Sayfalar

5 Ağustos 2010 Perşembe

Bir Blogger'ın Anatomisi - 25

31 yorum:

jasminny dedi ki...

bekliyorum valla:) hepsine bakamasam da gördüğümde sevinip açıyorum hemen;)

Leylak Dalı dedi ki...

Valla bırak beni oğlum bile müdavimin oldu OİP cim, ona göre. ihmal etme bizi:))

Göçebe dedi ki...

Takipteyiz:). İzninle blogumda buna link veriyorum.

Haydins dedi ki...

Psikolojik baskı unsuruyuz yani :)) güzel..
Çiz çiz çiz..ehehheh

OiP dedi ki...

JASMİNY,
32 dişli bir :D

LEYLAK DALI,
:D))) hahaa şahane!!!

GÖÇEBE,
:)) ne izni, anca sevindirik olurum:)

HAYDİNS,
bizde yalan yok. çok pis görev adamıyımdır çook!!

derya öz dedi ki...

"Gazete-kahve keyfi beklesin, önce şu oip ne çizmiş bakayım" kısmı var ya, ben kahve keyfimi gazeteyle değil senin sayfanla yapıyorum, kendine haksızlık etmeyesin diye belirteyim dedim:)))

Hülyanın Tunası dedi ki...

öyle deme ama oyip. ben bi ara her sabah 08.20de anatominin yeni serisini okumaktan pek keyif alıyordum. resmen kahvemi alıp bekliyordum

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Sazan da takipte :)

superwoman dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ilknur malcı dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ilknur malcı dedi ki...

yazının başlığında 26 yazıyor ama çizimde 25 yazıyor.
olmasın öyle hatalar :)

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

slm, çok gzl bi blogun varmış, yeni keşfettim ve hemen izleyicin oldum, bu arada bnm de ikizimle açtığım bi moda blogum var, eğer bakmak istersen
http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

B. dedi ki...

Şu keyfi bile göreve dönüştüren görev insanı oyip!

Ben senin keyif aldığını hissettiğim sürece keyif alıyorum. :)

Hemen bir sorumluluk geliştiriyorsun di mi, sunduğun iyi şeyler bizi daha iyisi için beklentiye sokuyormuş gibi..

Aslolan sensin.

OiP dedi ki...

DERYA,
ah canım ya, mutlu oldum şimdi bak:))

HÜLYA,
bu çizdiğim sahne zaten anatominin peşpeşe çıktığı günlerde yaşadığım bi tripti. o zaman hatırlıyorum böyle bi yorum bıraktığını:)

SAZAN,
:))

İLKNUR,
baktığım halde nedense gidip 26 yazmışım.. şimdi başlığı değiştirsem linkten gelenler erişemeyecek. bi daha olmaz söz örtmenim:)

FP,
teşekkürler:)

B.
keyif almam mı!! alıyorum hem de deli gibi.

ama bu yapı meselesi :I kendimle yarışmak gibi bir huyum var. hayatta kimseyle aşık atmadım kendimden başka. aslına bakarsan seviyorum böyle olmayı da..

dediğin gibi hissediyorum tam olarak. bi sürü insan gelip bakıyor falan ya aman diyorum değsin:)) amatör bi çizer olarak gururlanıyorum bu ilgiden ve bi nevi minnetimi de bu şekildeifade ediyorum sanırım:)

teşekkürler içten yorumuna. sevgiler

AycA dedi ki...

vallah bekliyorum oyippp:))
seviyorum sizi bayan :) napimmm.. gülüyorum da ayrıca size bayan ..

kara kitap dedi ki...

görev insanı oip.eeee o pelerini öyle herkes takamaz, oip olmak zor.

sen yine de kasma kendini, her gün yeni şeyler ekleyemesen de biz eskilere bakıp bakıp gülüyoruz zaten.

nesobaby dedi ki...

