Sayfalar

14 Haziran 2010 Pazartesi

Rock You

16 yorum:

kahvegibi dedi ki...

ben her şeyden önce o kediye bittim :)

kahvegibi dedi ki...

söylemeyi unutmuşum, bizim evde kedilerin o hareketinin adı "öğretmenim, bir sorum var" hareketidir :)

kara kitap dedi ki...

kim ne derse desin insan sevdiği ve kendi inandığı şeyin arkasında durmalı.sen de bence böyle bir kadınsın. :)))

islamgüneşi'nden de bal gibi rock'cı olur.

we wiiill,we wiiill rock you...

ilknur malcı dedi ki...

aferin sana
niçin aferin
böyle bir kadın olduğun için
anladın sen oniiii

A-H dedi ki...

tek kelimeyle super :) o kedi o resimde nerden aklina geldi saskinim dogrusu :)

A-H dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Burcu dedi ki...

puhhaaa ama kedi rol çalmış resmen o duruşuyla :))

derya öz dedi ki...

Kediye koptuummm:)) Ama gerçekten ya, bazı isim ve soyadları seçilen kariyerlerle öyle uyumlu/uyumsuz oluyor ki gülmekten kendimi alamıyorum."Burak İslamgüneşi" de harbiden rock değil de, birazdan ilahi okuyacak gibi geliyor mesela:))Hem Burak, Hem İslamgüneşi:) Ay aklıma da Ha.kkı Sa.vunur adında bir avukat geldi:)) gerçekten böyle biri var:))) ne kadannn uyumlu ama diiğğmii:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

KAHVE GİBİ,
hakkaten, parmak kaldırıyor gibi:)

KARA KİTAP,
;)) olur belki de?:)

İLKNUR,
aferini kaptım ne güzel:)) sağol

A-H,
e sokakta en sık rastladığım sıradan görüntülerden biri, ordan şeyettim:)

BURCU,
aa kediye bak, aksesuar olarak çizildi, ilgi odaa oldu resmen:)

DERYA,
iyiymiş:)) bak benim de bildiğim çok komik bir diş hekimi var: NA.SUH GÜÇ.LÜ KUV.VET.Lİ!!! insanın aklı çıkar buna giderken:))

asmira dedi ki...

o kedi var ya o kedi, yerim ben onu!

Ashley dedi ki...

Yaa ben bişi anlamadım ? :S ...Hmpffff . Öyle bir grupmu var kafam dapınık bu aralar sanırım ondan oldu

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

sayın İslamgüneşi nin triple kaçmasına ölüp bittim.nerden gelir aklına..hiperaktifsin de mi.itiraf et artık.:))))))))))

madwort dedi ki...

pazartesi aksamima renk katti.. ozellikle de kedi :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

ASMİRA,
ne kediymiş kardeşim, valla anlamadım herkes ona kitlendi:)))

ASHLEY,
bkz. derya öz yorumu..:)) restart yap iyisi mi:))

NİHAN,
valla şu an görsen resmen hiperpasifim:))

MADWORT,
pazartesi akşamına renk katılabiliyo olması ihtimali de güzel:D))

Açalya dedi ki...

kediye bak hahahhaah, siz ailecek pek şekersiniz, aşağıdaki barışmak isteyen hippoyu şimdi gördüm, çok güzelsiniz...

evimindekoratörü dedi ki...

Kediyi görünce koptummmm :)