Sayfalar

29 Haziran 2010 Salı

Yerli Tüpgiller

Dünden devam.
Sevgili BBH "sıkma canını, çiz kendi tüpgilini" demiş, ne güzel demiş. Oturup çizdim gönlüme göre.

Ey diş macunu sektörü, bundan sonra aşırı sağlıklı, fit ve ideal tüp ailesi görmek istemiyoruz macunların üzerinde! Geleneksel aile yapısı görmek istiyoruz. Mahalleden, çevreden falan bildiğimiz, gerçek kişiler, normal aileler koyun ambalajlara:)) Sabah samimi bi gülüş görelim, bi bağrımıza basalım tüp ailesini...

Benim önerim bu. (kendinden çok emin, öneri yapıyo)
İster bunu kullanın, ister kendiniz bişiler bulun. (piheeytt! hiç haberi yok işlerin nasıl döndüğünden)

13 yorum:

Nihan SARI dedi ki...

koyverdim.:)))))))))))))

BBH ! dedi ki...

ilahi OIP, ilahi OIP. :-))
dur bak, yuzlerce aile cesidi var , bak annemle babamin tuplerini ciziyorum:
Anne-..... disini fircala!
Baba-Fircaladim, .... Hanim.
Anne-.... hadi .
Ben- Baba , dislerine iyi bakmalisin.
Baba-Benim disim saglam, kizim.
Abi-Karismaz bu islere,gazetesini okur. Konusmalar uzarsa gulerek katilabilir.
Optum kocaman, saat aksam 10'a kadar surecek gune iyi geldi!

sirâr dedi ki...

hehheyyyyyttt :))

kara kitap dedi ki...

seni çok sevdiğimi ve zekanı takdir ettiğimi daha önce söylemişmiydim.bu yazın ve çizimler bana neler çağrıştırdı,yazdım bloguma şimdi buraya yazıp da yer işgal etmiyim.güldürdün yine beni :)))

Burcu dedi ki...

hahaaa bak yaa yine neler ilişmiş gözüne :)) ama evet bizden birileri olsun ordaaaaaaaa :))

A-H dedi ki...

bu kadar mi olur ya supersin oip :)))
bu arada elinde tavayla gezmeni de takdir ettim bende cantada camasir suyuyla gezicem artik ayse teyze gibi :D

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Çok yaşa e mi?

Çok güldüm, eline sağlık...

olmadık işler peşinde dedi ki...

NİHAN & SİRAR & BURCU,
:D))

BBH,
:D) ailecek komiksiniz vesselam:)

KARA KİTAP,
sağol valla şımartıyorsun beni:) yazını okudum valla haklısın billa haklısın be dostum:)

SBS (!),
sağol :))
A-H,
:D)) Ayşe teyzeyi unutmuştuk bak!

anne kaleminden dedi ki...

oyyy... öldüm gülmekten :))) hamit abi, kıymet apla, hasancık hee :)

Açalya dedi ki...

:o))

firdevs dedi ki...

kiymet apla tam reklamlik :p insan o disleri gordukce " aman dislerimi ihmal etmiimm , mazallah kiymet apla gibi olurum " der :)))))

yalniz bende bi bok olacak sanip 3 cocuk yaptim :D

olmadık işler peşinde dedi ki...

ibret-i Kıymet :))

Ashley dedi ki...

İlk resimdeki aile ne güzel :D