Sayfalar

3 Ağustos 2010 Salı

Bumerang!!

11 yorum:

Nihan SARI dedi ki...

ben de hep böyle hissederim.:((

Ozgeee dedi ki...

Bak şimdi çok derin düşüncelere sevketti beni bu çizimin. Magnum'la kalsa iyi, bunun lokması var, çiğ böreği, sahilde patates kızartması birası derken var da var! Biraz da süt verdiğime güveniyorum ama biri bana dur desin artık:)

A-H dedi ki...

hahahaha :)
yine tam 12'den vurmussun opi ;)
ama benim yaz basinda bile gitmedi bir yere o bumerang napicaz bilmem :(

OiP dedi ki...

NİHAN
tecrübeyle sabit ;))

ÖZGE,
bırak sende bu dünyevi zevklerin peşinden koşmayı canım:))

A-H,
seni bu seferlik muaf tutuyorum o zaman. daha sonra telafi sınavı yaparım:))

Shade and Love dedi ki...

Yine tam 12'den :))
ha haa

A-H dedi ki...

sen beni bayaaa bi muaf tut oip :) zamana ihtiyacim var benim henuz kilo verme fikrine alistiramadim kendimi :)))
bu arada minnak iyilesmis cok sevindim :) op onun tombik yanaklarindan bizim icin :)

kara kitap dedi ki...

ühü ühü ühüüüü,benim bumerang yenen dondurma,çokomel ve çekirdeklerle 4 kilo olarak geri dönmüş.ben senin o stickerları çıktı alıp bastıramadım ya ondan. :(( kafama bumeranglara mı vuram...

görkisan dedi ki...

kihkih kih, tatil olmadigindan kollari bilezikli, dugunden sonraki gorkem icin gelecek bumerang :)

OiP dedi ki...

HASENE,
bumerangcılar belli oldu;)

A-H,
raporlusun sen bu dönem:)) sağol iyileşti valla, güzel dileklerinize sağlık:)

KARA KİTAP,
basenlere falan vur bence, masaj etkisi babında;))

GÖRKİİ!!,
:)) oh be rahat rahat ye düğünden sonra:)) bileziklerini sevsinler!!

Pratik Anne dedi ki...

Koptum. Ben de tam 10 kiloyu verip Türkiye'ye tatile gelince aynı durumadüştüm. Abur cubur da yemiyorum (bakkal marketteki paket şeyler) ama bizim aile çok ve çok güzel yemek yapıyor kardeşim. Makul miktarda yiyip kalkamıyorum.

OiP dedi ki...

PRATİK ANNE,
hele ki önümüz ramazan, yemeğin, tatlının en hasını yer durursun artık. seninki olsa olsa BOĞMÖRANG olur:)))