Sayfalar

20 Temmuz 2010 Salı

Kadı kızı

30 yorum:

evimindekoratörü dedi ki...

Hahaha.. Kesinlikle evet!!! Süper yakalamışsın yine :D

Aslı dedi ki...

Aynen öyle, seviyoruz kadı kızı olmayı:))

Magissa dedi ki...

vallahi de billahi de anlamiyorum bu "yagindan utanma" durumunu. (bende cok var diye belki.)

hic bir kilodayken "ay ne derler" diye plaja gimedim. ne normal kiloda, ne de agir siklette. ne derlese desinler, bana ne, onlara ne? begenmeyen almasin kardesim. "ayy yagli bu" deseler kac yazar ki.

bi tek biz turklerde var bu yargilayicilik herhalde.

nehirineylemleri dedi ki...

:))))
Ne doğru ne komik ne tatlı
Rus plaj modasına da çok gülmüştüm ben
Sevgiler
Eylem

Başak Çelik dedi ki...

Benim annem hakim; o bakımdan her daim giyerim pikinimi, inerim pilaca!!!!

Başak Çelik dedi ki...

Benim annem hakim; o bakımdan her daim giyerim pikinimi, inerim pilaca!!!!

kara kitap dedi ki...

o belik belik yağlı ve bikinili hatunlardanım ben de :) aman canııım maksat denize girmek kim ne derse desin mayo giyip de kendimi üşütemem.tüm yağlara,çatlaklara ve selülitlere rağmen yaşasın bikini.

bu arada demek ben plajda pek çok kadına motivatör oluyormuş.hoşuma gitti.beni bikiniyle salınırken ufacık ayva göbeklerini dert eden kadınların özgüveni tavan yapıyordur.

Derya ERBAY dedi ki...

haha bu kadar olur yahu :)) doğru aynen öle yapıyos. mesela doğumdan sonra çatlak patlak olmuş karnımı saklıycam diye bi süre "yok su soğuk, girmicem ben" şeklinde elbiseyle oturmuş insanımdır. sonra sağolsun başka çatlak patlak bacılar geliyoda soyunup dökünüyorum

olmadık işler peşinde dedi ki...

Valla pot mu kırdım bilmem??.. Kimseyi kırmak falan değil maksadım ama bu kilo ve yağ sorunu var bi illaki. Beni havuzda plajda gören tanıdıklar illaki bi kilo yağ muhabeti yapıyorlar:
"vermişsin kiloları ama göbek kalmış"
"yine de eski haline dönememişsin " falan diye burun kıvıran çok :( sanki E.Ş. var karşılarında :p

millet, ırk falan ayrımını bilemiycem ama evet bi mükemmellik yarışıdır gidiyor ve ben aynen çizdiğim triplerde takılıyorum.. kıyıdan kıyıdan :))

kızmayın hüleyn!!
öperim cümlenizi:D

Nihan SARI dedi ki...

yirim bikinili kutukafalarını.

olmadık işler peşinde dedi ki...

kumdaki küreğin sapını çizmeyi unutmuşum bi de :)p

Magissa dedi ki...

yok yahu askolsun, ben sana degil, sana "gobegin kalmis" vs diyenlere uyuzum. :) kalmissa kalmis yani, bunlara ne? gobegi eritene dek evde mi oturmaliymissin yani? peh.

hem senin gobegin filan da yok allahin askina.

(yanlis anlasilmak istemem, aman diyim - hic cekinmem, yayarim yagimi, rahatsiz olan bakmasin manasinda celallendim ben - sana degil yani.)

Nihan SARI dedi ki...

inanmıyorum yaa,Yelish ne zaman şifreledi blogu,ben niye bugün farkettim.oipim yeliz bunu görmezse sen bildir lütfen.şifremi yazıyorum giremiyorum.yeeeliiiiizzzzzzzzzz

mynameismelis dedi ki...

ehehe oipcim doğru demişsin yine... Ben de kumsalda başka salınan göbeklileri görünce pek rahat etmiştim. Ama eve dönüp, fotoğrafları indirip de bikinimin üstünde "salınan" göbeğimi görünce bi tuhaf oldu içim valla...

Burcu dedi ki...

biliyorsun bu yaz bu endişeyi bile taşıyamadın plajlara inemediğimden :))

Pino dedi ki...

Sırf bu yüzden insan olmayan yere gidiyoruz biz tatile:))) Yok canım yağlar için değil aslında kafa dinlemek içinnn ;)
22 ağustossss çabuk gelll :D

Adsız dedi ki...

