Sayfalar

23 Ağustos 2010 Pazartesi

neredesiniz???


şştt! ben burdayım mesela:))

35 yorum:

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

yaaaa,ben de şu kredi kartlar çıkalı cebimde para taşımaz oldum.BAzen cebimde 5-10 tl ile çıktığım bile oluyor..

GulininPenceresi dedi ki...

bende burdayım,sessiz ve derinden takip ediyorum,5 kuruşsuz olduğum içinde evdeyim :D

NzN dedi ki...

ahaha sonunda oip beni de çizdiii!!!
aynı ben :))

Özge B. dedi ki...

-iiii şoför bey, yalnız önce bir sağda duralım ben bir para çekeyim, sonra devam ederiz!!!
-cık cık cık!!
-merciii:) (yayvan söylenir)
HAHAAA!!! yalnız değilmişim:)

saricizmeli dedi ki...

buyrun beniiim:))

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

bu yuzden koca azarı isiten ben de burdayım...
- koccım senden 10 TL alıyorummmmm =)
- istiosan 50 al
- yok yok cekerim ben yarın

2 gun sonra
- koccım senden 5 TL alıyorum
- sen yine mi para cekmedin
- hmfpfpfff ( hay %&!!!+#/**!! )

''çokoprenses'' dedi ki...

-hocaanım,çay parası topluyoruz 10 tl.

-hmm,yarın versem.

OiP dedi ki...

hemen her perşembe, benzincide:

+ bi uykusuz bi penguen..
- 3,5 lirö hanföndü
+ hmmmm.. bi saniye paramı bulamıyorumda.. (yalan, yine parasız çıkmışın oip... süt bisküvi bişiler alda karttan çektir bari utanmaz)
+ bi takka, süt felanda lazımdı alıyim hemen
- tomom (yedik bizde)

OiP dedi ki...

Özge, Zeynep, Çoko +1 ;))

BBH ! dedi ki...

offfffff, bugun bu soruyu sormayacaktin OIP!!
carsida sicakta son alisverislerde bayildim. susuzluktan óldúm. nice nice bahtsiz bedevinin basina gelenler sonucu 1 ytlnin cúzdanda olmamasi, bankamatik bulamama, dúnya yol yúrú derken, cinnet gecirmeme ramak kalmisti ki bankamatik buldum, para cektim, soguk bir soda ictim, allaaam param var artik minibuse binebilirim diyerek minibuse bindim...
simdi eve gelip, banka hesabina korkarak baktim ki, gócmússss, yikilmissss, hic sorma, hic sorma... ciddi ciddi yandik yine :(
asil sen ne sormu$tun? :D benim cevap baya bi dertli oldu :D
sevgiler!!!

Red Riding Hood dedi ki...

A : Anne şundan ne zaman alcaktın hani söylemiştim ya geçen senelerde :D?

Ben : Ayın 15'i bi gelsin bakarız. :)
Babam benzin parası yolladı Didim'e gittik cepte 80 Lira ile :D Nası bi maceracı ruhtur nası bi dengesizliktir anlamış değilim.Okul parası için borç al,krediye yetiş,faturalar ve RRH'de kalır 10 Lira :D Bazen sıfır. Baba yetişr imdada. Yarama bastın Oip yapmıycaktın bunu bana !Heleki şu 4-5 güne bulunması gerekn 1.000 Euro'luk yurt ücreti varken.:((((((((((((( Sıyırdım artık sen yardım et Ya'rabbiiiim.

Nihan SARI dedi ki...

Oip im,
bir önceki posttaki mutluluk resmiyle zirveyi yakalamışsın.onun sinirini yerim ben.tüm tapu-kadastrocular böyle olsa çıkmam oradan yani.maşallah canım benim.

Ceren dedi ki...

Bildim ben bu hatunu :)

fapisue dedi ki...

işte benim bugünki durumum!

