Sayfalar

13 Temmuz 2010 Salı

Özenmeyin diye diyorum

Çocuklu tatil bambaşka birşey. Nasıl diyim, tam tatil gibi değil.
Kendiniz için eğlenme ve dinlenme amacı gütmüyorsunuz da herşeyi çocukların beklentileri ve mutluluğu üzerine kurguluyorsunuz. Yemek, dinlenme, eğlenme, aktivite, uyku saatlerine göre kendi içinde ciddi hesap ve planlama gerektiren bir durum.

Bi nevi askeri düzen gibi birşey:))

Tatilin komutanı ve yıldızı tabi ki minnaktı.

Anası kılıklı oğlan, denizi havuzdan daha çok sevdi.
Ama ne güzel ki, havuzumuzun zemini ve çevresi de böyle kumdu...

İşte size "açık deniz minnağı".
Hiç de beklemediğimiz şekilde kolluklarla tek başına yüzen bir kocakafa:)

Şu minicik mayo hangi popoyu örtebilir ki?

İşte popo, işte mayo!

Bi saniye, bi saniye... abiyi unuttum sanmayın. 
Artık fotoğrafını çekmek, yayınlamak falan mesele tabi.
İşte benim yakışıklım.
"Ergenliğe giriş" güzel bir post başlığı olur galiba:)

Yarın: 2010 Rus Plaj Modası

14 yorum:

kara kitap dedi ki...

yerim ben o minnağın küçük poposunu :)) çok şeker maşallah.abi de ergenliğe adım adım yaklaşıyor,nasıl pozdur o öyle.sana kolay gele!

Pino dedi ki...

Bu yıl benim bebelerin büyüdüklerini umarak tatilde bir miktar yalnız ve kendi halimde geçirebileceğim anların hayalini kurmaktayım:))
Fotolar müthiş, oğluşlar çok yakışıklı bu arada:)

Başak Çelik dedi ki...

Minnak çok şeker de...

Abi gerçekten bir delikanlı olmaya başlamış! Yakıyor :)

Çocuklara sevgiler OİP!

ilknur malcı dedi ki...

yaa nasıl özenmeyelim sen baska konusuyorsun fotolar baska

beste dedi ki...

acik deniz minnagi ve yakisikli agbi harika cocuklar onlara kocaman opucuk:) ha siz ne zaman tatile cikiyorsunuz?

zühra dedi ki...

Kesinlikle bizim çocukların yaşlarında çocuklu aileler maalesef çocuklarını eğlendirme, dinlendirme derdinde geçiriyorlar. Ama olsun onlar eğlendikçe siz de mutlusunuz zaten.
Bu arada büyük oğlunuza bayıldım.

Selen dedi ki...

Ooo, siz isi bilmiyorsunuz ki. Yaniniza alacaksiniz ananeyi yada babaneyi, sonra siz keyfinize bakacaksiniz. Ya ananeyle, babaneyle tatile cikilir, ya tatile onlarin yanina gidilir. Uygun anane/babane mevcutsa dunyanin taa obur ucuna bile gidilir cocuklarla.

azna dedi ki...

Maşallah ikisine de :) Pek yakışıklılar :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

KARA KİTAP,
kitap yazıyım ben de E.Ş. gibi. "bir bebek, bir ergen" diye:))

PİNO,
:)) hadi bakalım inşallah umduğun gibi olur:))

BAŞAK,
teşekkürler:))

İLKNUR,
harbiden ha!??!!? :)p

BESTE,
:D)) haha bi kaç sene sonra!!!:o

ZÜHRA,
en büyük tesellimiz o zaten :) teşekkürler ayrıca

SELEN,
ah canım benim, bizde yok o imkanlar:( ama en etkili formül o haklısın. zamanında bizde yapıyorduk o dediğindeN:)

AZNA,
:)) sağol

Açalya dedi ki...

ne kadar güzel çocuk havuzuymuş o öyle kumlu falan, bravo otel yöneticilerine. Çocuklarının ikisi de çok yakışıklı, çok şeker.

saricizmeli dedi ki...

tatile, iki oğullu anne olmaya, o şekerleme mayoya özenmemek elde mi!

Hele o kolluklarla verilmiş poz yok mu, çocuk karizmam bozulacak diye pek konuşmuyor, yoksa o da çekostovakyalılaştıramadıklarımızdan mısınız demek üzere, haberin olsun.

olmadık işler peşinde dedi ki...

AÇALYA,
güzel düşünce gerçektende. teşekkürler ayrıca:)

SARI ÇİZMELİ,
:) karizma yerlerde haberi yok haspanın:))

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Ufff bu yazıyı okuduktan sonra bayağı bir gözüm korktu cünkü bu sene bayramda ilk defa 18 aylık oğlumla deniz tatiline gideceğiz. Evet düzeni bozulmasın diye bayağı uğraşacağımı biliyordum ama tatilin sadece onun tatili olacağı hiç aklıma gelmemişti :) Bakalım tatil dönüşü ben de nasıl geçtiğini bildiririm ama diliyorum ki benim de kendime ayırabileceğim küçücük bir zamanım olur :)
Bu arada abi muhteşem kendinden emin, yakışıklı minik ise tam yemelik bayıldım :)
Sevgiler
Sıla

olmadık işler peşinde dedi ki...

SILA,
valla aynen dediğim gibi...
kendinize zaman ayırmak için bir tüyo: konaklayacağınız odanın balkonu varsa atın iki sandalye, minik bir mp3 çalarla verin müziği, açın bir şişe, dalın sohbete:)) öyle tatlı oluyor ki:))