Hastasıyız takipçiniz
Ölümüne OIP ! eheheheh :)) Bizi de çizdiğin için teşekkür ederiz sen olmasan kimse çizmezdi ( ben şu kocası tarafından filme çağırılanım mesela :P )

Nihan SARI dedi ki...

pelerinlerini yıkamaya razıyım.sensiz yapamam.çok tatlısın.blog açtıktan sonra yüzümü göremez oldu insanlar.bıraksam kapatsam bazı bloggerlarla kapı komşusu gibi oldum,hayatımdan çıkaramıyorum.izleyiciyken 15 dak almazdı dolaşmam.ekran beni görünce yüzünü buruşturuyor vallaha.pııfff

OiP dedi ki...

AYÇA,
ahha!! çok teşekkürler :)
**şımarmalı oyip**

KARA KİTAP,
yok zaten artık bu modda takılmıyorum:) anatomide girmiştim bu triplere;)) **yalan şimdi de çizicek bişi bulamayınca dertlendiğim oliyur**

NESO,
harbi çizdim cümlenizi:)))

NİHAN,
kıyamam sana ya... canım Nihan:)
hakkaten eski mahalle komşulukları tadında oldu burdaki dostluklar:))

birdamlacıkyağmur dedi ki...

süper tespit,
bu analizde kendimi buldum.
tek farkla bu durumlarda ben genelde masadan kalkıp bu gün de bişe yazmadan geçti diyerek vicdan azabıyla uyuyan bir blogerım.

Selen dedi ki...

Bekliyoruz tabii OIP'cim, burada yeni birseyler bulmazsam bozuluyorum valla. Devam :)

öykününannesi dedi ki...

vallahi bekliyorum ben :)
beni bırak gizli okurların var eş-dost, seni konuşuyoruz bide aramızda...
ör: kardeşim hasta sana, onun ofisgillerde... ;)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Ne var?! Bekliyoruz tabe :P Delilik parayla mi alalala :P

Anne ve Bebisi dedi ki...

hah simdi daha cok stres olursun iste :P anam bekliyorlarmis cidden de diye :P

Pratik Anne dedi ki...

Hakkaten özellikle Bir Blogger'ın anatomisini dört gözle (lazerli gözle ehhehe) bekliyoruz.

OiP dedi ki...

BDY,
bi daha duymim! bişi yazıp çizmedn yatmak yok:))

SELEN,
ben de bozuluyorum:)) öperim ;))

TUĞÇE,
anaa! aranızda oturmuş beni mi konuşuyonuz?? sizi dedikoducular sizi:D))) selam olsun tüm gizli sevenlerime!!!!

ESRA,
bekleyin bak, daha neler neler çizicem size:))

PRATİK ANNE,
:)) yorum bahane, gözler şahane !! geçmiş olsun:))

Beyza dedi ki...

Buraya her geldigimde kocaman bir gülümsemeyle ayriliyorum. Eee bundan güzel ne olur? Cizimlere devam ama gerilmeden :)))

Red Riding Hood dedi ki...

Çizimde blogın anotomisi 25 ama blogda 26 yazıyor :D Belli bir sebebi varmı ? Düşün artık bizi ne duruma getirdin herşeyi merak eder altından bişiler arar olduk . :DD Muhteşemsin.Çok sık uğrayamıyorum ama Ashley'den alıyorum tüüüüm havadisleri ;)

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

bekliyoruz tabii:) takip ettiklerime bakarken seni gördüğüm an zıplıyorum buraya çünkü yüzümde 1 dak içinde tatlı bir gülümseme ya da kahkaha olacağını biliyorum:)

A-H dedi ki...

hay allahim oip bu kadarmi guzel anlatilir :))
hakikaten cok iyi yakaliyorsun bircok detayi, bu blogculuk bambaska birseymis, ellerin dert gormesin ;)
bu arada seni bekliyoruz tabii ki ne cizmis ne yazmis diye, sonucta gun icinde yuzumuzu gulduren ne kadar az sey var, bunlardan biri sensin beklemezmiyiz hic ;)

OiP dedi ki...

RRH,
ne tikkatli okurlarım var benim:)) hemen düzelttim, sevgiler:))

KCK,
heheee:)) çok sağol:) her zaman bekleriz efem...

A-H,
teşekkürler canım benim:)) siz sevdikçe ben coşuyorum zaten:))