Sayfalar

19 Temmuz 2010 Pazartesi

Bugünün gülümsemesi Nehir için gelsin

Hani Nehir için tişört kampanyası yapmıştım, hani bağış yapanların fotoğraflarından kolaj yapacaktım, hani bunu Nehir'e gönderecektim.

İşte nihayet sözümü tutuyorum ve bana ulaşan fotoğrafları (genellikle tişört ve ambalaj fotosu geldiği için onları tekrar tekrar koymadım) kolajladım ve yayınlıyorum. Ne kadar güzeller değil mi?

Haberi olmayanları ise, minik cesur yürek Nehir'in bloguna göz atmaya ve nöroblastoma'yla mücadelesinde O'na destek olmaya davet ediyorum.

17 yorum:

bokbocesii dedi ki...

:)) çok güzel olmuş, bayıldım.

bilge ve annesi dedi ki...

Çok duygulandım, ben katılamamıştım ama katkısı olan herkese ve size güzel yüreğiniz için teşekkür etmek lazım. Ellerinize, yüreğinize sağlık...

Magissa dedi ki...

Supersiniz, gozlerim doldu...

zühra dedi ki...

Şimdi haberim oldu daha. bu hastalığın nasıl bir illet olduğunu biliyorum. Allah yardımcıları olsun...

Leylak Dalı dedi ki...

Yav bu kadar mı foto geldi? Ben de baş köşeyi kaplamışım aile boyu:))
Bu vesileyle bir kez daha senin ellerine, yüreğine, Nehir'in de tüm bedenine sağlık OİP'ciğim...

Bugday Tanesi dedi ki...

Çok güzel bir başarı elde ettiniz.Biz değil siz kendinizi tebrik edin bence.Umarım her şey istediğiniz gibi olur...

çikolata kitapçısı dedi ki...

sen, en modern süper kahraman. :)
kolajda en çok biz varız sanki. :p

olmadık işler peşinde dedi ki...

valla fotoğraflar ilk geldiğinde ben de çok duygulandım:)) çok güzel çok içtenler:)

Shade and Love dedi ki...

Tekrar tesekkurler OIP :)
Ellerine saglik . Fikrine saglik .
Tesekkur yazim oglumun blogunda ;
http://shadeandlove.blogspot.com/2010/06/nehir-icin_16.html

Sevgiler
Hasene

Açalya dedi ki...

Çok duygulandım,
Saç tokası da mı vardı? sağ ortada çok şeker bir kız çocuğunun saçındakinden bahsediyorum.

olmadık işler peşinde dedi ki...

HASENE,
bu yazını görmemiştim. sen ve tatlı oğluşun hemen bu mutlu tabloda yer aldınız bak!! :))

AÇALYA,
o tatlı kuşun da Nehir tişörtü var ama böyle bir poz paylaştılar bizimle:))

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Gerçekten çok duygulu ve çok duyarlı bir hareket tebrik ediyorum.

olmadık işler peşinde dedi ki...

FÜSUN,
çok sağol:)

A-H dedi ki...

OIP ellerine saglik cok guzel olmus yine :)

Gecen gazetede okudum Ayse Arman da bir sonraki yarim kalan hayatlar gelirini Nehire ayirmis, cok cok mutlu oldum, ne guzel isler yapiliyor hep birlikte olunca insanlar ;)

AycA dedi ki...

Çok duygulandım OİP..teşekkürler katkıda bulunmamızı sağladığın için.. bu çerçevede olmak iyi geldi :=) umarım tüm yardımlarımız Nehir için sağlık demek olur..

Axius dedi ki...

Ne hayırlı bir iş yapmışsın OIP. Bu minik kızı meğersem ne de çok sevmişiz. Sabahtan beri ağlıyorum. annesinin blogundaki eski yazıları okuyorum, fotoğraflara bakıyorum...Aklım annesinde, o yol şimdi ne uzun gelecek ona. Toprağa verinceye kadar ne olduğunu anlamayacak ama sonra iyiden iyiye oturacak bir taş yüreğine. Keşke İstanbulda olsam da katılsam cenazesine.

Adsız dedi ki...

Keşke istanbulda olsak bizlerde katılsak onun son yolculuğuna.Acılı aileye ,özellikle anneye ne denir ne yorum yapılır nasıl avutulur bilmiyorum ama yanlarında olup sarılmayı çok isterdim.3 gün oturdu içime birşeyler.Ne yemek ne içmek ne kızımla diyalog kaldı aramda. O zaten ayrı bir şokta sürekli ağlıyor .
Allah senden razı olsun sevgili Oip .Yaptığın yardımlar ve desteğin için.
sevgiler
RedRiding.....