Sayfalar

1 Temmuz 2010 Perşembe

Söylenmek Gerekirse

12 yorum:

kara kitap dedi ki...

yine mi? hani bora için uzatacaktın saçlarını? (onca şey içinde en konu dışı şeye takılan şahıs!)

ben o tarz insanları dinlerken çok eğleniyorum,çünkü dinler görünüp kafamdan bir sürü lüzumlu lüzumsuz şey geçiriyorum.yüzümde bir sırıtış, kim bilir neler geçiyor aklımdan.o şahsı muhterem de anlattıklarıyla çok ilgilendiğimi sanıyor. dur bakıyım kim var böyleeeeee!hah buldum, kayınvalidem :))

derya öz dedi ki...

ben de kara kitap'la aynı durumdayım:))) şimdi onun yorumunu okuyunca yalnız değilmişim diye sevindirik oldum, delimiyim neyim:))) ama allah aşkına bir insan 3 senedir menapoz, hastalık ve ilaçlar üçgeninden sürekli ama süreeekkkli ne kadar bahsedebilir??? insanın sınırlarını zorluyor allah çarpsın:))))ağlamak istiyorum o anlattıkça:S bu gidişle 30 yaşında menapoza sokacak beni:)

Nihan SARI dedi ki...

bahsettiğin tiplemeler bişeyler anlatırken ben yüzüme bir gülümseme ifadesi yerleştirip öylece tutuyorum.ve uyuyorum
siesta yani.
canım benim ne tatlı yüz ifadesi,ne tatlı çizim.ellerine sağlık.

Açalya dedi ki...

kem gözlere bak hahaha herhalde kem göz gerçekten böyledir, gözümün önüne geldi...çok iyi ya!

Ashley dedi ki...

:) Kem göz ve vücudun girdiği kasılma şekli harikaymış :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

ülen hemen döküldünüz valla:)
kayınvalidespor 1 bloggelinleri 0

BBH ! dedi ki...

insani zorla kotu insan ederler bunlar , di mi?
en guzeli boyle zamanlarda kacabilme luksun varsa, iste zenginlik, iste mutluluk odur! huzur odur! hafifleme odur! dunya guzeldir falan ...
yurudukce gunes dogar, gokkusagi cikar, insanlar gulumser, yasli teyzeye yardim edersin, bir cocugun sacini oksarsin, cicekcinin onunden gecerken mis gibi cicek kokusunu icine cekersin, asik ciftler gorursun, minik kuslar gorursun, sevdigin birileri telefon eder, gulumseyerek telefonunla konusursun, sonrasinda sarki soylemeye baslarsin, havaya ziplar topuklarini birbirine carparsin... himm, what e wonderful life arka fonda calar!
---
muzur beynim kivrakca tekrar gercek dunyaya donduren bir senaryo yazdi devaminda ama burda nokta koyalim , mutlu son olsun
---

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ha unutmadan Bora'dan izin aldım saç için.. valla sıcaklardan ensem pişiyordu.. hep topla hep topla bıktım, gidip enseyi açtırdım:)

BBH, o dediğin filmlerde oluyor anam:)gerçek hayatta bu işi varolma sebebi haline getirenler var ki allah muhafaza :o

A-H dedi ki...

Kem gozler cok iyiymis :)
ne bu kem gozlerden cektigimiz yahu her yerdeler :(

Calanon dedi ki...

illa okudum, ayrintilari kaciriyorsun gibi laflar ediyorsun ya hic de bile derim ben, o kadar. Kisa sac da yakismistir.

ilknur malcı dedi ki...

bende oyle dinlerdimmkayınvalide ve bacısını takiii 10 laftan 8 inin yalan olduğunu anlayana kadar.
şimdi öldürdüm onları katil oldum şu gencecik yaşımda ama OİP sen bile diriltemezsin, hiç canları kalmadı çünkü

olmadık işler peşinde dedi ki...

allam ben de iki oğlan anası olarak nasıl bir kayınvalide olucam diye merak ediyorum. sürekli akıl veren, her b*ka burnunu sokan, çok konuşan cinsten olmam inşalla:))