Sayfalar

27 Ağustos 2010 Cuma

Haber analiz: Devlet Bakanı

14 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

fena kasılmış adamcağız ama :)

Utku'nun annesi dedi ki...

Yazık adama yaaa

Hülyanın Tunası dedi ki...

normalde en iyi ihtimalle köyde imam olabilecek adamlar "bakan" olursa olacağı budur-

Kremali'nin annesi dedi ki...

OIP, ibis yakistirmasi super olmus super! Ama en superi sol alttaki anonim el; az kalmis hakkaten :D

Dipnot: Koy imamlarina Gazi Universitesi Makine Muhendisligi bolumunden mezun olma ve uzun yillar Sanayi Odasi Baskanligi yapma sarti getirildi de bizim mi haberimiz yok acaba? Boyle sirin ve apolitik bir cizgi analizden bile ideolojik yorumlar cikarmak zorunda misin ey necip halkim ?

A-H dedi ki...

oip senden korkulur yahu :)
bu adamin karisi gorse senin resmi kesin o dakika bosar adami :)))
hele yanda her an atlamaya hazir sahsiyet kim onu cok merak ettim hahaha

Elly dedi ki...

ay öldüm gülmekten okurken, hele o soldaki el yok mu :)

Nihan SARI dedi ki...

canımm yaa,süper.dün gazetede okurken acaba oipim bunu okudu mu diye geçirmiştim içimden.gün arası fırsatı buldum da sana geldim.

ilknur malcı dedi ki...

Kremalinin annesi biliyorsun ki bu ulkede bazılarına yaa koyde imamlık hakkı ya da evde çocuk bakmanın dışında birşey layık gorulmuyor.
oyle yuksek makamlar onların hakkı.

firdevs dedi ki...

sol el :pPp ha gayret !

ciblak aplaya not : ya bu kadar debelenecektin neden boyle bir elbise giydin be aplam ! simdi de carpilmis gibi oturuyon :p

Hülyanın Tunası dedi ki...

Okumakla zihniyet değişmiyor ki be kremalinin annesi. Nereyi okursa okusun, nerede görev yaparsa yapsın bu adamlar böyle. Keşke olmasa ama öyle :)

Ozgeee dedi ki...

Ben de bu ikilinin haline, anlam ötesi bakışlarına çok gülmüştüm. Kızımız meşhur bir tenisçi olduğu için mini giymekten utanmaktan değil tabi oturuşu. Zavallı Anna'yı Türkiye/Türkler hakkında ne kadar korkuttularsa artık, moda haftası diye miniyi giymiş ama kızcağız dosyayı kendine monte etmiş:) Bir diğer ihtimal de muhafazakar hükümetten bakanın yanında aman frikik verme, zora sokma adamcağızı demiş olabilirler:)

sirâr dedi ki...

düşündürücü, güldürücü.

OiP dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
OiP dedi ki...

soldaki el kiminse çıksın desin:))