Sayfalar

17 Haziran 2010 Perşembe

Sevgili Günlük

23 yorum:

A-H dedi ki...

yine harika cizmissin ellerine saglik :)
bak yine aklimiza getirdin bizim zamanimizda sobaliydi evler degil mi...

Romankarakteri dedi ki...

herkesin böyle anıları vardır oip çocukluk işte :) şimdi bunları yazmak hatırlamak daha keyifli oluyor :)

kara kitap dedi ki...

beyaz kurdelelerimiz vardı bizim.hey gidi hey heeey! sevgili günlük'le başlayan ne satırlar yazdık.benim evlenene kadar hep günlüğüm olmuştur.oraya buraya yadıklarım hariç.sobanın üstüne bir de portakal kabuğu koyardık. :))) nostaljik oldum şimdi bak burnuma pazar günü banyolarının o mis gibi beyaz sabun kokusu geldi.(burnun direği sızla!)

Burcu dedi ki...

oipim yine dokunmuşsun bir çoğumuzun çocukluk anılarına, ahhh yaaa o kadar büyüdük mü biz :))

Açalya dedi ki...

kokulu silgiiii, ben silgilere bayılırdım, alllaamm ne güzel bir duyguydu, hala kırtasiyelere girdiğimde ilk gittiğim köşe silgi köşesidir.

anne kaleminden dedi ki...

bayıldım bayıldım :))) benim de yazmayı öğrendiğimden itibaren hep bir günlüğüm olmuştu :)

éLLa dedi ki...

cok tatli ya :) cizimlerde anlatimin da ayri ayri guzel, hepsine cok guldum. özellikle karete ve disarda kalma konusuna guldum.. kucukken benim de sIk sIk karsilastigim bir durumdu cunku :) kolonyayi senin kadar olmasa da ben de dökerdim sobanin ustune, bir de portakal kabugu koyarlardi ya hani, ben portakallari butun butun koyardim daha cok koksun diye :D

Romankarakteri dedi ki...

biz sobanın üstüne elma da koyardık koyunca çıkardığı cıssssss sesini dinlerdik...:)

kirazsevdasi dedi ki...

soba ve kolonya! evet evet...

LaTiFe dedi ki...

süpersin yine :)
günlük tutmayı ben de beceremedim hiç küçükken. bi kere de kendimce bir alfabe oluşturup şifreli yazmaya çalışmıştım bazı şeyleri. sanki herkes benim günlüğün peşinde, benim günlükte de kimsenin bilmemesi gereken formüller var :)
bu arada sandoz kutusu gerçekten eğlenceli bir oyuncaktır. içine nohut koyup oğluma çıngırak yaptım kendisinden :)

Çelebİ dedi ki...

bayıldım bu günlüğe :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Ne hoş bir anlatım,keyifle okudum :)

derya öz dedi ki...

Oyyyy, sobaaaaaa:))) ilk tepkim böyle oldu görünce, bizde de vardı, gümbür gümbür, biz de banyodan sonra direkt sobanın başına geçer orda giyinirdik, üşütmeyelim diye:))) kardeşimin göbeğini yakmışlığı bile vardır:)) şimdi senin yanıkları görünce aklıma o geldi:/ bir de günlük meselesi tabi, ilkokuldan beri tutardım, ünide bıraktım, benim günlüğün adı bile vardı:))) yok öyle sevgili günlük falan:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

A-H,
:) çok teşekkürler

ROMAN KARAKTERİ,
şimdilerde bu lezzette yaşayamıyor çocuklar. bakalım onlar anlatabilecek bişi bulabilecekler mi???

KARA KİTAP,
*sızım sızım* :)

BURCU,
yok yok büyümedik henüz:I

AÇALYA,
bende bakarım gözucuynan:)

AK :))

ELLA,
portakal kebabı olurmuş onlar:)

KİRAZ,
:))

LATİFE,
haha şifrelemiş bi de:) ayyh sandoz diyince bi hoş oluyorum hala:)

ÇELEBİ & BUYDAY TANESİ,
:)) sağolun

DERYA,
banyomuzda sobalıydı, bende kayıp popmu yakmıştım:) baloncuklar olmuştu kocaman

Anne Café dedi ki...

çok sevdim. oip bişey diycem. böyle "çok sevdim" "çok komik" diye yazdığımız yorumlara cevap yazmaya uğraşmasan. en azından ben kendi adıma vazgeçiyorum kıyamam sana ben:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

HiLAL,
ahh canım:) çok yorum olunca yazamıyorum/yazmıyorum zaten... bkz alttaki post... onun dışında seviyorum ben size cevap yazmayı, üzülme sen:D)) selamlaşma gibi bişi bence:))

Calanon dedi ki...

O zaman gulunecek bir sey degildi belki ama sobaya guzel koksun diye kolonya dokmene cok guldum, ne muzur bir cocukmussun.

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

beyaz kurdele:))benim boy boy vardı.döktürmüşsün yine tatlı oipim

olmadık işler peşinde dedi ki...

CALANON,
rivayete göre çok usluymuşum. bu örneğe bakarsak, biraz salakmışım sanırım:)

NİHAN,
:)) ben döktürdüysem, sana ne demeli:)

Shade and Love dedi ki...

Gunluk deyince aklima hep ortaokuldaki su anim gelir .

Ortaokuldaki edebiyat ogrtemenimiz gunluk tutmamizi istemisti. Ben zaten hep yazan biri oldugum icin bana ekstra bi odev gibi gelmemisti. Ogretmenimiz ayin ortasinda odev kontrolu yapiyordu. Nedim isimli arkadasim ayin sonuna kadar su 3.5 satiri yazmisti .
" Sevgili Gunluk , bugun kalktim kahvaltimi yaptim,okula gittim,eve gelip odevlerimi yaptim. Sonra da uyudum" yazmisti .
Hala aklima geldikce gulerim .

Sevgiler
Hasene

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Çizimler harika, baloncuklarla bütünleşen kareler.
Neşeli geçen bir gece için de teşekkürler...

olmadık işler peşinde dedi ki...

HASENE,
hah işte aynı ben! öyle yaza yaza bıkıp atıyordum günlükleri bi kenara:)

YK,
:)) üşenmeyip yorum bıraktığın için ben de teşekkür ederim:)

cikolatalisufle dedi ki...

Esprilerine hayran kaldim :))) herkes kendisini farkli gorur kimseye benzemedigini dusunur ya aslinda oyle degil. Hepimiz ayni seyleri yasamis ve ayni tepkileri vermisiz :))
Gecenlerde 10 yaslarinda tutmaya calistigim gunlugumu buldum annemlerde... Okula gittim tahtaya kalktim yemek yedim (hahhaaa) belli bende sıkılmisim iste ne zorluyorsun :)) kapida kalma olayi ise beni hep korkuturdu. Eger haberim bizimkiletin nerede oldugundan haberm yoksa oturur merdivenlerde aglardim, komsular cagirirdi gitmezdim eger akranim yoksa tabi :)))