Sayfalar

4 Haziran 2010 Cuma

Mutluluk!

28 yorum:

kara kitap dedi ki...

ben akşam yorgun argın işten dönerken kikirdeyerek otobüse binen ve günden döndükleri her hallerinden belli olan mutlu kadınlara sinir oluyorum.

biz çalışan kadınlar belki de güne gidemediğimiz için depresyon bu kadar arttı.

günlerde kadınlar kocalarını,kayınvalidelerini çekiştiriyor,gülüyor,oynuyor,sohbet,paylaşım,muhabbet...ne depresyon kalır ne birşey.ya biz ne yapalım anacığım. :))) kesinlikle mutluluk güne gitmek,doğal terapi.

Somethin'Special dedi ki...

Aslında bende tam tersini düşünüyorum, günden dönen kadının içini hırs kaplamıştır, çünkü öbüründe vardır ama niye onda yoktur, gördün mü bilmem nenin kocası nasıldır, onun kocası nasıldır, çocuklar kıyaslanmıştır vs. vs...Al başına belayı :)

Meral Erdoğan dedi ki...

bebegi olmayan arkadaslarim var :( biliyorum ki biraz da sorumlusu is dunyasi nin stresi! evimin kadini olup duvarlari boyamak istiyorum oip! B tipi kisilik sahibi bir insan olarak bu dunya hic bana gore degil!

Bahar dedi ki...

:) Kadın her yerde kadındır. Çalışan kadında güne gidip kocasını çekiştirebilir, çalışmayan kadında. Çalışan kadında başka kadınları kıskanabilir, çalışmayan kadında. Çalışan kadın "ne güzel paso geziyorlar, evleri herzaman temiz, kahve muhabbetleri, hamur işi muhabbetleri var" diyip çalışmayana özenir, çalışmayan kadında "bıktım kocadan para istemeye, çalışan kadınlar ne rahat, evde seslerinide çıkarıyorlar para kazandıkları için, bütün gün eve hapsolmuyorlar" diyorlar. Bence çalışan çalışmayan diye ayırmayı bırakalım, dediğim gibi kadınlar hep aynı. :))

Nihal dedi ki...

Poyraz'a bakmak için 8 aydır ev hanımıyım işe dönmeme 3 ay var. Dün parkta yan masadaki kadınlar 45 dk.boyunca yıl sonu pikniğinde kimin ne pişireceğini tartıştı ve işin ilginci de sonuca varmadılar o sırada okulun dağılma saati geldi çocuklarını almaya gittiler ve bu "önemli" konuyu daha sonra tartışmak üzere sözleştiler. Düşündüm de sonumun böyle olmasını istemiyorummmmmmm , yani davulun sesi uzaktan hoş geliyor herkes diğer tarafın daha mutlu olduğunu düşünüyor çünkü insan neyi seçerse seçsin hayatta aklı hep seçmediğinde kalıyor insan olmanın doğası böyle sanırım :))

Red Riding Hood dedi ki...

Bu tip gruplara yurdumuzun her ilinde rastlanmaktadır.Özellikle mesai bitimi saatinde eve gitmek üzere yollara dökülürler . Çocuktan okuldan gelecek , kocaları işten gelecek evlerinin yolunu tutarlar fakat yolda yürürken bile vitrin önü sohbetlere devam edip gündeki diğerlerini eleştirmekten geri kalmazlar. Ay ne güzeldir o bilindik manzara :D Ellerinde içer ayakkabılarının bulunduğu butik yada tuhafiye yadaaaa kuyumcu çantaları , birbirlerine nispet edercesine takıp takıştırdıkları aksesuar ve uzay boşluğu gibi bitmek bilmeyen binbir çeşitlilikteki ikramlar. Haaaa nerden mi biliyorum ? Bunun bir kaç yıl canlı şahidi olmuştum hattaaaa 2 -3 defada annem tarafından zorla sürüklenerek günlerin kurbanı olmuştum. Tecrübe konusuyor anlıycan. Sırf varya konu 3e ayrılıyor : 1 . Her türlü tarif. Dünya mutfağı bile var desem ?
2. Aile fertlerini yarıştırma , yükseltme , senin kocan benim çocuğum vs vs .
3. güncel olaylar haaa yani dedikodu :D Anlıycan böyle.Sinirden sabahladım belim ağrıyor gözüm şiş boğazım gitmiş durumda ve gerginim buraya geldiğim iyi oldu .
Sevgiler

Leylak Dalı dedi ki...

