Sayfalar

30 Ağustos 2010 Pazartesi

Anne Kıyağı

Zamanın nasıl hızlı geçtiğini anlamak için fotoğraflara bakmalı.
Buraya ilk taşındığımız yaz çekmiştim bu fotoğrafları. Yani 2007 yazında. Nereden nereye... 

İnsan çocukken nasıl da hızlı büyüdüğünü, zamanın su gibi akıp geçtiğini falan anlayamıyor bi türlü. Hep bir isyan halleri. Şimdi şu iki resim arasındaki farkı görse, gurur duyar kendiyle kesin. Aslında bakıyor bakıyor da, görmüyor bi türlü. Hiç bir zaman yeterince büyümüş bulmuyor kendisini.

Bir kitapta, "13 yaşın altındaki çocuklara, bebek emanet etmeyin" yazıyordu. Nasıl da haklıymış bunu diyen. Bir kez, kapıyı açık bırakıp giden abi ve arkadaşlarının peşinden yollara dökülen ve taaa nerelerde ele geçen minnak hikayemiz var mesela. Ya anne bagajdaki paketleri almaya çalışırken, abinin elinden tutup kaldırımdan eve giderken, kendini yolun ortasında bulan minnak hikayesine ne demeli?? Abi nerde mi? Tabi ki bir arkadaşıyla karşılaşmış ve sohbete dalmış... Yok yok akılsızlık bende. Yani bile bile ona bu küçük adamı emanet edende. Aklı beş değil on karış havada malesef bizim oğlanın. Dönem gereği böyleymiş bu, "bizimki yapmaz" dememeliymiş insan.

O kadar ki, bi ton havayla uzattığı saçlarını taramayı bile alkıl edemiyor!??! Yemek saatlerini unutuyor hatta!!! Eee bu kadar unutkanlık üst üste gelince, anne-baba sinirlenmeye başlıyor doğal olarak. Bir anlat, iki uyar, üç söylen, dört çemkir derken, sıra cezaya geliyor. Ama annesi Boracığına kıyamadığından, uzunca bir nutuk dinleyip, kös kös yatağa giden oğlunun ardından oturup, bir "kıyak" panosu hazırlıyor:)

Bu bizim sokak kapısının ardında asılı şu anda. Bora çıkmadan son kontrollerini buna bakıp yapıyor. Eğer hatalar devam ederse, sağlam bir ceza bekliyor onu... *Check Point PS oyunlarından geliyor:)*

19 yorum:

Ashley dedi ki...

Hayır anlamadığım neden psp ,pc ve sevdiğmiz kart oyunları , sokağa çıkma yasağı gibi en can alıcı şeylerle cezalandırılıyoruz? Hayyyret yaaa. Ne ot olalım nede canavar olalım istiyor aileler , eee ama hiç bize soruyormusunuz bunu ortası varmı diye ? Yook .Şimdi size sorsak sizin iyiliğiniz için dersiniz,bırakın tatilde en azından kafamıza göre takılalım.(isyanım tek sana değil Oip teyze :D tüm parentlara :) Aaand do you think that your checkpoint gonna work more than 1 week ? :)Annemden biliyorum o yüzden .

Adsız dedi ki...

:) Bak annem 3 gündür yok,ben halaburalardayım.Peeeeüüwww
Ashley

Nihan SARI dedi ki...

süper fikir.benimki bu yaşta küllahımızı ters giydiriyor.büyüyünce çekeceğimiz var.ben adım gibi biliyorum.çok çatışacağız onunla çok.vallaha taviz yok.

kara kitap dedi ki...

benimki 5,5 yaşında ergeenlik triplerinde.bugün bana "anne sen dünyanın en kötü annesisin" dedi.sebebi de gecenin bir yarısı sırtı ter içindeyken parka gidip oynamasına izin vermemem.bir de biz onu hiiiiç anlamıyormuşuz.

kıyakçı, tatlı anne :))oğluşların annelerinin kıymetini eminim biliyorlardır.

devrim dedi ki...

annem, erkek çocukları kız çocuklarına göre daha sorumsuz olur der..
erkek anası olarak da geleceğimiz için endişelenirdim ama bu yazıyı okuduktan sonra endişem yerini korkuya bıraktı :))!!!!

Benden Bizden dedi ki...

super bir fikir ve super bir cizim.. umarim ise yarar :)

Judy Abbott dedi ki...

ama süper olmuş bu, ben de "telefonunu çantana attın mı" versiyonunu kullanabilirim kendim için:)

Red Riding Hood dedi ki...

İlk 2 yorumu yapan kişi burdan sana sesleniyorum '' Yoldayım Ankara'ya dönüyorum,senle evde hesaplaşıcaz bekle bakalım.

birdamlacıkyağmur dedi ki...

ben de Yağmur'un babasına "telefonunu, arabanın anahtarını hatta kendini de aldın mı" versiyonunu yapsam güzel olacak

OiP dedi ki...

ASHLEY,
dünyanın kanunu bu sanırım:) yani ebeveyn-ergen takışması... cezalar özenle seçilir, tam 12'den itinayla vurulur:)))
**bir hafta tespitinde haklısın bi de;))**
annen geliyomuş, kaç!!!! :O

NİHAN,
kolay gelsin şimdiden;)

KARA KİTAP,
ya hep en iyiyiz ya da en kötü:) arası yok mu bunun acaba???

DEVRİM
çarpı 2 :o

BB,
biz de umuyor ve bekliyoruz:))

JUDY,
denemekte fayda var:))

RRH,
amanınnn!!! :O)

BDY,
kolay gelsin o halde:))

DemirAres'in Annesi dedi ki...

üstteki resimde kolunda saat yok :)

NzN dedi ki...

OİP'cim,
ne cici bir annesin sen öyle!!!
ceza uyarısı bile renkli renkli şuna bak!!
ben yavrulayınca bana da çizittirsene bunlardan :))
öperim!

Axius dedi ki...

Ne tatlı bir annesin ya...Nereden buluyorsun bu sabrı?

OiP dedi ki...

TUĞÇE,
dedektif gibisin maşallah:))

NZN,
:)) sağol valla... çizerim çizerim, hele bi evlen, doğur gerisi kolay:)

AXİUS,
:)) çocuk olunca paketten çıkıyor:) ekonomik sabırlı anne paketi:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Süper ya, ceza verme zorunda kalmamak için çabalıyoruz , kıyamayız ki onlara. Çok sevdim kıyak tabloyu

öykününannesi dedi ki...

OİPim taramasın saçını, böyle çok yakışıklı Boracım ;)
Afiş süper. Tam senin tarzın :)

Damla dedi ki...

O zaman ben Ilgaz 12 yaşına gelince yapayım, heh bak iyi oldu bu, bir sürü zaman kazandırdı bana :)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Vallahi check point supper :))

OiP dedi ki...

ÇOCUKLA ÇOCUK,
tam olarak çabalıyoruz evet.. sınırlarımızın sonuna kadar hem de:))

TUĞÇE,
Ayy o taranmış hali de ondan:)) berber çıkışı çektim ;))

DAMLA,
çok süper çıkarım :))

ESRA,
sağol!!:)