Sayfalar

15 Temmuz 2010 Perşembe

Gizli Kahramanlar Serisi 2 - SEMBOL ÇOCUK

20 yorum:

kara kitap dedi ki...

ne alem kadınsın sen :)

sembol çocuk'u okuyunca ilk aklıma hani bir zamanlar herkesin evinde olan (annemlerde hala var) o ağlayan çocuk resmi geldi.sonra bir baktım 0-3 yaşa yasak koyan bebeymiş.yasak masak yok kardeşim sadece o yaş gurubunu tek başına bırakmayacaksın.bu kadar basit.

zaman herşeyin ilacı ha!öyle mi dersin?

Nihal dedi ki...

:D

Nihal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nihan SARI dedi ki...

canım benim yaa,
kırdın kopardın beni yine.sonra artık rahat rahat yorumlarımı bildireceğim.ruslar,bikinili kutukafa:DDDDDDDDDD

Açalya dedi ki...

valla ha!
Burda, Alman oyuncakları satan bir dükkanın sahibi, oyuncakların bu 3 yaş takıntısının sebebini söyledi. Alman oyuncaklarında gördüğüm 9 ay, 14 ay, 18 ay, 2 buçuk yaş falan gibi sınırlar üzerine sormuştum. Meğer oyuncaklar test edilirken, 3 yaş öncesi testleri için fazladan detaylar ve testler varmış ki maliyeti çokmuş. Bu yüzden çoğu oyuncak üreticisi, bu testlere para vermemek için doğrudan 3+ ibaresini koyuyormuş. Bulaşmamak için, risk almamak için.

olmadık işler peşinde dedi ki...

KK,
alemim di mi?? :)))

NİHAN,
özledim:))

AÇALYA,
valla ben de bu işte bi enayilik var diyordum zaten...

AycA dedi ki...

alemsin evet :))) !

AycA dedi ki...

alemsin evet :))) !

Yazmak iyidir... dedi ki...

Mükemmelus!
Şu CE'ye de bir el atsana! Hani logo var ya oyuncakların arkasındaki.

Pino dedi ki...

çok komiksin OİP:)) Bayıldımm :))))

Sittirella dedi ki...

Kocaman gülümsedim sayende, teşekkürler :)

Ozgeee dedi ki...

Alemsin:)
Not: Tatildeyim. Bugün denizden dönerken aklıma sen geldin, kıkırdadım. Zira deniz sonrası plajdan dönerken yanlış planlama sonucu giydiğim kıyafet: siyah sütyenle beyaz tshirt. Rus'a benzeyen tek tarafım 'geçici bir süre' için moda anlayışımdı:P

Ozgur dedi ki...

Hahahah:) Ben o resmin hep oyuncakla oynayamadığı için üzülen bi veledin fotosu sanmıştım. İşin aslı başkaymış.:)

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

:) ne yazık ki biz hala 0-3 arasındayız ama artık çoğu oyuncağın bu yaş grubuna uygun olanını araştırıp bulup alternatiflerini alıyorum :) Mesela oğluma neden resim yapmasına izin vermeyeyim dedim çünkü tüm boya kalemleri ne yazık ki bu ağlayan bebekle süslü. Bakındım soruşturdum ve mum boya'nın (ismini vermek istemedim reklam olmasın diye :)) 0-3 yaş için boyalarını buldum. Babalar gününden 2 gün önce oturttum kocaman çizim defterinin üstüne verdim kalemleri eline bir çizdi ki anlatamam :)
Tabii ki bu babasının ilk Batu'dan özel babalar günü hediyesi oldu ve birkaç mutluluk gözyaşıyı getirdi :)
Bu arada bayılıyorum yazdıklarına ne yazık ki daha yeni keşfettim blogunu ama şimdiden izleyici oldum ve tüm yazıları bügün okuyarak bitirmeye çalışacagım :)
Sevgiler
Sıla

olmadık işler peşinde dedi ki...

AYÇA & PİNO & SİTTİRELYA
:)heheh

Yİ,
valla henüz bi maceram olmadı Ce-Eee! ile olursa çizerim:))

ÖZGE,
olmadık durumlarda aklınıza gelmeye devam edicem:) iyi tatiller!!

ÖZGÜR,
heralde yani:))

SILA,
ne güzel fikir bu!! :))
valla işimiz bu mızmıza kalsa bizim çocuklar oyuncaksız kalacak.
övgü için çok teşekkürler :))ve iyi okumalar

ŞuŞu dedi ki...

İlahi OİP çok güldürdün beni:))

nesobaby dedi ki...

kih kih kih çok komiik olmuş :))

BBH ! dedi ki...

hey allaam, cizim, o konusma baloncuklari zaten kopardi da bir de "valla işimiz bu mızmıza kalsa bizim çocuklar oyuncaksız kalacak." dememis misin! yerim seni ya :-))
yukaridaki bambide de tutuklu kaldim, bu aksam ciktisini alcam, duvarima ascam . cuzdanimda bile tasirim. bak bak, kop!

olmadık işler peşinde dedi ki...

ŞUŞU & NESO,
:D hehe

BBH,
:D bambiye ben de gülüyorum iyi mi?!! :)) kendin çiz,kendin gül hesabı:)

Adsız dedi ki...

yaaaaa koptumm :))) çok alemsiniz :))