Sayfalar

9 Haziran 2010 Çarşamba

Tişörtler yola çıktı!!!

Herkese Merhaba!!
Gördüğünüz gibi tişörtlerimiz yapıldı ve bugün bana ulaştı. Hızlıca tasnifledim, paketledim ve verdim kargoya.
Yarın elinizde olur.
Kargo geldiğinde OİP'ten geldiğini anlayacaksınız ;)

Gojeko'nun eline sağlık diyelim...Umarım beğenirsiniz.
Bunlara baktıkça nasıl mutlu oldum anlatamam.
Birlikte ne güzel bi iş yaptık değil mi??

Şimdi sıra sizde. Giyin tişörtlerinizi, çektirin fotoğraflarınızı ve bloglarınızda paylaşıp Nehir'e selam edin. Okuyucularınızı Nehir'den haberdar edin.

Hani bir bağışçımızın ricası vardı, tişörtünü Nehir'e gönderecektik. Onu da hazırlayıp yolladım bugün. İçine koyduğum kartta sizlerden de bahsettim Fotoğraflarınızı, selamlarınızı ona da göndereceğimi yazdım.

Tekrar çok teşekkürler herkese:)

19 yorum:

Shade and Love dedi ki...

OIP harikasin .

En az senin kadar mutlu oldum .

Eline , fikrine saglik .

Cok guzel bis is cikarttin .

Tesekkurler , dusunen, tasarlayan , duyuran , emegi gecen herkese .

sevgiler
Hasene

Leylak Dalı dedi ki...

Asıl biz sana teşekkür ederiz. Bizimki ufacık bir katkı. Düşünen, emek veren, uğraşan, yorulan sensin. Eline, emeğine, yüreğine sağlık. Herşey gönlünce olsun, dilerim kalbimizden geçen güzel dilekler Nehir'e sağlık olarak ulaşır. Fotoğraflar mailine gelecek, bloga da yazılacak. Sevgiyle kal...

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

yeeehhhuuuu,çok heyecanlandım.du dum,du dum.

ozlem dedi ki...

sabırsızlıkla bekliyorum :)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

OİP ne güzel bir yüreğin var. dünya hala yokolmadıysa senin gibi iyi insanlar hala var olduğu içindir.

olmadık işler peşinde dedi ki...

S&L,
:)) bugün kargo yaptım ya, büyük yük kaltı omzumdan:)) sen de sağol:)

LEYLAK DALI,
fotoğrafları merakla bekliyorum:)) sağolasın:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

NİHAN,
hahaah!! :D))

ÖZLEM,
:)) oh valla ben rahatladım:)

HÜLYA,
ayy neler diyosun:) şımartmayın beni o kadar. valla aklımın erdiği elimin yettiği kadarını her zaman yaparım.. çok sağol güzel sözler için:))

derya öz dedi ki...

OİP ellerine sağlık, keşke bi tekrarı yapılsa, sonradan haberi olup da kaçıranlar da alabilse mesela:)Dün sabah gazetesinde Nehir'le ilgili bir haber vardı, 350.000 USD istemişler ameliyatı için, bir de diğer masrafları için 120.000 USD, ilk kez denenecek bir tedavi olacakmış, Nehir'de denenecekmiş, Allah boşa çıkarmasın, minik Nehir inşallah en kısa sürede iyileşir, ailesine de bolca sabır ve kuvvet diliyorum. Seni de tebrik ediyorum, inşallah devamı gelir diye de temenni ediyorum:))

Ozgeee dedi ki...

Heyecanla bakliyoruz:) Ellerinize sağlık:)

A-H dedi ki...

ne guzel duruyorlar biride benim olsaydi :( hem birinin benim olamadigina yaniyorum hemde Nehire yardim edememis olmama :(

olmadık işler peşinde dedi ki...

DERYA,
valla bunu bir tamamlasak hayırlısıyla iyi olacak. büyük bir sorumluluk hissediyorum. şu tişörtler sahibini bulsun bir düşünürüz dahasını:))

ayrıca bloglar yaratıcı insanlarla dolu, elbet yapılır güzel kampanyalar diye umuyorum. sevgiler

ÖZGE,
Denizhan'a çok yakışmış:)) güle güle giysin boncuk!

A-H,
valla 30 tane çok nasıl biter derken birkaç saatte tükendi... hay Allah :(

Ozgeee dedi ki...

Vurgulamam lazım. Fikir şahaneydi. Gelen kargoyu, üzerinde koşturan postacıyı, tshirtün paketlendiği kraft kağıdın üstündeki nazar boncuğunu, sonra da t-shirt'ün etiketine iliştirilmiş Kutu Kafalı açıklama notunu görünce bittim ben. Bir iş bu kadar sevgiyle ve zerafetle yapılır, tekrar teşekkürler Gojeko ve OİP. Fotograf ekleyebilsem paketin fotosunu eklerdim buraya yani):

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÖZGE,
yetiştirelim edelim diye öyle aceleyle yapıp verdik ki kargoya, fotoğraf çekecek zaman olmadı hiç. beğenmene çok sevindim. sade birşeydi aslında. kargoyu alanların hepsi paketi çok beğendiklerini yazmışlar:D)) mutlu oldum buna:)) bana yollayabilirsen koyarım buraya aslında?

Bugday Tanesi dedi ki...

ben kaçıranlardanım örenğin,haberim olmadı...
ama fikir muhteşem,bir şeyler düşünmek yetmiyor uygulaması olmayınca.yüreğinize sağlık..

sine'mden dedi ki...

kargomu aldım,açtım,çektim,duyurdum :))
tekrar teşekkürler...

Ozgeee dedi ki...

Gönderdim:) Profesyonel değil de heyecanla iphone kamerasıyla, umarım işine yarar:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

BUĞDAY TANESİ
daha kibilir ne güzellikler yapılacak?? çocuklar iyi olsun, hastalanmasınlar

SİNEM,
:) çok çok teşekkürler
ellerin dert görmesin...

ÖZGE,
çok güzeller:) ellerine sağlık

DemirAres'in Annesi dedi ki...

OİP`cim t-shirtlerin devamını 4444 göz ile bekliyorum.

öykününannesi dedi ki...

öyküde istiyo aynısından.
90 derecede çektirmeyi planlıyorum :))