Ebru $arlitan dividisi alip pilatis yapaydin boyle olmazdin.

Hülyanın Tunası dedi ki...

aha o züğürt tesellicilerinden biriyim. o kadar kusru kadı kızında da olur der demez 17lik yağsız daş gibi çıtırları görüp hemencecik pareoma sarınıyom :)

Hülyanın Tunası dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
olmadık işler peşinde dedi ki...

MAGİSSA,
var, içime çekiyorum ;))

NİHAN,
ben de senden duydum şimdi. dur bi öğrenelim neymiş ne dğilmiş??

MELİS,
direktoman "delete"

BURCU,
endişeli endişeli de olsa tatil güzel be Burcu:)) umarım gidersin:)

PİNO,
kardeşim çok uzak tarih seçmişsiniz sizde, tee 22 Ağustos?? hadi hayırlısı:))

ADSIZ,
ben seni bi yerden andıragandi:))p

Ayşe dedi ki...

ohooo- anacim, hepimiz boyleyiz. ben bu kis, tabirimi mazur gorun, d__u gobegi, seluliti saldim. Yarin TR'ye geliyorum, 2 gun sonra da plaj zamani... d--um, gobegim ve selulitlerimle mutluyum...

olmadık işler peşinde dedi ki...

HÜLİYA,
onları pataklamak lazım:))

AYŞE,
benim sitıkırlar işe yaramamış anlaşılan:))

Pino dedi ki...

Oipcim sorma, ancak o tarihe olabildi.. o nedenle surekli miziklaniyorum ya :D

Haydins dedi ki...

Bu durum yerine göre değişiyor be anacım , popüler olmayan tatil yerlerinde kilolu bayanların yanında ben manken gibi kalırken , bodrum çeşme gibi popüler ve özellikle de beachlerde çoluklu çocuklu kadınların yanında göbekli ve selülitli buldum kendimi!!
Benden yaşça küççük çıtır kızlara bakıp ee bende bunların yaşında böyleydim dedim kendi kendime :))

Diyetisyen arıyorum , kıskandım manken kılıklı çocuklu hanımları.. Ha bu arada çocuklu hanımlar tabiki manken gibi olabilir beni derdim ben daha doğurmadan göbek yaptım ya onunla..

BBH ! dedi ki...

tam da dün arkada$la sicaktan bunaldik, havuza mi gitsek diye konu$urken...
kendimizi bikiniler icinde dü$ündügümüz an, bu fikirden vazgectigimiz andir :-s
bloga girdigim an da bunu gördügüm andir. *ben* yorum birakmadim ama :-D he he
Allah muahafaza bir de havuzda okuldan arkada$lara rastlariz falan tüm karizma, tüm seksapel ucar gider! :p hepimizin kendince sorunlu bölgeleri var i$te:
benimki -ilk aklima gelen- göbü$ ! Göbek midir karin midir bi tuhaf bi $ey.
kivi yesem gecer mi ki? :-D

Pratik Anne dedi ki...

Gozunu sevdigimi Amerikasi. Obezlerin yaninda manken gibi kaliyoruz. Kimse kimseye bakmiyor, o ayri. En azindan bana bakmiyor kimse. :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

PİNO,
şaka şaka az kaldı;))

HAYDİNS,
popüler olmayan, turist uğramayan yerlere gitmeli bu yaz. Erdek, Marmara Adası olabilir mesela:))

BBH,
yuh artık. sende de karın varsa ben yekten karından kafalıyım:D
ebruş'a danış bence sen ;))

PRATİK ANNE,
ultra seksi, slikonlu taş, barbie hatunlardan sizin bölgede yok anlaşılan:)) holywood bize durmadan onları pompalıyor halbuse?? :)

nesobaby dedi ki...

bir de herkes bronzdur sen peynir beyazı ve bu peynirlik seni daha da yağlı- belli gösterir öfff çok fena gerçekten :))

BBH ! dedi ki...

dur sen, dur. birikiyor benim senin icin cekecegim fotograflar:
1. sandaletin icine corap giy, fotografini oip'e gonder. en iyisi spor sandalet, icine beyaz corap. iyice de cek corabi yukariya.
2. karnini, gobu$unu bilhassa yemekten sonra fotografla, oip'e yolla.

olmadık işler peşinde dedi ki...

NESO,
evet evet!! +1 :))

BBH,
al işte göbbek değil o, göbüş göbüş:) ben de onu diyodum;))