Sayfalar

7 Haziran 2010 Pazartesi

OİP'in Cicileri ve Karıştırdığı Naneler

Aradığım kağıtları buldum! Daha önce bir postta sormuştum ya hani, “markerlarla çalışmak için en uygun kağıt nedir?” diye. Geçen gün Beşiktaş’ta işim vardı. Malum orada kırtasiye ve sanat malzemesi satan birçok dükkan var. Uğradım birine, sordum önerdiğiniz kağıtları bir bir: Levis, Schoeller... Satıcı çok bilgili bir adamcağızdı, ne için kullanacağımın bilgisini alınca bana bu kağıtları verdi. Elinde sadece son üç blok kalmıştı aldı hepsini. Gerçekten çok güzeller, hem boyayı emmiyor hem arkasına geçirmiyor (yaşasın)...



Gitmişken bir kaç tane fırça uçlu marker ve 0,05 kalem de ekledim repertuarıma. Tavsiye edenlerin eline sağlık, söylendiği kadar varmış çok keyifli bunlar da gerçekten.



Uzun zamandır istediğim bir işe giriştim şimdi. Blog aleminden marifetli bir annenin yazıp, bestelediği masal/ninniyi resimliyorum. Ağır aksak, vakit buldukça yapabiliyorum ama çok keyifli gerçekten. Bakın buraya eskizleri ve masal kahramanı minnak kızı ekliyorum. Hayvan çizmem gerekiyor, bu da biraz zorluyor beni. Yaz sonu falan paylaşırız diye umuyorum sizlerle... (durun durun! kitap değil, online bi iş sadece)
Ama itiraf edeyim, karikatür çizmeyi daha çok seviyorum.

20 yorum:

Benden Bizden dedi ki...

Senin adina cok sevindim OIP :)
Keyif aldigin o kadar belli ki, cizimlere yansimis zaten! Minise bayildim :) Merakla bekliyorum sonunu.

Burcu dedi ki...

ne güzel bir işe ortak olmuşsun oipim :)) bu arada minnak bebeye bayıldım yaa

Magissa dedi ki...

Mis gibi de olmus. Hele basilsin, hemen alicaz. Yarin obur gun lazim olabiler. :)

A-H dedi ki...

renkli bir calisma olacagi kesin :) ellerine saglik bebis cok guzel olmus

Ozgur dedi ki...

Sabırla oyun yapacağımız günler de gelecek diye bekliyorum:) Bizim bey de oip acaba yapmaz mı diye sordu. Meşhursunuz efem...

beste dedi ki...

bebiste inekte cok sevimli alirim ben o kitabi OIP:)

OzGe dedi ki...

ahaa...
+3 yaş bebeleri için oyun :)) OIP çizer, ozguranne kodlar (kodlanır mı oyunlar ne yapılır? )
ne zaman ne zaman ne zaman?
minnak harika!

Pino dedi ki...

ne güzeller:)) eline sağlıkk kolaylıklar dilerimm..:))
hayvancık çizimleri gayet şeker olmuşlar. zaten zaman içinde çizmekten keyif aldığın hayvancık arşivin oluşacak ve bazen de yazara kapris yapacaksın keçi istemem kuzu çizerim falan diye hi hi ;)

kara kitap dedi ki...

ben hipo'ya bayıldım.bulutun içinde bana da yer açsın,geliyorum. :)))

kara kitap dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
elfeyp dedi ki...

Küçük kız çoook şeker, ellerine sağlık..

LaTiFe dedi ki...

pek şirinmiş minnak, bayıldım! muzur bi ifadesi var sanki, cin gibi. hmm şimdi nereyi kurcalasam bakışıyla emeklemeye hazırlanıyor :)

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

Canım,minnak ın harika.ellerine sağlık.dikkat ettim bu sefer işin içine photoshop da katmışsın.heyecanın taaa buradan belli.alıcam kitabını çksın da.hayvancıkların süper.öpütüm.

olmadık işler peşinde dedi ki...

BB,
çok teşekkürler, bakalım güzel olucak mı?

BURCU,
:D))

MAGİSSA,
basılı değil, online paylaşıcaz. sende bugün yarın oyalaya oyalaya bi hal oldun bizi ha?! :))

A-H,
sağolassın:))

OZGUR,
aaa!! nasıl yani?? oyun nasıl yapılr ki böyle çizimlerden?? de bakim sen bana hele??

BESTE,
kitap değil malesef şekerim:)) kim kaybetmiş de bize gelsin kitap işi:))

ÖZGE,
dur bakim anlıycaz kodu modu??:))

PİNO,
hehe çok sağol:)) çize çize öğrenilir di mi? ben şimdi alıştırma yapıyorum bol bol:))

KARA KİTAP,
atlaaa!!!

ELFEYP,
sağol:)

LATİFE,
bak sen benim minnağa:)

NİHAN,
ah canım benim, kitap değil, netten paylaşıcaz:)) bilgisayarda renklendiriyorum evet. Meralcimden öğrendiğim ve çok sevdiğim bir efekti kullandım evet:))

HaNdE... dedi ki...

ah bayıldım o bebişeeee :))

Calanon dedi ki...

Once online, sonra kagit baski, kitap, biz sen neredeysen oradayiz, takipte. Ellerine saglik, cok guzeller.

beste dedi ki...

outlook ayarlarim bozuk email yollayamadim o yuzden yorum buraya; bak ne seker cizimler bana seni hatirlatti:)

http://www.samtoft.co.uk/showpic.php?id=73

olmadık işler peşinde dedi ki...

HANDE :))

CALANON,
ah canımm!! çok sağol desteğine:)

BESTE,
ne güzelmiş o çizimler:)) ahh ahh baktıkça delleniyorum, coşuyorum be bunlara:)

Başak Çelik dedi ki...

Ben biliyorum o muhteşem anneyi de, masal/ninni yi de... merakla da bekliyorum! Kolay gele :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

BAŞAK,
;)))