Yav etmeyin arkadaşlar, bir süre öncesine kadar ben de çalışan kadındım. Emekli oldum ara sıra biz de arkadaşlarla takılıyoruz birbirimizin evinde. Şimdi mesai saatinde dolmuşa binince hakkımda düşünülenler konusunda huzursuz olacağım:)))
En çok ayakkabı taşınan çantalara güldüm, hiçbir ayrıntı ihmal edilmemiş. Soldaki S.emra Özal'a benzemiş, kelebek gözlükleriyle. OİP sabaha neşe katıyorsun sağolasın.
Öpüldün...

k.i.s.d. dedi ki...

Günler eleştrdiğim ve uyuz olduğum aktivitelerdi.
Annem asla gitmez mesela. Gün insanlarıyla arkadaş dahi olmaz hatta.
ama şimdi anlıyorum ki anneminki bir tarz kibir, ben onlardan üstünüm demeye getirmiş hep.
Kim kimden üstündür tartışılır bence.
Yine de karikatür harika.
Ama asıl mutluluk yetinmeyi bilmektir.
Kanaattir bence.
Gün falan hikaye.
-ki ben de ara sıra gidiyorum güne, güzel oluyor. Konuşmayıp dinleyince ne hikayeler birikiyor.

Adsız dedi ki...

sabah buraya uğramadan işe adapte olamıyorum yine kıkır kıkır gülüyorum yakında personel kafayı yediğimi düşünecek :)

A-H dedi ki...

ben calisan kadinlarin sadece daha ozgur olmakla kalmayip bakis acilarinin da genelde daha gelistigi kanaatindeyim. calisan kadin kendini gelistirmeye cabaliyor yada bulundugu ortam yuzunden az yada cok gelistirmek zorunda kaliyor. ama ne yazikki ev hanimlari evde sacma sapan tv programlarina mahkum kalinca pek birsey yapamiyorlar :(

kara kitap dedi ki...

leylak dalı ablacığım sinir oluyorum demiştim ya,kızgınlık anlamında sinir olmuyorum,kıskanıyorum onları.çünkü ben işyerindeki tek bayanım ve daha geçen gün bu muhabbeti yaptım.keşke ben de ara sıra güne gitsem pasta börek yiyip,derdimi döksem,kıyafetten,makyajdan havadan sudan sohbet edip deşarj olsam demiştim.çok bunalıyorum bazen çooook.günde un kurabiyesi,kısır yiyip sonra da mezdeke açıp göbek atasım var.

Leylak Dalı dedi ki...

Kara kitapçım, benimki gırgırına yazılmış birşeydi, hiç de üstüme alınmadım zaten sen yüreğini ferah tut:)))

yesilerik dedi ki...

harika işler peşindesin:)
http://yesilerik-yesilerik.blogspot.com/2010/06/olmadik-isler-pesinde-zeki-bir-kadindir.html

Selen dedi ki...

off, tartismalar cok derin. Kabarik sacli tiplemeler cok komik ama kiz arkadaslarla bir araya gelip, yiyip icip dedikodu yapmak hangi kadinin hosuna gitmez ki? Terapidir o yahu.. Ha bara gidip kokteyl icmissin, ha evde pogaca yiyip cay icmissin.

Ozgur dedi ki...

Yapalım bi gün, kabartalım saçları yaw. neyimiz eksik...

evimindekoratörü dedi ki...

OİP :D surat ifadem şu şekil :D, çizimin yanısıra yorumlar da süper olmuş demek ki bütün kadınlar aynıymış dedim içimden...

Kaymacina dedi ki...

yaw ne desem bilemedim.. bayılıyorum bu kayıtsızlığa..ama tarz işte öyle yap diyince yapılmıyor ki

olmadık işler peşinde dedi ki...

