Sayfalar

25 Ağustos 2010 Çarşamba

Kadınların Kabusu - 5

Olmadık anlarda (!) kaçan ince çorap!

16 yorum:

Magissa dedi ki...

kacigi ne guzel cizmissin yau oyip :)

OiP dedi ki...

bakarak çiziyorum da ondandır:))

Ayla dedi ki...

Resmi ilk gördüğümde ilk aklıma gelen ne güzel kaçığı çizmiş benimde aynen böyle kaçıyor diye geçti:)ve işyerinde çok başıma gelmiştir:(

Nihan SARI dedi ki...

bu benim kabusum işte.tam olarak.ne güzel çizim canım..eller:))

Bugday Tanesi dedi ki...

Ellerine sağlık,gördüğünü kağıda yansıtmak,en güzel yetenek bence...

öykününannesi dedi ki...

OİPciiim, benimki arkadan kaçardı hep. dolayısıyla daha geç haberim olur, daha çok rezil olurdum hehee :))
lise yıllarımdan sonra terkettim kendisini zati...

OiP dedi ki...

AYLA,
bana da olur işte ve yedeğim yoktur bile bile:)

NİHAN,
sağol canım:)) eller eh işte:)

BUĞDAY,
çok teşekkürler:) oldukça fazla eskiz çalışıyorum aslında, bi anda olmuyor yani:))

TUĞÇE,
ne kadar şanslısın valla... ben bi tek hafta sonları:(

Anne Café dedi ki...

çizimler gittikçe daha güzel oluyor oip!
bir de dişe bulaşan ruju çizsene:)

OiP dedi ki...

HİLAL,
çok yaşa e mi?? çizdim bile!!! yarına!! :))

nesobaby dedi ki...

ıyyyhhh evet kabus :P zaten 2 den fazla giyildiği görülmemiştir en fazla 2 giymede kaçar çoğu :)

kara kitap dedi ki...

geçen yıl özendim meşhur bir markamızın hani gül işlemeli bir çorabını aldım.35 TL'miydi neydi.çorabı giyerken kaçırdım.o gün bu gündür ucuz çoraplardan alıp taşıyorum.kaçtığı anda uhu ya da oje sür aşağı inmesin derler ya o da yalan.bir gün işe geldim çorabın üst kısmında küçük bir kaçık,hemen uhu sürdüm,kaçığı çerçeveledim.büyük bir sorunu çözmüş gibi kasıla kasıla yürürken farkettim ki benim çoraptaki kaçık dizimin altına inmiş.en süperi kışın koton çoraplardan giymek.hem sıcak tutuyor hem de kaçmıyor.ohhh mis!

Hülyanın Tunası dedi ki...

benim daha ziyade ortaokul-lise yıllarımın kabusu... bi de transparan oje sürersin daha fena olur. oje bacağının kıllarına yapışır falan.

ayşa dedi ki...

kaçığa çare gene kadınların vazgeçilmez süs gereci olan oje :))

Axius dedi ki...

Ya bir tombul yapmadın ya OIP şu hatunları aşkolsun...Bir de kaçığın arkada olanı fenadır. Katılıyorum diğer yorumculara. Eline sağlık..

OiP dedi ki...

oje, uhu falan yalan hanımlar. kaçtı mı tut tutabilirsen:) hele ki sabah giyerken, şöyle tam da bele doğru iyicene çekerken caarttt diye kaçar ve evdeki o renkteki son çorabındır ya o... pieeff....

*aksiyus, tombul da çizeriz ayıbediyon**

CherrybLossomgirL dedi ki...

hakikaten nefret ediyrum , bazen sırf bu yüzden 2 fazla alıyorum bir tanesini çantama atıyorum :)