Sayfalar

26 Temmuz 2010 Pazartesi

Buram buram çizme


Sanki yukarıdan bana torpil geçiyorlar. Hayat tatlı sürprizler, OİP'lik komik ayrıntılarla kovalıyor beni.

Dün tam da oturmuş fön çektirirken, karşı kaldırımdan geçen şu küçük adam gibi. Şortu, penye bluzu ve siyah lastik çizmeleriyle öyle komikti ki, bir bana dönüp göz kırpması eksikti!!

sonradan ekleme: kara kitap'çım bak bu çizimin aslı budur. kurşun kalemle kağıda çiziktirilmiş bir karalamadan ibaret. gerisi fotoşop:)) mesele değil yani, başla çizmeye:)

19 yorum:

Magissa dedi ki...

kim bilir nasil tutturmustur onlari giyicem diye di mi?

kara kitap dedi ki...

çocukların nerde ne isteyecekleri belli olmaz.yazın çizme kışın kısa şortla sokağa çıkmak isteyebilirler.bizim bıdık... diye söze başlayıp devam edebilirim. :)))

kara kitap dedi ki...

yazmayı unuttum.çocuk çok güzel olmuş.sen artık çözdün bu işi çok başarılı çizimler yapmaya başladın.ben de çöp adamla işe başlasam mı?

Benden Bizden dedi ki...

cok hos bir an! gulumsedim :)

A-H dedi ki...

oip o balikci cizmeleri cok moda, cocuklar icin bile inanilmaz modaymis, birde fiyatlari dudak ucuklatiyor sonucta allahin balikci cizmesi ama gel de anlat insanlara :))
bende gordukce sasip kaliyorum :)

Anne ve Bebisi dedi ki...

hahahaha kaskolu evde unutmus :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

MAGİSSA,
bi güzel de ayağı pişmiştir kekonun:))

KARA KİTAP,
bi de ne tür çizeceğim belli olsa, yani otursa şu tarz:)) bunu ben de çok sevdim. senin için kurşunkalemle çizdiğim orjinalini de yayınlıyorum. çıplak çizim:))

BB:))

A-H,
balıkçı çizme kadın çocuk herkesin ayağındaydı geçen kış. saten elbiseyle siyah lastik çizme giyen bile gördüm ve tiskindim:)) UGG bir, bunlar iki buralarda:)

ESRA,
:))

anne müdürü dedi ki...

bence de tutturmuştur velet, ne yapsın anne baba da bezmiştir, beyaz bayrağı çekmiştir. babanın elinde de beyaz bayrak yok muydu?:)
bu plastik çizmelerin bir de hayvanlılarını görmüştüm geçen kış.. aman büyük konuşmayayım, yarın öbür gün benimki veya ben de alıp giyerim mazallah!

olmadık işler peşinde dedi ki...

ANNE MD,
Bora'ya almıştım geçen sonbahar. okulda ekoloji dersinde giydi, bahçe-tarla işlerinde falan:))
aklım o desenlilerde kaldı ama bizim erkek adam aldırmadı. minnak olana alacağım ama, çok tatlılar:))

Nihan SARI dedi ki...

ne tatlı çizmişsin canımın içi.çocuğun yüzünü ve babasının elinde sürüklenişi ne bıdık.bu arada Mayk ım süper.

Nihan SARI dedi ki...

AAAAALLLLLAAAAHHHIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM,
ŞİMDİ GÖRDÜM.OİİİİİİİİPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP,
SENİ SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.
NE DESEM NE YAPSAMMMMMMMMMMMMMM,
YOK SEN KURTULAMAZSIN BENDEN ARTIKKKKKKKKKKKKKKK

OİP
OİP
OİP
OİP
OİP
OİP
OİP

Nihan SARI dedi ki...

sormadan kaydettim üzgünüm
aslında üzgün değilim
çok mutluyum

olmadık işler peşinde dedi ki...

ehehe:) kaydet tabikide:))
o kadar robot çizmeye çalıştık senin aşkına:))

mynameismelis dedi ki...

ühüühüüü
görünce daha da tuhaf oldum.
Ah canlarıım benim. Hem sen oyipciim hem de pembe zımbam.
aah ah :S

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ülen üzme beni de :,(
çocuğunu yuvaya bırakmış analar gibi aklım kalıyor sende:(( off ya.. sabah sabah... ühü hü

nesobaby dedi ki...

bende de pembesi var ama yağmurda giyiyorum tabii :))
kolluklu çocuk sanki daha normal kaçtı bunun yanında ama belkide başka ayakkabısı mı yoktu :(

Shade and Love dedi ki...

Cocugun yanindaki baba degil de anne olsaydi dun bizi gormussun derdim. Dun indirimden aldigim yagmur cizmelerini ve uzerindeki Spiderman baskisini gorunce deli olan Denizle ben de boyle gezdim disarida . Cizmenin icine bir de corap giydi ayrica .

Simdi daha da guldum halimize .

Bu resmi Deniz 'in gunlugunde kullanmak istiyorum izninle .

Sevgiler
Hasene

OiP dedi ki...

HASENE,
buyur al lütfen:)) anca bu kadar uyar, sanki görmüşüm gibi hakkaten:)

Shade and Love dedi ki...

Aldiim , Cok tskr :))