerimle,
Elif E./İzmir

olmadık işler peşinde dedi ki...

off yalnız değilmişim demek.. ne çok örnek varmış meğer. teşekkürler paylaşımlarınız için. çok aydınlatıcı oldu valla. sağolun arkadaşlar:)

@meral nerelerdesin özledik? tatilde falan mısın?

Damla dedi ki...

Ben bu tip şeyler çok yaptım ama en sağlamı kanepe yerine direk oturmamla oldu.

Doğumda kuyruk sokumumu zedelediğimde doktor daha önceden zedelenmiş olabilir demişti, o zamandan mıydı acaba?

Doğumdan sonra diye yazmışım ama aynı şey: http://www.kitubi.com/2010/01/08/dogumdan-sonra-kuyruk-sokumu-batmasi-koksigodini-coccydynia/

Damla dedi ki...

kanepe yerine direk "yere" diyecektim. Betona.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Arkadaşlar,
doktora gitmedim:( ihmalden, acımın gittikçe azalmasından bi de sizin şu yazdıklarınızdan:) zamanla geçer demişsiniz ya ona güvendim evet!!:D))

ağrı sızı çok azaldı bu arada... soran, eden yorum bırakan herkese tekrar teşekkürler:D))