Sayfalar

2 Temmuz 2010 Cuma

Gizli Kahramanlar Serisi 1 : Hamile Apla

15 yorum:

ilknur malcı dedi ki...

ayyy şimdilerde amerikada hamile hamile soyunup dergilere poz verme modasının esin kaynağı bu kadıncağızmış demek ki

Nihan SARI dedi ki...

hakkaten E.Ş dan sonra ne kadar doğal geldi.

kara kitap dedi ki...

bu abla bizim evde de var.doğum iznine çıktığım günün sabahı saat 4 sularında henüz doğuma 1 ay varken bu aplanın bulunduğu kitabı okuyarak ay ben doğuruyoruuum demiştim koca bey'e o da dha bir ay var gazdır o gaz diyip bana adaçayı yapmıştı.sonra da öğlene gelmişti benim bıdık.yani bu aplanın poz verdiği kitap çok faideli bir eserdir.

Haydins dedi ki...

Doğuran bayan olsun bu kahramanımızın adı :)

yesilerik dedi ki...

Ebru şalıdan daha fazla insan daha fazla moral kaynağı bir apla takdir ettim bu onemli noktaya parmak basmanızı:)

ibeking dedi ki...

ay hakkaten bu kadının cıscıbıl hallerine baka baka geçmişti aliye hamileliğim...şimdikinde birşeye bakmıyorum içim daralıyo diye..ama kadın hakkaten ne emektar..o ebru şallı nasıl yatıyo öyle gbeğinin üstüne topa felan. ben bırak bebeği karnım yemekle doluyken bile yapmam bunu kendime..ne anlatmaya çalışıyor anlamıyorum ki?

İLKAY dedi ki...

Ahh ahh her satırını ezberlemiştim kızıma hamileyken bu ablalı kitabın...

Hatta kitabın devamındaki çocuk nasıl yıkanır kısımlarına kadar...

Yanlız bir yer vardı bu kitapta hatırlayan olur mu bilmem... Kadın çocuğa bakıyor bütün gün kocası gelincede biraz bebeği ona bırakıp dinleniyor yemekden önce... Bunu da öyle bir yazmışlar ki hani mutlaka yapılmalı gibisinden...

Olmayınca o lohusa halimle ne bozulmuştum da, elin kadını yatıyor ben neden yatamıyorum diye beynini yemişiliğim bile vardır kocamın...

İkinci hamileliğimde bu yüzden olsa gerek hiç elimi sürmedim kitaba ezberden yaptım yapacağımı:)

derya öz dedi ki...

Ya bari kitabın adını verseniz de benim gibi henüz çocuğu olmayan ama kısa bir süre içinde isteyen aday adaylarına katkınız olsa:P

olmadık işler peşinde dedi ki...

şşşh çok yoğun çalışıyorum.. haftaya izne çıkıyorum da:D))
takılın siz yumuşak yumuşak:))

kitabın adını ekliyorum bi de: http://www.abchamile.com/asp/show_stock.asp?product=030577%20Anne%20ve%20Bebek

Açalya dedi ki...

güzellik işte bu!
Peki kim bu kadın?

gülay dedi ki...

anaa bu bizim hamiş aplaaa kendisi ile tanışıklığımız çokk eskilere dayanır sülaledeki tüm hamile hatunların el kitabı şeklinde yıllarca elden ele gezdi kendileri;)

ilknur malcı dedi ki...

ben hiç görmedim duymadım bu kitabı kendimi pek biii cahil gördüm canımmm

Adsız dedi ki...

Seneler
önce Hürriyet ek olarak vermişti.Yoksa değil miydi? ben de emin olamadım şimdi."Aplanın" görev adamı olduğu kesin.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Adsızın dediği bibi yıllar yıllar önce Hürriyet'in verdiği "annelik ve bebek bakımı" isimli resimli güzel kitaptaki anne adayıdır bu ablamız. hafta hafta hamilelik anlatılır, bu da ilgili aydaki göbeğini gösteren fotoğraflarıyla eşlik eder. hatta sonra bebeğini büyütürken de görürüz kendisini. Gazete ekinde defalarca verildi bu kitap. girmeyen ev kalmadı gibi bişi anlıycanız:))

Haydins dedi ki...

Bebeğini büyütürken de çıplak mı :))))))