Sayfalar

22 Temmuz 2010 Perşembe

Neredesiniz???

23 yorum:

kara kitap dedi ki...

ha ha haaaa :))))) yalnız değilmişim.

burdayım burda! saç yapıp ondan sonra da uvertur şarkıcılar gibi artık elime ne geçerse onu mikrofon yapıp şarkı söylerdim.

yeliz dedi ki...

burda!!!

Magissa dedi ki...

ben de buradayim :))

Hülyanın Tunası dedi ki...

burda burda!

zühra dedi ki...

şeritlerle oynardık, sonra da yerine sarmaya çalışırdık. Babam sorardı cevap "bilmiyorum" olurdu.

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Ses veriyorum, bende :)

Pino dedi ki...

kalp kalbe (ya da çizim çizime:) karşıymış oipcimmm.. bugün ben de kaseti geri sardımmm :D
bu arada ben bebeklerimin saçına takardımşeritleri bir de ayklarıma dolardım:D

kücük kara balik dedi ki...

Hem buradayim hem degil :))
Yapmazdim,belki de annem yüzünden,mazallah onu da sac zannedip kestirmesin diye herhal (80lerin sonu-Bit furyasi)
Yasim da tutmuyor olabilir :)(oha!26)

firdevs dedi ki...

ya boyle seyleri nasil unutmuyorsun hayret bisey :))))

cok alemsin ( komuksun ayni :p ) :)))

evimindekoratörü dedi ki...

Yaa ben niye hiç yapmamışım, bak şimdi eksiklik hissettim :(

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

burdayıım:)
ponpon da yapardım.

öykü dedi ki...

ben de!
bi de külotlu çorabı kafama takıp bacaklarını iki yanımdan sallandırıp saç yapardım. :)

Ceren dedi ki...

:)) Saçlarımın uçlarına bağlar, aklımca kaynak yapardım ben de :)

Pratik Anne dedi ki...

Benim babamin muzik aletleri ve ekipmani cok kiymetliydi valla. Sizinkiler iyiymis.

olmadık işler peşinde dedi ki...

nerden geldi aklıma biliyor musunuz? geçen gün yol kenarında sağa sola saçılmış kaset şeritleri gördüm ordan:))

**yalnız benim fellik fellik dolaşmam yaratıcılığımı acayip tetikliyor ha:))***

sadece bu kadar mıymışız? az geldi bana sayı...

BBH ! dedi ki...

bu bizden onceki nesil demek ki :-D
biz sonraki simarik nesil o kaset seritlerini deli deli saga sola savurur, agaclara falan asardik.
gecenlerde kendim ve kendi kendime dogum gunumde , kendi paramla aldigim ilk kaset olan Sebnem Ferah- Kadin kasedinin seridi takilmi$ti, e$im kurtarmis, sarmi$ tekrar. nasil sevindim, anlatamam. o kasedi tekrar elime almak! :-))
---
ehe ehe , ben arkada$larimi ve $imdi de e$imi kizdirmak icin denizde yosundan sac yapiyorum. o ïgrencsin yaaa'yi duymak nasil bir mutluluktur :D
---
sen $imdi, kimler tul perdelerden gelinlik yapmaya calisir, arkadaslarla kuzenlerle toplanir defile yapardi diye sorsan bi patlama olabilir gibime geliyor :D

olmadık işler peşinde dedi ki...

"yosundan saç!!" heheh:) ben de yapardım ama ortaokuldayken:))

bizim nesil sizin nesli döver:D))

anne kaleminden, ANKARA dedi ki...

biz bu şeritleri odanın heryerine dolar, ordan burdan geçirir, bağlar odaya örümcek adam geçmiş imajı verirdik kardeşimle :)))

burcu.. dedi ki...

ben de varım.
sonra annem bağıra çağıra o kafamdaki saçları!! alır, kalemin tersiyle geri sarmaya çalışırdı.
eğer çek sevdiği bir kasetse kopan yerleri bantla yağıştırdığını bile bilirim.
benim saç merakım yüzünden annem bayağı bir kaset tamircisi olmuştu yani :)))

Shade and Love dedi ki...

Heey , kaset seridinden sac yapanlar hangi nesil? Ben nasil boyle bir eglenceden uzak kalmisim?

Hasene

olmadık işler peşinde dedi ki...

ANNE KALEMİ,
hehe iyi fikirmiş:) bizim zamanımızda örümcek adam yoktu, bilemedik biz:)

BURCU..
hakkaten bantla yapıştırılırdı kopan kasetler:))

HASENE,
70'lerin sonu ve 80'lerde çocuk olanlar:))

anneyazar dedi ki...

burdayım:))

öykününannesi dedi ki...

burdaaaaa :)))))