Sayfalar

23 Ağustos 2010 Pazartesi

Gece bahçesi:))

Bugün farkettim. Elimdeki yiyecek yere düşünce ya da ne bileyim tozlu falan bişeyi tutmadan önce iyice üflüyorum mutlaka. Bu üfleme işinin aslı astarı nedir?? Küçüklükten gelen ve ne hikmetse hala gafilce güvendiğim ilkel bir sterilizasyon(!) metodu!

Oyunda duvara çarpan arabaya sinirlenmiş... 

Bu kanepede ne güzel anlara ait, ne nefis kareler çekildi bilseniz:))

 Sanırsın tapu kadastro memuru... Her gün siteyi karış karış geziyor.

- Mutluluğun resmini yapabilir misin OYİP???
+ Seni mi kırıcam, yaparız bişiler:))
 

20 yorum:

sedaca dedi ki...

ahhhah yerim o asabiyeti :) nasıl o elleri tutup ısırmadan durdun :))
tapu kadastro memuru da süpermiş, komiksiniz ailece ve çok tatlısınız :)

şeymacık dedi ki...

:) Oyy ççok tatlı ya :) Bildiğim kadarıyla yerden alınan bir şeyi üfleyerek yemek/kullanmak sünnet :)

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

mutlulugun resmi.harika.

A-H dedi ki...

masallah allah nazarlarda saklasin cok tatli :)

Calanon dedi ki...

Muhtarin kici ve kollari tam isirmalik cikmis su ucuncu resimde, resmen insanin istahini kabartiyor senin numara 2. :)

OiP dedi ki...

SEDACA
:)) ısırmaz mıyım?

ŞEYMACIK,
bak bunu bilmiyordum, sağol:)

ŞBM,
benim de favorim onlar:))

A-H,
:) sağol

CALANON,
muhtar sağı solu kolaçan ediyor işte :) buyursun gelsin ısırmaya özledik bizde diyor bide:))

Magissa dedi ki...

iste simdi gunum aydin oldu :))

Açalya dedi ki...

5 seconds rule! Bilimsel olarak ispatlanmıştır, hem de `myth busters` tarafından ;o). Yere düşen bir yiyecek 5 saniyeden önce alınırsa güven içinde yiyebilirsin, değil üflemek :o) yıkamana bile gerek yok.

Siteyi tavaf eden fotoğrafa bayıldım

Kitapkolik dedi ki...

Merhaba. Yeni hayata geçirdiğimiz kitap sitesi projemize renk gelsin diye mini bir yarışma organize ettik. Kitap ödüllü bir yarışma. Yarışmamızı sitenizden duyurarak çekiliş hakkı kazanabilir ve sitemizin tanıtımına destek olabilirsiniz… Yarışma sayfamızın linki: http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-kitap-odullu-yarisma

Red Riding Hood dedi ki...

Çağan seni napmalı acep ? Miniş tapu kadastro memurum benim.Bizede teftişe gelirmisin ? :)))

Utku'nun annesi dedi ki...

Baloncukların içinde nede mesut öyle çok şeker
sevgiler

Asuman'la dedi ki...

Nefissss olmuşş :)

kara kitap dedi ki...

baloncukların peşinden koşan bir çocuktan daha mutlu kim olabilir? abiyle birlikte olan fotolarına bayılıyorum.ikisi de çok tatlı maşallah.

Burcu dedi ki...

ama bu resmin kahramanı da pek şeker yahu :))

şeymacık dedi ki...

Rica ederim, ne demek :)

burcu dedi ki...

tapu kadastro memuru:))))))

OiP dedi ki...

MAGİSSA,
hep aydın olsun günlerin, gözlerin gülsün (pek şiyir tadında yazdım canım) :))

AÇALYA,
haha neler de biliyorsun :) müthişsin:))

RRH,
burdaki işi bitince gelicekmiş, öyle dedi:)

UTKU'NUN ANNESİ,
çok eğlenceli, bizde coştuk bi o kadar:)

ASUMAN:))

KARA KİTAP
:) HOŞGELDİN!!

BURCU,
sen de HOŞGELDİN!! :))

BURCU2,
ta kendisi!!:))

Tuğçe dedi ki...

Büyüdükçe sanki Bora'ya daha çok benzettim ben...

Sittirella dedi ki...

Neden ben sanki ''mutluluğun resmi'' çerçevesinde değilim ki?
Offf işte! İmrendim şimdi kocakafaya.
Kocakafa iyi mi demiştim bi' ara, gördüm nasıl olduğunu gözlerimle, sormam bi' daha :)

OiP dedi ki...

TUĞÇE;
gerçekten mi? çok ilginç biçimde hiç birimize benzetemiyoruz biz bu minnakı:)

SİTTİRELLA,
sen geçen gün sorduğun için koydum bu postu bliyor musun:)) sevgiler