Sayfalar

9 Temmuz 2010 Cuma

Kutukafa Sevme ve Yaşatma Derneği (KSYD) Üyelerine gelsin!

 


13 yorum:

Haydins dedi ki...

Bende tatile çıkıyorum :) mucuks.. Umarım Rus yoktur ve umarım pikinim ıslakken çişim gelmez :))

öykününannesi dedi ki...

gözlük de kafaya kalkar dimi WC'de :)))

kara kitap dedi ki...

oooo oooo
o oo o
o o
o o
o

yukardaki şekil kalbe benzedi mi bilmem ama sana da mucuksss. :))

kara kitap dedi ki...

benzememiiiiş :(

Burcu dedi ki...

aaa bana geldi bu ilk dün, banane bananee :))

evimindekoratörü dedi ki...

Bikinili hali de pek güzelmiş. Ne giyse yakışıyor kutukafaya :)

BBH ! dedi ki...

Bikinili OIP acaba denizden boyle su alip havaya mi atiyor, ondan mi elleri havada? Merak ettim de :-)) eger oyleyse, cok sirin, cok!!! oyle degilse de sirin zaten!
Nutfen tatilcileri hafizana iyice kaydet ve donunce BTA ciz ! Deli bir sey olur!
---
sandalet-corap yine buldu seni, di mi? :-DDD
---
ha, bir de o siyah file tisortlerin altinda bazi surprizler de vardir mutlaka, file ve transparan altindan boyle metal bir seyler parlamiyor mu? :-p

Bugday Tanesi dedi ki...

Çok hoş :D

Ozgeee dedi ki...

Ben de bikiniyle tuvalete girince gözlüğü ya klozete düşürürsem diye stres olurum :P

Yelish dedi ki...

ben o dernege uyeyimmm :)

iyyy hele ki tuvaliyet bi onceki islak mayoludan dolayi islaksa...oturmasanda batar gozune

olmadık işler peşinde dedi ki...

HAYDİNS,
haydin iyi tatiller:))

TUĞÇE,
ebet:)

KK,
kafamı eğip bakınca benziyor bence :))

BURCU,
evet evet ilk sana çizdim o üsttekini;))

E.D.,
pek orantılı(!) vicutlu da ondan:)

BBH,
denizden sevgi, mutluluk felan alıp saçıyor:))
BTA ne acep???
süplizler aynen:)

BT
:))

ÖZGE,
bendeeeee!:o

YELİSH,
iyyk!! hakkaten:)

BBH ! dedi ki...

he he, bilmisim o zaman :-)))
BTA: bir tatilcinin anatomisi

olmadık işler peşinde dedi ki...

haaa!!! anlamadım vallaha:)) BBA, BTA, BBH, OİP, HELE HELE :D