Sayfalar

14 Temmuz 2010 Çarşamba

2010 Rus Plaj Modası

Hatırlayacağınız üzere, geçen hafta Antalya'dan yaptığım canlı yayında, Rusların akıl almaz rüküşlüğünden epey bir sözetmiştim.

Öyle paparazzi gibi fellik fellik dolaşıp çat çat fotoğraf çekmedim tabi ama, cep telefonumun çekim alanına girmekte ısrar eden şu hanım aplaya da "dur!" diyemedim. Sanırım güzel bir "örnek olay" oldu kendisi. (ne yapayım tam karşımda yatıyordu kuzu kuzu)

Gözlerine de simsiyah eyeliner çekmişti üstelik.

Şimdi de aplanın aksesuarlarına zum yapalım:)

Bu da içerideki giyim mağazasındaki Russal koleksiyon.
(içeri giriş sebebimiz Çağan oğlanın mağazanın dekorasyonunu beğenmeyip el atması)


10 saniye bakınca hipnotize ediyor:)

Pespembe, leopar desenli ve önde yılan, kurukafa karışımı desenler var!

Şimdi anladınız di mi Russal eziyetin dozunu?

26 yorum:

Pino dedi ki...

Anneciiiiiiiiimmmm :)))) Başka bir şey bulamadım yazacak, ürkünçmüş :)))

mak100 dedi ki...

Oyyip sen de ne kıskanç, ne hasetmişsin. Bence hepsi çok güzel kıyafetler, aksesuarlar. Bence erkeklerdeki terlik, minik şort ve yarım kollu transparan atlet de harika bir kombinasyon. Tüm düğün, cenaze ve sünnet olayları için birebir..

FADİŞ dedi ki...

Vaaauv. Hepsi birbirinden şahane. Lütfen altı ve üstü birbirine uyumlu olsun. Üst pembeyse altılı bambili pembe lütfen. Dikkat çekmek için birebir renkler. Özellikle bir iş toplantısında gözler hipnotize olmuş ve toplantı ise hikaye olmuş, bundan güzel bir oip kutu kafa hikayesi olur size.

kara kitap dedi ki...

ben bambili tişörtü alabilir miyim?altına da o terlikleri giyeceğim.

Selen dedi ki...

neden acaba? cocukluklarina inmek lazim :p

pommeler dedi ki...

bu kadarınada pes yahu dedirtiyor

A-H dedi ki...

hahahaha koptum yine oip cok yasa emi :D

"bambiligimden tiksindim serefsizim" ne ya supermis :)))

zühra dedi ki...

İşleri çok zor valla. Bizler havuza denize inerken olabildiğince sade ve rahat bir tarz seçerken bunların aşırı şık olma telaşları rekabeti nasıl tavan yaptırıyordur. Vay be ... Ama OİP bunu becerebilmek te bir meziyet değilmi?:)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

PİNO,
tatile gideceksin ya, fikir al işte:))

MAK100,
teşekkürler dostum:) yıllardır kimse bu kadar dürüst, açık olmamıştı bana. aydınlandım artık, hasetliği, kıskançlığı bi tarafa bırakıp yüzümü gücün aydınlık tarafına döndüm:p izin verirsen düğün hediyesi olarak sana o tişörtlerden yolluycam:)) adresini ver lüdven:D))

FADİŞ,
:)) hahah hipnotize OİP'ler, güzelmiş:)

KARA KİTAP,
giy ve sonra da hızla uzaklaş lütfen :D)))

SELEN,
bi kaç yıl önceki rejim günlerine dönmek yeterli sanırım:)

POMME,
akşam yemeğini görsen bunlara şükrederdin

A-H,
:))

ZÜHRA,
valla haklısın. kırk yıl uğraşsam beceremem bunları bulup, giymeyi:)

yesilerik dedi ki...

yahu bu hatunlar yıllar yılı mahmut beyden gıyındıler yınede bukadar rukus olamadılar ahh nerde o eski bavul ticareti şıklığı..

BBH ! dedi ki...

:-D
o yorumlarin, o yorumlarin...
alemsin ya, alemsin ya. hala guluyorum. hipnoz ve bambide koptum. birazdan derste de aklima gelirse, kendi kendime salak salak gulmem insallah :-s
bambinin ciktisini alip duvarima assam, her gun ne moral olur ama su sinav doneminde!
hay sen cok yasa, hay sen de cok gul, e mi?

Derya ERBAY dedi ki...

of, fenaymış ya... valla

burcu.. dedi ki...

