Sayfalar

31 Temmuz 2010 Cumartesi

Fidayda

Arabaları çok seviyor. Arabayla dolaşmayı da. Sabahtan arabayla ada turu yaptık birlikte. (Bayramoğlu yarımada şeklinde olduğundan burada "ada" deniliyor kısaca.) Tur dediysem, avuç içi kadar bir yer aslında. Markete uğradık. Bu gözlüğü beğenip taktı gözüne, çıkarmadı bi türlü.. aldım bende.. yoksa minik veletlerin böyle gözlüklü falan gezmesi komik geliyor bana. (bi de parmak arası terlikler... bırakalım yetişkinler giysin onları, minicik ayaklar, paytak paytak yürürken zorlanmasın moda uğruna)
Epey bir çıkarmadı gözünden.
Demet Akalın stayla!!

Ne olduysa öğlen saatinde oldu. Aniden ateşlendi. 39.7'lere kadar çıktı ateşi.
Bütün gün böylece oturduk durduk.... 
Dün gece misafirlikte, sağolsunlar bi ton övdüler çocukları. Orada dedim zaten: "illa bişi olur şimdi bunlara" diye... Oldu da netekim. Minnak ateşlenirken, abinin de arı sokma haberi geldi  iyi mi?:(  (Ayvalık'ta tatilde kuzum)

Biraz önce ölçtüm, 39'un üzerinde ateşi. Uyandırıp duş aldırdım çok ağladı yazık.

Sinirim bozuldu, üzüldüm haline. Aşağı inip mutfakta arandım, Nutella buldum. Epey bir sonuna gelmiş, kaşıkladım bitirdim falan işte tahmin edersiniz. Çok da az değilmiş hani:))

Verandanın kapısı açık, püfür püfür esiyor şu anda. Aşağıda insanlar, sitenin müzikli eğlence gecesinde, "fidayda" eşliğinde coşuyorlar. Herkesin derdi başka işte...

Neyse bana kolay gelsin. Bu gece nöbetteyim anlayacağınız.

34 yorum:

mak100 dedi ki...

İyi nöbetler.. Minikburger'e acil şifalar.. Aslında o gözlükleri alsaydınız, bir de üstüne apaçi dansı yapsaydı ateşi düşerdi..

Sittirella dedi ki...

Kıyamam kuzucuğa ya :(
Dilerim her çocuğun yaşadığı gibi öyle geçici bi' ateşlenmedir ve yarına bi'şeyciği kalmaz OİP :(
Kocakafamız o bizim, bi'şicikler olmaz ona.
Nazar değirmişlerdir.
Maşallah!
41 kere... dağlara taşlara.

OiP dedi ki...

MAK100,
:))) aldık aldık da apaçi dansını bilemedik:) bilsek yapardık ne güzel... teşekkürler

SİTTİRELYA,
ben de öyle olmasını umuyorum. bakalım gün ola harman ola...

senem dedi ki...

canım benimmmm, umarım biran önce düşer ateşi. kıyamam ben onun o durgun haline. arı sokması iyidir derler bu arada. bora bu kış hiç hasta olmaz bakarsın :) iyi haberlerinizi bekliyoruz.

Benden Bizden dedi ki...

cok gecmis ola!! yavrum nasil da mahsun oturuyor kucakta! iyi haberlerinizi bekliyoruz...

Leylak Dalı dedi ki...

Ah kıyamam ben ona, tombik yanaklarına, kırmızı gözlüğüne, canım canım.
Güneşten etkilenmiştir belki annesi, geçici bir ateşlenmedir umarım. Çok geçmiş olsun hem ona, hem abiye. Yarına bir şeyciği kalmaz inşallah.
Sevgiler...

BBH ! dedi ki...

gecmi$ olsun!!! nazar kadar da nefret ettigim bir $ey yoktur. inanirim, arkada$. nazar yoksa bi biyoenerji var, bi karma var, bi $eyler var yani.
dü$tü mü ate$??

