Sayfalar

20 Haziran 2010 Pazar

Kedili post

Cuma'dan beri popom ancak yer gördü. Babanın seyahatinin uzaması, karne alma organizasyonları, misafir hazırlıkları falan derken, interneti gözüm görmedi inanın.

Mail atıp soran, eden herkese teşekkürler, sağolun varolun, merak etmeyin herşey yolunda.

Bizim Mumo yıllık olağan tatili için İstanbul'a geldi. Miniminnacıkken yolladığımız yavrucak, evde oturmaktan epey bir döt büyütüp, Mumoullah halini almış.

Hayatımda gördüğüm göreceğim en uysal kedi olan kızımız, an itibariyle Çağan efendinin tacizleriyle mücadele ediyor. Ama görseniz öyle sabırlı ki, gıkı çıkmıyor, yumuşacık pati hareketleriyle savuşturuyor bizimkini.

Mumo önce sevildiğini sanıyor..

Göz muayenesinden sonra kıllanmaya başlıyor 
 Aklı başına gelen Mumo kız, kabak dolmalarının tadına bakıyor hafif yollu.. Ve Çağan'a ayar veriyor.

 Bizimki ayar tutmuyor malesef.. 5 dakika geçmeden bunlar oluyor...

Mumo'dan yeni hareketler kapan Çağan, koltuk tepelerinden inmiyor.

Bu Mumo kevaşesi tam bir erkek hastası biliyor musunuz? Evin erkekleri gel mel dedi mi, "bbııırrnaaak" diye koşup gelip, yerlerde bir debelenmesi, yuvarlanması, cilvelenmesi var ki aklınız durur.


Bugünlük bu kadar. Şimdi gidip hazır Çağan uyurken devrileyim azıcık. Akşama yemeğe misafirim var. Enerji depolayayım biraz...

16 yorum:

Nihan SARI dedi ki...

oipcim aynısını şimdi ben de yapacağım.gözkapaklarımı tutamıyorum:))yine tatlı tatlı anlatmışsın.çocukları öperim.

Magissa dedi ki...

ah kabak dolmasi, ah! senden tatli kedi mi var acaba.

goz oyma enstantanesi bana cok sevimli gorundu, kucuk parmaklarin hastasiyim her zaman. (kedi nasilsa bakar basinin caresine, akilli olsun kacsin di mi ama.)

o erkeklere baska kadinlara baska davranma hali bi tek benim cingenemde var saniyordum, demek karsi cins tutkusu genel bir durum ha? cok tanidik sahneler ve sesler :))

Calanon dedi ki...

Ikisini de SIKIstir, yogur yogur oyle ye! Kedinin pek de sikayeti varmis gibi gorunmuyor. :)

A-H dedi ki...

Mumo kevaşesi?? hahaha ilahi oip inanki koptum gulerken.
bu arada Caganla Mumonun koltuk tepesindeki haline bittim cok tatlilar :)

mikla dedi ki...

haahaaayytt... cagan pasaya bak seeen :)

Ashley dedi ki...

Hayıır , pıtırcık yanınıza kalan mumoda kaybolan kedi değilmiyfdi? Nasıl buldunuz? O yazıda öyle yazıyor :D Yani 2 kedi varmış biri kaçmış siz beklemişsiniz geri gelmemiş diğeride sizle kalıyormuş ve kalanın adı Pıtırcıkmış ama şimdi mumuyomu buldunuz nerdeymiş :D ?

Açalya dedi ki...

benim gibi `kedisevmez`e kedi sevdirir bu post

olmadık işler peşinde dedi ki...

NİHAN,
ben uyuyamadım yaww:(

MAGİSSA,
ruhu kevaşe bunların:) dişi kedi işte n'olcak:))

CALANON,
kedi azıcık diş göstermeye başladı, bizimki koşa koşa gelip sahte ağlamaklı suratla şikayet ediyor. ama en ufak çizik falan yok ha!

A-H,
benimde:)

MİKLA :))

ASHLEY,
sorunun cevabı şurda >> http://olmadikislerpesinde.blogspot.com/2008/04/bir-sr-bi-ey.html

AÇALYA,
:)hahayt!!!

firdevs dedi ki...

fransa'da henuz hic sokak kedisi gormedim :p biz de kedi beslemiyoruz. benim en sevdigim hayvan kedidir bu arada :) hal boyle olunca , bizim cocuklar neredeyse hic kedi gormediler . gecen komsulardan birinin kedisi bize dadandi :) ama kedi kedi degil , koyun mubarek :)) koskocaman bisey :p bizim kucuk pek korktu . ama kedi bir garipti yahu ! eve girmis disari zor cikardik . ama yine de cok seviyoruz kedileri :)

cicekli koltuklariniz ne kadar hos ! :) tam benlik .

kirazzade dedi ki...

Ayyy nerden düştüm ben bu bloğa! :) Kedinin son fotosu harika! Çocukcukla macerası da güzelmiş :)

kahvegibi dedi ki...

ya çok güzel kediymiş bu. keşke toksoplazma yüzünden vermek zorunda kalmasaymışsınız. zaten aşıları tamamlanmış bir ev kedisinin toksoplazma bulaştırma ihtimali, bir salatanın toksoplazma ihtimalinden düşüktür ama maalesef bizim eski kafalı doktorlar bu konularda çok bilgisiz.

bir de bu dişi kedilerde erkeklere daha düşkün olma hadisesini kınıyorum.

imza: iki adet dişi kedisi olan bir dost

kara kitap dedi ki...

kediye bak kediye!sanki kaplan mübarek,ne güzel,bakımlı bir kedi o öyle.çağan'ın da koltuk tepesindeki halini yerim ben.bu hayvanlar insanlardan akıllı vallaha.çocuğun çocuk olduğunu biliyor ve ona zarar vermiyor.çağancık kuyruğundan çekiyor galiba :))) dikkat mumo kabak dolmalarını tırmıklamasın!

olmadık işler peşinde dedi ki...

FİRDEVS,
sokak kedisi olmayan bir ülke??!!?? ilginçmiş:)
buyrun beklerim, oturup kahve içeriz koltuklarda:)

KİRAZZEDE,
:))

KAHVE GİBİ,
evet biliyorum ama bir şekilde risk almaktan korktum açıkçası. bir de gayet güzenle yerleştirdik bunları çok şükür.

KARA KİTAP,
kedinin arsızı, çingenesi çocuk mocuk dinlemez ama en tatlısı, en uysalı mübarek.. her halleri ayrı güzel bizim minnakla:)

mak100 dedi ki...

En güzel kedi Tekir, tabi herkesin kedisi kendine daha güzel görünür, orası başka :D

Başak Çelik dedi ki...

Bayılırım kedi-çocuk(bebek) ilişkisine! İkisi de birbirine benzer bence huy olarak -sevileyim ama ben istediğim kadar, kafama göre takılayım kimse beni kısıtlamasın, ara sıra sırnaştığımda hemen yanıt verilsin, alemin kralı ben olayım!

olmadık işler peşinde dedi ki...

MAK100,
ben de en çok tekiri severim. hem güzel hem iyi huylu hem de oyuncudur:)

BAŞAK,
benziyorlar hakikaten:)