2 kez taksiye binmem gerekti. ilkinde evden çıkarken bozuk paralarla doldurup çantamı idare ettim ama başka bir şehirde otogarda inip taksiye bindim ve klasik para çekmem lazım diyalogu :)

birdamlacıkyağmur dedi ki...

hoooop ben de yerimi alayım şöyleee. Hem de öyle bir günlük bir mevzu için değil değil üst üste günlerce...

d dedi ki...

Geçende hastane otoparkından çıkarken cüzdanıma ve arabanın sağına soluna bakıp, kredi kartı sordum :) Hep de bozuklar olur sağda solda halbuki. Sanki acil gelmişiz gibi bi hava vermeye çalışsam yer miydi? Otoparka geri koyup tıpı tıpı hastaneye girip çektim ATM'den.

Damla dedi ki...

D benim, elim enter'a gitti :)

Anne ve Bebisi dedi ki...

2-3 ay oncesine kadar ben de aynen boyleydim :) Kredi karti ve banka kartimin her yerde nakit yerine gecmesi sebebiyle kurussuz gezerdim. Ancak sonra, boyle boyle kontrolsuz para harcadigimi dusunup, mumkun mertebe nakit harcamaya karar verdim. Bloga da yazmistim hatta bu konuda.. Tabi hala %100 nakit odeme yapmiyorum kaldi ki tomar tomar parayla gezmek zorunda kalmak demek bu durum :) Ancak yine de eskiye oranla cok fark var :)) Artik surekli belirli bir miktar nakit, kucuk kuru$ cantamda da bozukluk tasiyorum ve cook rahat ediyorum :) Valla rahatlikmis :))

esra-emir aydin dedi ki...

oip bizden çok yaşa sen emi???
nasılda çuk oturdu bize bu günkü yazın
yazayım da oku..babamız oğluşla bizi işten gelince gezmeye çıkardı.bende para olduğunu zannederek otoparka girdi ve emminin 3 tl demesiyle ammada ucuzmuş diyerek bana döndü verirmisin aşikitom dedi.ama bende tam tamına 1.5 tl vardı.emmide kabul etmeyince içeriye yaya girin o daha ucuz 2 kişi 1 tl dedi emmi.polislerin arabayı çekmemesi için dualar okuyarak 2km'lik yolu yürüdük.atm buluruz diye ümit ettik ama bulamaadık.boşu boşuna gidip hiçbirşey alamadan boynu ezik bir şekilde gezdik..
ama üzülmeyin biz ailecek böyleyiz.

çatı katı dedi ki...

bende varım :) ah o koca çantanın içi hep dolu olur her şeyi alırımda bi para almam ben yanıma..

kara kitap dedi ki...

bankalara burdan duyurumdur ben seyyar satıcıların bile p.o.s. cihazı taşımasını rica ediyorum.

Birben dedi ki...

Ben de varım, çok sinir bozucu bir durum:(

OiP dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
OiP dedi ki...

BBH,
civanım, yazık sana:(
Bak ne geldi aklıma.. ben de 1 tl param olmadığı için alışverişte market arabası alamamıştım. (kilide takıp açıyorsun ya onlardan) kolda taşınan sepete doldurabildiğim kadarını doldurup, kolum kopana kadar taşımıştım:)

RRH,
ahh canım ya:( inşallah kolaylıkla halledersin. tüh yani:(

NİHAN,
hahha:)) tapu kadastro cüceleri!!:))

CEREN & FAPİSUE & BDY & BİRBEN,
:))

DAMLA,
bu tam benim işte... bi de ben bile bile giderim. yani cepte 5 tl varsa "kesin yeter" diye:)
4.75 falan çıktığı ve benim "bu kadar idare eder mi" diye sorduğum az değil bu arada:))

ESRA,
bunu bende denedim vakti zamanında... bi süre gidiyor ama sonra eskiye dönüş kaçınılmaz. alışmadık dötte don durmaz hesabı:D

ESRA EMİR,
:) off sizin durum hepten fena. babanın da aynı modda olması yani. bizde baba temkinlidir allahtan:)

ÇATI,
ruc muc daha önemli tabi bizim için:)

KARA KİTAP,
+1 :))

Judy Abbott dedi ki...

ben de buradayım, taksi parası çıkmadı üstümden yürüdüm ondan geç kaldım:))))

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Bana mı seslendin?