Nihan SARI dedi ki...

bir gün önce övülen çocuklar bir gün sonra halloluyor.kesinlikle katılıyorum bu tespite.kuzucuklarımı öperim.canım duş oldukça düşürüyor ateşi.iyi yapmışsın.kıyamam sana da.üzülme herşey iyi olacak.sarıldım.bugün seni düşündüm.oipim napıyor diye.malum olmuş.

A-H dedi ki...

cok gecmis olsun minige, hakikaten nazar degmistir oip endise etme gecer insallah biran once.

k.i.s.d. dedi ki...

Geçmiş olsun, Calpol eşliğinde felak+nas kürü öneriyoruz :)

Ayrıca da anneye enerjiler diliyor ve yolluyoruz.

Sittirella dedi ki...

OİP nasıl oldu bizim kocakafa?
Daha iyi ya şimdi?
Ses ver ses.
Beklemedeyim, tamam.

Shade and Love dedi ki...

Cok gecmis olsun minnak kuzulara .
Nazar 'a cok inanirdim . Simdi de nazar yoktur diyemem ama nazarin negatif enerji olduguna inaniyorum . Bir arkadasim cok guzel aciklamisti bu durumu bana . Tek cumle ile "Nazar senin actigin kapidir , aurani acip cagirma , davet etme" demisti. Simdi nazarin sadece kotu bir enerji oldugunu dusunuyorum . "nazar deger" cumlesini yerine "Ma sal lah minnakima " deyin .
Gecmis olsun dileklerimle ,
Sevgiler
Hasene

kara kitap dedi ki...

geçmiş olsun bıdığa.terleyip terleyip soğuyorlar sıcaklarda.umarım ateşi düşmüştür.yaz günü ateş çok zor oluyor.bizde de sabaha kadar öksüsrük var.dün yine doktordaydık.belki dişi çıkıyordur.tekrar geçmiş olsun.

Shade and Love dedi ki...

Bu arada yazmayi unuttum . Oglumun atesi cikarsa ve bu ates durumu geceye denk gelirse -ki genelde gelir . Ve atesi ilaca ragmen hep yuselir . 41 derece ile 4 gun gecirdigimiz olmustur .
3M Nexcare 'in "Coldhot Cool Patch" leri cok ise yariyor . Mentol esansi ile dogal serinletici etkisi var . Ben ozellikle gece ateslendiginde koltukaltlarina ve alnina yapistiriyorum ,birkac saat cildi serinletiyor ve surekli alnina , koltukaltlarina islak bez koymak gerekmiyor . Bu arada ben de oglum da daha rahat ediyoruz . Bantlarin uygulamasi da kolay, acitmiyor ve yumusak .
Tavsiye ederim .
Tekrar gecmis olsun dileklerimle .
Hasene

Red Riding Hood dedi ki...

Minik adam hiç kıyamam o görüntüne.Geçmiş olsun .

mynameismelis dedi ki...

ah canlarım yaa. çok çok geçmiş olsun ikisi için de...

OiP dedi ki...

kısaca diyip kaçıcam, zira oldukça yorgunum.

güzel dileklere, tesellilere, bilgi ve tavsiyelere çok ama çok teşekkürler.

Dün ateşimiz sabah 05:00'e kadar düşmedi. Gündüz Dr'a gittik. Boğazları hafif kızarık, iki köpek dişi aynı anda çıkıyor :((

Yani çok şükür dert edecek bişi yok, sıradan çocukluk halleri işte. Uykusuzluk falan önemli değilde çocukların ateş ile çektikleri sıkıntıya tanık olmak çok yürek yorucu... ama şükür ki çaresiz bir dert değil.

gündüz ateş devam etti..
biraz zahmetli ve uzun yol ama, ateş düşürücülerle iyileşmeye çalışacağız. antibiyotik başlamayı düşünmüyorum. dr'da destekliyor bu durumu. bu tip hastalıklarda, nezlede falan antibiyotiksiz tedavi bağışıklığı güçlendiriyor. yani denilen o ki aşının iki katı daha faydalı bağışıklık için. (ancak mutlaka dr görüşü almak lazım.) neyse uzattım da uzattım.

bu gece de işimiz kolay olmayacak gibi. yarın yine haber veririz.
sevgiler.. iyi geceler...

OiP dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ozgeee dedi ki...

