Sayfalar

6 Temmuz 2010 Salı

tatildeyiz.biz

Nicedir yazamıyorum. Cepten kısaca yazıp kaçayım:) Ayilecek tatildeyiz nihayet! Cocuklarimla doya doya vakit geçirmenin tadı anlatılmaz güzel:)

Günlerim çocuk havuzunda iki büklüm vaziyette geçip gidiyor. Sırttan bronz önden pembe vaziyetteyim. Bi nevi sırttan yanmalı OİP diyebiliriz.

Rus rüküşlüğü dört bir yanımızı sarmış durumda. Bu Alman ve Ruslar gençken güzel de yaşlısı çok fena. Nedense kalçadan kilo alanı yok, hep belden göbekten odun gibi oluyorlar. Ne garip di mi? Bizde maşallah bi döth bi basen, bunlarda gram popo yok.

Her aksam yemeğe Hustler kızları gibi geliyorlar bide. Adamları da transparan tişört falan giyiyor, oturup seyretmelik yani:)

şimdilik bu kadar. Cepten foto ekleyemedim. Yoksa "sudaki çişler" konulu bi çalısmam vardı. Kalın saglicakla;)

15 yorum:

Somethin'Special dedi ki...

İyi tatiller :)

nalan dedi ki...

e çizimlerini beklerik biz de ayilecek :)

anne kaleminden dedi ki...

oip, iyi tatiller :))

Bugday Tanesi dedi ki...

Sudaki çişler meselesini çok emrak ettim,bekliyorum :)

ipex dedi ki...

oohh, çok güzel tatiller dilerim :) kızarmadan bronzlaşın, bol bol yiyip şişmanlamayın ve huzurla dinlenin ayilecek :)

kara kitap dedi ki...

iyi tatilleeer,bora ve çağan'la sarılıp durun,koklaşın.yaşasın tatil.benim süper bir fikrim var.temmuz ayı tüm çalışanlar için toptan tatil olsun,sadece tatil yöreleri ve zorunlu ihtiyaçlar,hastane,eczane,polis vb.vardiyalı olarak çalışsın.

derya öz dedi ki...

vuuu, biz burda izmirin sıcaklarında çalışalım, amele yanıklarıyla dolaşalım, deniz yüzünü anca h.sonu iş olmadığında yazlığa kaçabilirsek görelim, sonra da gelip bu yazıyı okuyup orta yerimizden çatlayalım:)) bu mudur??? şaka bi yana nedir bu rus ırkının durumu bacım? sinirlerimi bozuyorlar:( anam erkekleri de bi o kadar kekocan:) şaşırmamalı bizdeki en keko erkeklere aşık olmalarına aslında:)) eğlence dolu bi tatil diliyorum sizee. çiş olayını da merak ettim şimdi:P sevgiler.

Benden Bizden dedi ki...

Nasilsa her daim Turkler var cevremizde, birazcik da degisik bir irk olsun dimi :) Bence tadini cikarin :) Iyi tatiller!

A-H dedi ki...

cok guldum sirttan yanmali OIP lafina :)
ayilecek iyi tatiller size ;)

Başak Çelik dedi ki...

iyi tatiller OIP, Ruslar'a bakmamaya çalış -göz zevki açısından :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

SS & Anne Kalemi & A-H & BENDEN BİZDEN,
sağolun arkadaşlar:))

NALAN,
burada çizecek zaman hiç yok valla:)

BUĞDAY TANESİ,
denize bezsiz giren çağan hayal et:)

İPEX,
sağol valla, amin amin!!!:))

KARA KİTAP,
hahha!!!:D) varım valla, destekliyorum:)))

DERYA,
darısı başına diyelim:) keko demişsin ya doğru tarif:)

BAŞAK,
bi de moral açısından tabi:))

zühra dedi ki...

İyi tatiller. Yazıya bayıldım ne güzel anlatmışsın tatil karelerini yaşadım resmen.

BBH ! dedi ki...

tatilinizi yerim sizin.
iyi tatiller!
Cagan'i biraz da babasi tutsun, onun da sirti yansin. ya da seni havuzda kolunun ustunde tutsun, sen boyle sirtustu yat, on tarafin yansin. * erkekler de yorulsun, kadinlar kendini yorup durmasin hareketinin siddetli savunucusu cadi BBH* ha ha ha :-D

BBH ! dedi ki...

aklima geldi simdi bak:
o dedigin transparan, file siyah tisörtleri ilk gördügümde kopmustum ben! seksi saniyorlar kendilerini onlarla, valla. bi de o kiyafetle bi ciddi ciddi oturuslari yok mu? kom-mik ya!
etraftaki güzel kadinlara da sanat eseri, muhtesem bir tablö imis gibi bakmali, di mi ama? fazlasi kadin bünyesine zarar.
sabahlari neseli sayfani ziyaret etmeyi özledim , OIP !

olmadık işler peşinde dedi ki...

Zuhra
sagolasin:))

BBH,
yok yok babayla donusumlu bakıyoruz zaten. O da aynı durumda;) adamlar aynen öyle, hatta çorap+sandalet kombinlisi de var:))) hatunlara gelince, ben durumumu kabul edip saygı duyuyorum bunların diriliklerine:D sözüm rukusluklerine zaten:)))