KARA KİTAP,
e blogda gün yapıyoruz ya biz de :))

SS,
hırsı bilmem ama içlerini kalori kaplamıştır kesin:) ohh börekler, mercimek dolmaları:D)) mis mis..

MERAL,
ohh çizimlerinde B tipi Meralcim:)) yumuşak, sade, naif, ruh okşayan:)) dengede olması daha iyi olur bence, çalışmak da güzel sonuçta..
imza: a tipi kişi

BAHAR,
olsun ben yine de emekli olunca saçımı kısa kestirip kabarttırıcam:)

NİHAL,
doğru valla. davulun sesi hesabı:))

RRH,
vay sen de epey idmanlı çıktın ha:) yazık sana, geçmiş olsun ... sıkılma, gerilme sen:(

LEYLAK DALI,
günde anlat sen bu çizdiğimi;))
öptüm bende

KİSD,
valla bence annen o kadar çocukla yetişemiyordur, güne lak laka bence:))

ADSIZ,
:)) ne güzel!!

A-H,
çalışmak iyidir;)) 08:00-18:00 olmazsa dah da iyidir:)

YEŞİL ERİK,
:D)) ilahi!! çok sağol gerçekten, utandırdın beni:D))

SELEN,
yarın yapıcam o dediğinden:)

OZGUR,
kabartalım valla:))

EVİMİN DEKORATÖRÜ,
valla postlardan çok yorumları seviyorum ben zaten... sağol:)

KAYMAÇİNA,
emekli olunca yapıcam ben, karar verdim:))

derya öz dedi ki...

ya benim annemin ayda 4 tane günü var yavvv, her defasında çok deşarj olduğunu ve kafasını dağıttığını söyler:)) e tabi herkes "dök içini rahatla"modunda olduğu için, ufak çaplı bi terapi seansı gibi:))) ay bi de en bombası, yaz geldi ya, yazlık sezonu da açıldı, bizimkiler de sezon finali yapıyorlar:))) haziranda ara verip eylülde başlıyorlar gene:))) alemler yaaa:)))

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

ev hanımı bayanlara bir şey diyemiyorum ama nasıl bir duygudur üretmeden hergünü aynı muhabbetlerle günlerle geçirmek.ben bir kaç toplantılarına katıldım.düşünce gösterip çağırdılar ama bir noktadan sonra tıkandım.vallaha çaresizce mel mel baktım gözlerim bir noktaya kilitlendi...vs
çizimini seveyim.gün yap da geleyim.böreğini yiyeyim.

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Bu saçın sırrı ne çok merak ediyorum, şeklini nasıl koruyor, nasıl bozulmuyor? Lisede müdiremizin saçı böyleydi. Kalıp gibi asla bozulduğunu görmedim :))

Ayla dedi ki...

Çizimleriniz ve içindeki ayrıntılar herzamanki gibi çok güzel,ellerinize sağlık.

FADİŞ dedi ki...

O kabarık saçtan ben de istiyorum, sırrını bilen varsa söylesin.

es dedi ki...

haklısın galiba..
böyle teyzelere özenme yaşım geldi..
olsun kariyerde yaparım günde :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

DERYA,
:)) sezon finali demek:) haha şahaneymiş!!

NİHAN,
misafir ol gel bana börekler çayım sana:)))

MARJO,
1 ölçek bigudi + 2 doz krepe + 3 fıs sprey ;))

AYLA,
çok teşekkürler:))

FADİŞ,
az yukarıda yazdım bak;))

ES,
hadi bakalım:))

Peris dedi ki...

Sevgili OİP, bir isteğim var:

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/14929092.asp?yazarid=362&gid=61

Zavallı kadın sütlerini döküyormuş...

Peris dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
olmadık işler peşinde dedi ki...

PERİS,
ah yazık:( ne karamsar ve ne kadar samimi bir yazı yazmış Sibel Arna.. herşeyi bi kenara bırakıp nurturia'ya üye olsun bence, tüm zehrini alırlar bizim anneler Sibelceğizin:)) ben buna kıyıp da çizemem valla. üzüldüm hatta haline:(