Sayfalar

31 Ağustos 2010 Salı

Haber Analiz: Ağda Polikliniği

12 yorum:

Selen dedi ki...

haaa ha ha ha!!
harikasin OIP! Igrenc gunum anlam kazandi bir anda. Aksama kadar gulerim ben buna!

kara kitap dedi ki...

ağda sırasını bekleyen gergin ve stresli, kendini acı çekmeye hazırlamış yüz ifadesi süper olmuş.benim bazen sıramı beklerken kaçıp gidesim geliyor.

Nihan SARI dedi ki...

koptuğum andır.ne diyeyim ben sana.
:D

Utku'nun annesi dedi ki...

:) :) :) güzelmiş

ilknur malcı dedi ki...

bende parafinli el ayak kreminde koptum.oyle raflara sıralanmış durumda beklerkene bana da bir tane satmışlardı.

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Cok guldum yahu :))

OiP dedi ki...

SELEN,
gününün anlam kazanmasının ağda kaynaklı olması da ayrı bir boyut:))

KARA KİTAP & NİHAN & UA & PERİ TOZU,
hehe sağolun:))

İLKNUR,
illaki bi alınır o kremlerden ve ayaklar vıjjt vıjtt kayar terliklerin içinde. sürdünmü nereye basıcanı bilemezsin:))

Elmoş dedi ki...

Yarım bacak bekleyene hiç hürmet gösterilmez. En son, en baştansavma onunki alınır. Kendimden biliyorum. Ses de edemezsin.

OiP dedi ki...

ELMOŞ:))
*tip of the day'i blogger'a alsan ya?? yorum bırakamıyorum çok fena:(*

Magissa dedi ki...

:))) supermis...

Elmoş dedi ki...

Tumblr çok derli toplu diye kıyamıyorum. Yorumlarını buradan toplayacağım artık.

Sevgiler. :)

Mom2Damla dedi ki...

cok guzel olmuş gerçekten :)
Sevgiler,
Pınar