Kuzu'cumun hali nedir, o bakışlar:( Geçmiş olsun.Ilaçsız atlatmanın faydasına inanıyorum, kolaycacık atlatırsınız:)

beste dedi ki...

gecmis olsun minik melege, direk dusa sokmak yerine kuvette yada islanmasina aldirmyacagin bir yerde onune su dolu koca bir kap koy onla oynarken islatma sakasi filan derken hem keyfi kacmadan ates duser! direk dus titretir bu yontem daha kolay...

Calanon dedi ki...

Gecmis olsun kucumene :(
Bu arada kucumen diyorum ama gormeyeli buyumus, artik o bebeklik hali gecmis gitmis bile.

Burada da onermiyorlar bir anda cok soguk dus vs'yi. Normal oda sicakligindaki suyla yavas yavas silin diyorlar, cok soguk su ya da atesi bir anda dusurmek iyi degil demisti buradaki doktorlardan biri bana. Oda sicakligindaki su da atesli bir vucut icin soguk zaten. Halbuki ben cocukken annem yapardi buzlu sularla, havluyla masaj her ateslendigide, ki ben hep 40- 41'i bulurdum, ne kadar iyi gelirdi.

Handan dedi ki...

Oy, yerim onu ben. Geçmiş olsun çok.

Hülyanın Tunası dedi ki...

çok geçmiş olsun. bizim minnak da hafiften hasta. 39a yakın ateş gördük. dr dedi ki şu aralar kıştan daha çok hastalık varmış ortalarda.

ilknur malcı dedi ki...

OİP çok gezdin çocuğuda gezdirdin, gezerkende klimayı açtın di mi?

Kaymacina dedi ki...

Çok geçmiş olsun OİP.

OiP dedi ki...

durum raporu: ateş düştü!! :))
anne yapışkanlığı ve huysuzluk tavan yaptı. sabah evden çıkarken çok ağladı. ama hemen sonrasında oyuna dalıp sakinleşmiş.
sabah yazsaydım bu yazıyı salya sümük olacaktım ondan yazmadım:((
işe gelene kadar kulağımdan (çıkmadı ağlama sesi...)

duş ile ilgili not: küvetimiz yok malesef o nedenle ılık duş aldırıyorum, bildiğim kadarıyla soğuk duş ateşi tetikliyor, aşırı üşüyen vücut ısınmak için ısıyı artırıyor vs..

çok teşekkürler, kocaman sevgiler herkese:))))

hastalıksız, sağlıklı günler diliyorum!!

Ashley dedi ki...

Geçmiş olsun miniğim.

jasminny dedi ki...

aağğğ sonuncu resim harika :)
geçmiş olsun buarada..

LaTiFe dedi ki...

oyiiiiiip
cok gecmis olsun
tombik donerimiz minnak iyidir umarim
kiyamam ona, tez zamanda iyilesmesini diliyorum

1 aydir ortalarda yoktum ve bugun girip tum kacirdigim yazilari okudum
ozlemisim seni :)
1 aylik yazi bombardimani iyi geldi bunyeye valla, saolasin :)

Sittirella dedi ki...

Güzel haberler almak sevindirici :)
Dövelim o köpek dişlerini beraber, neler çektirdiler kocakafaya.
Geçmiş olsun OİP.
Dilerim bi'daha böyle ateşli-ağlamalı bi' durum yaşanmaz, olsa bile bu kadar uzun süreli olup içini acıtmaz :/
Sevgilerimle.

İLKAY dedi ki...

oyyy...
kıyamam yahu...
geç oldu ama geçmiş olmuş zati.

OiP dedi ki...

sağolun arkadaşlar:)) resmen bu iyi dileklerin temennilerin hatrına hemen toparladı yavrucak:)) nazara karşı dost temennisi pek etkiliymiş demek:))

Birben dedi ki...

Aaaa..ben de geçmiş olsun demiştim taaa 8-9 yorum önce, çıkmamış:(

Şimdi iyi olmasına sevindim, bu konuda hassasız biliyorsun, okuyunca garip olmuştum...

OiP dedi ki...

aa olmaz ama hakkın bitti.. zamanında diyecektin :p haha sağol