Geç duydum :)

Buradayım...

gunebakan dedi ki...

ben çoğu zaman annemden borç alıyorum. evden çıkacağım, para lazım, cepte yok, annemden alıyorum. bakıcı da pek şaşırıyor bu işe. sen git o kadar çalış, para kazan, sonra beş parasız gez, hayret diyor...
geçen gün su alacağım büfeden, aynen 1 tl bile çıkmadı üstümden, utandım...
kredi kartları çıktı mertlik bozuldu...

mynameismelis dedi ki...

Ben de bakkaldan ekmek alacaktım ve yine para yoktu cebimde. Mecburen ıvır zıvır da alıp kredi kartıyla ödedim. Eve gidince de fırça yedim tabii, insanın cebinde ekmek parası olmaz mı diye!.. Alışığım ama ben bu duruma, 5 tl var mı oyipciim yanında, dondurma alıciiim..

Özge B. dedi ki...

Anneme kahve ısmarlarken annem dedi ki "iyi de hep sen veriyorsun olmaz".. Dedim boşver anne sen de yıllarca benim minibüs paralarımı verdın:) güzel güzel uyurdu sabahları uyandırmaya kıyamazdım da:))) HAhaaa! Tırtık Özge:)Annecim lise üniversite yıllarımının yol sponsoru olduğun için çok teşekkür ederim:)

OzGe dedi ki...

aa OIP beni çizmiş...
bugunun hadisesi
-Fon 6 lira abla
- hmm para cekmemisim de bık bık bık kredi kartı versem
- ver abla
- hmphhhh pardon ya

ilknur malcı dedi ki...

kocam bu yorumları okumalı ve cebinde beş kuruşsuz gezen tek kadının ben olmadığımı ögrenmeli.yoksam dunyada tek oldugumu dusunuyor garibim

OiP dedi ki...

JUDY & SBS,
az kaldı yok yazacaktım:))

GÜNEBAKAN,
:)) bakıcının odaklandığı konuya bak yalnız:))

MELİS,
ayy çok şaşırdım :p
bu haftayı 75 kuruşla tamamlıycam gibi ;)

ÖZGE B,
tırtık diyo ya:))

ÖZGE,
bide utanmdan "aaa DITT yok mu sizde? diye soruyorum ben öyle durumlarda

İLKNUR,
şimdi yorumları okudum ben de eşime ve seninkinde koptuk:)))

Selen dedi ki...

Bana dun gene oldu ya! Saka gibi! Hatta butun gunu parasiz gecirdikten sonra eve geldim, cocuklarin okulundan bisey icin para istemisler, sagda solda, ceplerde falan kalmis butun bozuk paralari toplayip gonderdim, ogretmen kufur ediyor su anda muhtemelen bana. Ama isin guzeli bu sefer kendimi gayet iyi hissettim, amaaaan bosver herkesin basina geliyormus nasilsa, kadinsal bir durum iste dedim gectim. Sagol OIP.

OiP dedi ki...

SELEN,
ben de pizza söylemiştim geçen gün. tembih ettiğim halde kurye, pos makinesini unutmuş. evde, cepte toplasan 5 TL varmış. ertesi gün gelip aldı parasını ibiş:))

anne müdürü dedi ki...

bizi, bu hallere sokan hırsızlar utansın asıl, biz diil!
_hırsız neden, nasıl utanacaksa artık:)))_
hırsızlık korkusundan cebimizde nakitle gezemiyoruz kaç yıldır