Sayfalar

9 Haziran 2010 Çarşamba

Tükkan !!

13 yorum:

kara kitap dedi ki...

oip'im niye sildin rock'cı gençleri.pişman oldum şimdi yazdığım yoruma.benim algım kötü olabilir bugün.o kadar çizmiş uğraşmışsın.bugün kötüyüm biraz,pek çalışasım yok.günlerdir işler önümde yığıldı,hiç iş göresi yok gözlerimin.sen çiz ben güleyim,leylak dalı'nı okuyup gözyaşlarımı sileyim,başka blogları okuyup sevineyim,üzüleyim,umutlanayım.ama bana iş demeyin lütfen.

motivatör bir kutu kafa rica etsem. (ay of dı taygır çal!)

bahri ve fikret'e not:tükkana ilişkin küçük bir değişiklik yaparasnız işleriniz açılacak.benden söylemesi.

Red Riding Hood dedi ki...

;) f klavyedeyim intaaaara kalkşmama az kald bu ne bicim şknce.typlğemelr harika mhöschıno thsrttekı :D bnu yeyımlemesenda lur,ama dayanamdm yerimde yezsem yezym dedm.Sen anlamısındır marim yazlarımı

Red Riding Hood dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
derya öz dedi ki...

hahaha "BAFİ" bahri ve fikret:))) süpermişşş:))) çakma moschino gömleğe ve tarzlara da bittim:)) evvelden böyle tiplerin bulunduğu bi kuaföre gitmişliğim var:))içlerrrr acısı:)) bu arada bir önceki postu kaldırmışsın sanırım, meraktan çatliciimmm desem mail olarak alabilirmiyim acaba?:))) her çizimine her espirine gülüyorum ve neşeleniyorum napiimmm:)))mahrum mu bırakacaksın şimdi haaa:))

Red Riding Hood dedi ki...

mıllı eğtm tarfndan yasakmş buraya ğirmk ama olmyrşte, Ne F klvye ne milli eğtm durdramz ;D beny

Ozgur dedi ki...

"You dont mess with zohan"
http://www.imdb.com/title/tt0960144/

diye bir film vardı, onu hatırladım nedense:) Tavsiye edeyim bu vesleyle...

k.i.s.d. dedi ki...

BAFİ ne ya ? :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

KARA KİTAP,
yok yok üzülme. du bakalım sonra koyarım belki tekrar. kimbilir belki de iyi olmuştur kaldırmam:))
motivatör çizerim ben sana:)

RRH,
amanın neler diyosun.. bi büyük üstüne iki bira içmiş gibi yazmışsın valla:) ama anladım valla yazdıklarını:)) moschino gömlek giymeyen kuaföre kuaför demem ben:)

DERYA,
du bakalım yayınlarım belki tekrar.. iyice ölçüp biçeyim hele:))

RRH,
aktivist gördüm seni:D))

OZGÜR,
ayy bilmem mi:) Adam Sandler şapşalı, hoho çok komik bi filmdi. kuaför salaonundaki bafi sahnelerine kadar Bora'yla izledik, o noktadan sonra zapladık dı:))

KİSD,
OYYİP Genel Kültür Hizmetleri A.Ş. http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=bafi

Ayşe dedi ki...

Ebru Salli yine dokturmus incileri, sabah'ta...

Tuğba Mermer dedi ki...

Enee süpermiş bu yaa :) sevdim Bafiyi. :D

olmadık işler peşinde dedi ki...

AYŞE,
:D)) kadın ağzını açtığı anda haberi geliyor resmen:)) sağol valla. gidip bakayım ne inciler döktürmüş:)

TUĞBA,
:))

evimindekoratörü dedi ki...

BAFİ nin tarzları gerçekten çok iyi yakalamışsın, saçlar dikilmiş oteki de kel. Birde saçları sarıya boyatanları var bunların :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

:)) BAFİ STAYLA!!! :D)))