Sayfalar

29 Temmuz 2010 Perşembe

Kardeş nasıl yapılır??

Bu karenin hikayesi...

15 yorum:

görkisan dedi ki...

ayyy pek komiiiiik :) bora bunu hatirlamali bir omur boyu ve herkese ama herkese anlatmaliii :))

ilknur malcı dedi ki...

ahhh canım benim ne kadar çok istemiş gerçekten.
sende çok acımasızmışsın bee OİP.
benim kız istesin ertesi güne hazır olur :)

hikayesi de ayrı güzel.

Benden Bizden dedi ki...

canim benim yaaa, kocaman sarilip opuyorum Bora'yi! Allah iyilerle karsilastirsin melek yavruyu :)

kara kitap dedi ki...

canım yaa,çok sevgi dolu bir oğlun var.benim bıdık kesinlikle kardeş istemiyormuş.ne gerek var ben seninle oynarım diyor.annesinin de işine geliyor.koca bey'e sorsan etekler,tokalar alabileceği bir kız istiyor.ikiye karşı bir kaybediyor. :))

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

süpermiş. bence sen harika bir annesin:)

Nihan SARI dedi ki...

canım çok tatlısın.oğluşların da sana benziyor.genetik:))
ben de 4-6 yaş arası her namaz kılışında anneannemin yanıbaşında gözlerimi ona dikip acaba Allah bana kardeş versin diye dua ediyor mu diye kontrol ettim.hehheh.neyseki şimdi yakışıklı bi kardeşim var.

Sittirella dedi ki...

Kocaman gülümsedim sayende :)
Bora'nın sayesinde demem gerekiyor sanırım :)
Bu kardeş işi çok sakat bildiğin üzere OİP.
Ben kız istemiştim, kıyafetlerini bile hazırlamıştım benim küçülenlerden.
Nurtopu gibi oğlunuz oldu! diye müjdeyi veren kadından hala nefret ederim.
6 saat ağlar mı insan? Ağlarmış.
Gerçi şimdi seviyorum, ölüyorum ayrı mesele :)
Annemden hala 1 kızkardeş alacaklıyım :)
Dua etsem yapar mı acaba? :)

A-H dedi ki...

Goruluyor ki ufakliklarda senin yolunda ilerliyor cilginlikta oip :)

İlknur dedi ki...

Ay super:) cocuklar ne kadar masum ne kadar naif.

3 yilda ancak kabul olmus duasi garibimin kuzen erken tutsun elini diye uyariyor bir de :)

OiP dedi ki...

GÖRKİ,
görse kızar kesin ama büyüdüğünde döne döne anlatacak biliyorum:))

İLKNUR,
arayı açtıkça, dua yılı uzuyor :o :)

BENDEN BİZDEN,
ayy amin, hepimizinkini:))

KARA KİTAP,
hiç yapmam etmem deme, belli olmuyor bu işler ;)

KCK,
:) canımmm! sağol:)

NİHAN,
sağol canım:)) anneannenin duasına sağlık:)

SİTRELYA,
senin hacca gitmen lazım bence:)

A-H,
haklısın. Bora benim minyatürüm gibi:)

İLKNUR,
Allahtan bizimki hala çok masum. bunun yaşında her haltı bilen öyle çok velet var ki, şaşarsın:)

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Bayıldımmm :)
Herhalde benim de 16 aylık oğlum Batu da konuşmaya başlayınca bunları söyleyecek. Şimdilik sadece nerede olursa olsun her gördüğü çocuğa gidip sarılıyor ve ciciii ciciiii diye seviyor. Sürekli ebeveynlerden özür dileyerek Batu'yu yanlarından almaya çalışıyorum :) Bakalım dillenince neler olacak :)

Ozgeee dedi ki...

Bayıldım! HEle karenin hikayesinde ki replik yok mu: "Eee şeey, biz babanla Allah'a dua ediyoruz, sen de et. Allah verirse olur :p"

Calanon dedi ki...

Senin bu buyuk oglan beni bitiriyor, hem cok akilli, hem de inanilmaz guzel bir kalbi var.
Aget, gecen gun gobegime oyuncak koyup bak kedi gibi yavas yavas seviyorum deyiverdi, cok sevdigimiz bir arkadas hamile bu ara, ondan mi ozendi nedir? Amanin!!!

OiP dedi ki...

SILA,
sıcakkanlı bir oğlan demek:) öyle de devam eder merak etme:)

ÖZGE,
:))

CALANON,
ah canım ya:) tatlı bu aget çok tatlı :D)))

öykününannesi dedi ki...

oyipcim, öyküş her doğum gününde bu dileği tutuyor :/