Sayfalar

13 Eylül 2010 Pazartesi

BAYRAM ZİYARETİ

12 yorum:

beste dedi ki...

o dedigin problem fransa akrabalari icinde gecerli kagit helvasi gibi ince yastiklar ben tasiyorum yastigimi ordan oraya :)

Seden dedi ki...

yastığımsız gitmem bir yere

veriyorlar o boş puf yastıkları
sonra ben sabaha kadar kıvranırım
sert-yüksek-yün yastık
gerisini tanımam

kara kitap dedi ki...

sürekli boynum ağrıyor diye boyun destek yastığı aldım,artık dah çok boynum ağrıyor.eski pamuk yastığıma dönüş yapacağım.bir de belim çok ağrıyor.ona çözüm bilen,doktora gitmek istemiyorum.şimdi kesin ilk lafı kilo vermen lazım olacak.onu ben de biliyorum doktor civanım,bende bu iştah varken nasıl vereceğim biri de onu söylese,baş tacım yapacağım o doktoru.

Özge B. dedi ki...

ben masrafsızım:) bizzat kendi kolunda uyuyabilengillerdenim, pek ergonomik kol sahibiyim:)ama şekil olarak yastığım var:)

senem dedi ki...

hahahahaha, bu defa annemlere giderken tam 3 tane yastık taşıdım yanımda vallahi.. arabanın içinde bi sinop seyahati yapıp geldiler.. :)))

Elmoş dedi ki...

AHAHAHAHAH, yüksek yastık neyse de o boşları çok beter yahu! Yastık görünümünde boş yastık kılıfı adeta.

Açalya dedi ki...

bayram eziyeti :o)

pinar dedi ki...

hhaha oip ananemi getirdin aklima yeni yikanmis kocaman yun yastiklar okadar yuksektiki cocukken yastigin ustunde tum vucut yatardim:)

OiP dedi ki...

BESTE,
Bu misafir yastığı zulmü, beynelminel bi hadise anlaşılan:))

SEDEN,
ayy gel, bayramda yattıklarım tam senlikti..

KARA KİTAP,
direkt diyetisyene gidersen hepsi hallolur mu acaba??;)))geçmiş olsun...

ÖZGE,
aman, uyuşur ki kol??

SENEM,
yuh demedi mi anne:)) iyi valla ben üşenirim taşımaya:)

ELMİRA,
ben öylesini seviyorum mesela:)) yastıksızda yatarım hatta;)

AÇALYA,
+1

PINAR,
:D HAHAAA!!!!

Ashley dedi ki...

Nihihhihi işte bu bana sökmüyor arkadaş :D Annemi yüksek yastıklarına kurban edebilirler ama ben heryere yastığımla ve hatta gerekirse ''Ohne Dich ist Weihnachten doof'' ( sensiz yılbaşı çok saçma salak) kuzu temalı nevresim takımımıda taşyanlardanım :D ..Ananemin zaman zaman '' bu kime çekmiş ne yastık ne fıstık beğenir diye '' saçma yorumlarıda olur hani :D ..

Selen dedi ki...

ulen...?!.. benim yastiklarim icin de bunlar mi soyleniyor yoksa misafirlerim tarafindan?
Bir gecede evinde 10 kisiyi birden yatirman gerekirse kimin sansina ne yastik duserse bahtina valla. Kimine ortopedik yastik, kimine yer minderi. Kismet bu isler. Bayram misafirine de sirayla gelin denmiyor, n'apalim? soylenmeyin bakiim, duymiim bi daha :p

OiP dedi ki...

ASHLEY,
ayy iyi üşenmiyorsun pılı pırtı taşımaya:)) valla ben çok minimal giderim sağa sola. düşün, dördümüze bir bavul yaptım geçen bayram tatilinde:))

SELEN,
sanıyosam diyorlardır evet:)) o kadar kalabalıkta olur öyle şeyler canım.. yer yataklarında az mı yattık vaktiyle:))