Sayfalar

3 Haziran 2010 Perşembe

Siz istediniz, biz yaptık. (biz derken??)

Okurunu düşünen, sağlığından endişe eden blog OİP'ten yine benzersiz bir hizmet daha!!! Dün yayınladığım ZAYIFLAMA KİTİ'nin adam versiyonunu isteyen değerli okurlar, buyrun burdan yakın.

Beyler artık zayıflamak, sizin için de eğlenceli hale gelecek. Bu çıkartmaları print edin, o hiper kalorili biraların, rakıların, dürümlerin üzerine yapıştırın. Bakın bakalım bi daha eliniz varıyor mu, boğazınızdan geçiyor mu?





KULLANIM KLAVUZU


Hanımlar siz de bu çıkartmalarla eşinizi taciz edebilirsiniz.
Daha fit bir Türkiye, daha fit yarınlar için!!!

20 yorum:

Benden Bizden dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Red Riding Hood dedi ki...

Oip'cim birde şişmanlama kiti çizsen :) ?? Çok mutlu olurum gerçekten.

Benden Bizden dedi ki...

Cok alemsin OIP yaaa :)

Cok faideli hizmetler bunnar, teprik ederim aplacim :)

arte dedi ki...

süpersin yaa :)

B. dedi ki...

İki cinsiyet için de olanlar çok etkili :) Eline sağlık bacım.

Maillerimi spame atan hotmail'e de sevgilerimi ilettim, belirtmeden geçemedim. :) Yanıtı da müzik dinleyerek, arabada geliyor, yola çıkmış aldım haberini.

İLKAY dedi ki...

:D

gergin terli vıccık...

koptum gülmekten...
Büyüksün bu amme hizmeti alır götürür seni cennete demedi deme:)

Selen dedi ki...

ha ha ha! süper bunlar. Basıp dolaptaki bütün biraların, kuruyemişlerin, çikolataların üstüne yapıştırmazsam nooliim!

İlknur dedi ki...

Epruyu kiskandiracaksin OIP. O o kadar pilates desin dursun sen stickerlarla cozdun isi :) Hazir blogunu da takip ediyor:P yakinda hamileler icin zayiflama stickerlari isterse sasirma :P

Yelish dedi ki...

boghhhkk
terli kısmı içimi seetti !
ama çizimler "her zamanki gibi " harika

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

sanalken bu kadar komiksen,reelken nasılsın acaba.koptum da geldim.:))))))))))))))))
gerçi tahmin ediyorum.nasıl olduğunu biliyosuuun.o bakışlar yok mu o bakışlar.

olmadık işler peşinde dedi ki...

RRH,
toplum buna hazır değil be RRH:))

BB,
ne demek!! sizler için varız:D))

ARTE,
:) sağol

B.,
:D)) hahah... sen de sağol bacım:)

İLKAY,
ay gidersem kulaklarını çınlatırım:))

SELEN,
Fotoğraf! Fotoğraf!! :D)

İLKNUR,
ben aklımı kullanıyorum, yorulmuyorum beybi:)) en ufak terlemeden çözdüm işi ;)

YELİZ,
aa niye her yer dolu bunlarla:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

NİHAN,
haha tam tersi bence:)) hiçte öyle şamatacı falan diilim. anca çok samimi ortamlarda;)) kendimi rahat hissetmem lazım

kara kitap dedi ki...

biz kocişimle göbüşleri tokuşturuyoruz ara sıra.çekirdek poşetine yapıştırmak lazım bunları.

Ozgeee dedi ki...

Ebru blogunu mu takip ediyor? Aman tanrım, artık rahatça atıp tutma devri sona mı erdi? Celebrity'ler halkın (ince a ile halk) arasına karışıp, tebdil-i kıyafet jurnal mi yapıyorlar?
O zaman senden rica Haber Analiz'leri davet usulu mu yapsan? Sadece seçili sıradan insanlar mı gorebilse acep? :P

Adsız dedi ki...

Oipcim fitlik cikarma simdi Ebru Salli gibi:))) Bunlardan oraya buraya yapistirirsam nasil mutlu bir insan olacagim ki ne? Bana uymaz sannedersem:) Ama cizimlere bittim...Sumeyye

A-H dedi ki...

cok super olmuslar OIP ellerine saglik :)
kullanmak serbest bunlari degilmi? yoksa sonra telif hakki falan aman aman :D

Selen dedi ki...

Evdeki printerım bozuk be OIP'çim. İşte basıp eve getireceğim artık mecburen. Bu arada yeni müdür biraz kilolu, görüp de üstüne alınmasın diye gizli, öğle tatili operasyonu yapacağım :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

KARA KİTAP,
:))

ÖZGE,
bilmiyorum aslında:) bir şehir efsanesi halini aldı:D)) hakkımızda hayırlısı!!

SÜMEYYE,
fit ol mutlu ol hesabı:))

A-H,
kullan kullan:)

SELEN,
şaka şaka, uğraşma canım benim:))

Damla dedi ki...

Hemen basıyorum, babalar günü hediyesi, hih hih :)

cikolatalisufle dedi ki...

Ben kocami bildim ble kilolu, ilk zamanlar idare eder kivamdaydi evlendikten sonra 20-30 kilo daha aldi ve bir turlu zayiflayamiyor. Yemek yemege bayiliyor. Ergen fotolarina bakiyorm dal gibi. Annesi yemek yemiyor diye istah acici suruplar icirmis (siz siz olun yapmayin haaaa) nryse gobegimin fotosunu cekip buzdolabina yapisyir demisti simdi hatirladim sayende:)) yapayim bari:)))