Ama bunlar çok kapalı kreasyonlar, hani tül, hani toto çatalını gösterecek düşüklükte hatta beli olmayan pontollar, hani sadece meme uçlarını kapayan blüzzler :)))
Esnafı kınıyorum burdan, Rusları bunların içine hapsetmeye çalıştığı için :))))

NiLaY dedi ki...

tatil çantasına düz sandaletten başka bir ayakkabı ve düz renk tişörtlerden başka bir birşey koymayan benim için oldukça ağır görüntüler bunlar, imdattt :)

ŞuŞu dedi ki...

oyyy oyyy akıllara zarar valla,onlar kadınsa biz neyiz yarabbi:)

Ayak parmaklarının hepsine yüzük takanını,içkisiz olmaz deyip sabahtan başlayanları,gecenin karanlığından ayırt edilmeyecek kadar bronzlaşanları oooo daha dahaları da var da yazmakla bitmez oipciğim dimi:)
Bi acayip insanlar velhasıl:)

evimindekoratörü dedi ki...

Bunları giymeyi bıraktım da, bunları üreten firmaların hayalgücü nasıl bu kadar zevksiz olabiliyor??? Bu kıyafetler yerli üretim değil mi?

Adsız dedi ki...

:) Her sene yazlık yerlerdeki bu tozbezlerini görüyoruz :D Giyenleride görüyoruz. Yıllardır hep aynı arkadaş :)Anormal insanlarve saçma kılık kıyafetler .
Ashley ..

Ayşe dedi ki...

boooorkk....

Çelebİ dedi ki...

bunların kaynağında yaşayan biri olarak daha kötülerini de gördüm :) ama haklarını yememek lazım ağzımın açık kaldıkları da var (iyi anlamda)!Ancak şunu söylemem lazım bu kadar soğuk, kasvetli, karanlık, renksiz bir ülkede sanırım insanlar palyaço gibi giyinerek iyi hissediyorlar :)) Tırnaklar konusuna gelince bu konu da ben de kafayı yemiş durumdayım...Ninelerin tırnakları bile böyle :)

ycurl dedi ki...

Simdi bu yorumla topa tutulmaktan korkuyorum ama Amerika'da da boyle nerede satafatli seyler satilir orada Ruslar ve Turkler'le karsilasma olasiligi yuksektir. Hos bu Amerikalilar da pek pespaye o ayri mesele :)

Yelish dedi ki...

Ne kadar degisik zevkleri var di mi ,inanilir gibi degil.Farkli milletler,kulturler o kadar farklilik gosteriyor ki sasirip kaliyoum bazen (sadece giyim olsa iyi ) :)
NOT O tirnaklardan burda coook var,hic haz etmem bende ! Amerikaya gelsen bi su tirnaklari ,bi de agizlarinda sapur supur sakizla servis yapan tezgahtarlari kesin cizerdin heralde ! :)))

Sittirella dedi ki...

Daha önce diyememiştim, hemencecik söyleyeyim; ben de senin olmadık işlerin peşine düşmene hastayım :) Karşılıklı böyle duygular, negzel :)
Yorum konum şu; ben bunlarla bi' arada yaşamak zorundayım.
Rus değiller ama Polak'lar sonuçta cicim. Aynı lokumun laciverti bunlar sonuçta.
Sen tatilde görmüşsün bu abartman topuk-çingene pembeleri ben hergün heryerde görüyorum. Yeminle kabus gibi :)
O tırnaklar var ya... ev hanımları hamur işi yapıyor o tırnaklarla.
Beğenip yersen...
Şahsen ben yemem :)
Daha çok şey derdim de, demiycem.
Anladım ben seni çok iyi cicim, hiç merak etme.
Geçmiş olsun diyeyim, seneye tikkat et :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

valla işim bitti, oturdum ettim derken bu saat oldu...
yatmadan yorumlara bakayım, cevap yazayım dedim, ohh maşAllah siz kopmuş gitmişsiniz bilE:))
valla bu gördüklerimin üstüne yazdıklarınızı okuyunca, tek tip cadde kızlarına, ikoncanlara falan sempati duymaya başladım :))

nesobaby dedi ki...

ANAMMM O OJELER DE NEDİRRRR :))) ONLARLA SENİ Cırmaladığını düşünseneeee kabuss
ya benim kocam da rus sever daha çok ukraynalı sever ama bu ojeleri görse ığğğhhk der herhalde :P keşke uyarsaydın teyzeli insalık namına :)) gece acaba bebeklere takılan el patiklerinden mi takıyordur yüzü gözü çizilmesin diye :)))

Nihan SARI dedi ki...

bismillahirrahmanirrahim.

Haydins dedi ki...

Çok şükür hiç ruslarla haşır neşir olmadım bu tatilde..Çok güzeldi :)