Sayfalar

6 Eylül 2010 Pazartesi

güle güle

26 yorum:

şuledemir dedi ki...

güle güle pembeli prenses.seni çok seviyoruz.

şuledemir dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
öykününannesi dedi ki...

güle güle...

AycA dedi ki...

izninle profil fotoğrafı yapabilir miyim?

OiP dedi ki...

al lütfen...

pinarinyolu dedi ki...

çok güzel anlatmışsınız Nehir'i..O bir melek artık.Güle güle güzel bebek.

Utku'nun annesi dedi ki...

Güle güle mekanı cennet olsun inşallah

Pratik Anne dedi ki...

Ben de görselini altına ismini yazmak sureti ile yazımda kullanabilir miyim?

Adsız dedi ki...

İsim falan gerekmez, alabilirsiniz her türlü
OİP

füsfüs dedi ki...

oip ne yazacağımı bilemedim ama iyi ki yaptın

Sittirella dedi ki...

İçim yanıyor OİP.
Ağlamaktan gözlerim acıyor.
Zeynep'in... Mahmut'un... Leyla'nın yürek yangınını düşünmek bile istemiyorum.
Var olan hiç bir söz, hiç bir şey bu acıyı anlatmaya yetmiyor.
İşyerimde neyin var? dediler.
Başladım ağlamaya.
Saatlerce.
Kuzenimi kaybettim, başka da soru sormayın dedim.
Bu haksızlık.
Nehir'in daha başlayamadan bir ömre... kısacık hayatına tarifsiz acılar sığdırmış ve o acıların içinde yine hayata gözlerini kapamış minicik bir melek olması haksızlık.
O annenin-babanın-ailenin yaşadıkları yürek acıları, çektikleri sıkıntılar, yaşadıkları çaresizlik...haksızlık.
Bu dünyada 'ilahi adalet' olduğundan bahsetmeye çalışacak ve işin ucunu 'Allah'a, dine, imana, herşeyin iyisini O'nun bildiğine' bağlamaya kalkacak bir densiz çıkacak olursa onu ellerimle boğmak istiyorum.
Adaletine kafam girsin dünya.
Nehir gitmiş, melek olmuş... ne söylesek artık boş.
Huzurla uyu tinkıl sta.
Seni çok özleyeceğiz.

devrim dedi ki...

bütün yazılanlar bir yana bu çizim her şeyi çoook güzel anlatmış...

güle güle melek...

devrim dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Shade and Love dedi ki...

OIP ,
Nehir son yolculuguna 08 Eylül Çarşamba günü öğle namazından sonra Bebek Camii'den ugurlanacakmis . Acalya 'nin sayfasindan ogrendim.
Duyuralim istersen .

Zuhal Saltabaş dedi ki...

Mekanı cennet olan küçük meleğimize güle güle...

Affınıza sığınarak profil fotoğrafı yaptım.

mynameismelis dedi ki...

Güle güle Nehir'e... Mutlu olsun orada.
Cenazeye gelemeyeceğim ama kalbim orada olacak tabii ki.
Oipcim, çizimini kullandım; çok güzel olmuş...

Nihan SARI dedi ki...

Nehir im giderken ben çok zor bir ameliyatta olacağım.günlerdir ruhum donmuş vaziyette dolanıyorum.ağla ağla perişan oldum.insanlar kendim için ağladığımı sanıyorlar.birşey de söylemiyorum.boğazımda düğüm,gözlerim sulu sulu...tek tesellim ki zor teselli buluyorum,nehir imin melek olacağı.kaç çocuk var bu durumu yaşayan.
artık bloga dönmek de zor olacak.bu kadar üzgün ve aptallaşmışken nasıl umut dolu resimler çizeyim:(
çizimin beni çok ağlatıyor.canım yarın Nehir e gidersen,benim için de veda et.

yumy dedi ki...

canım nehircim pembe melek minik bebek nurlar içinde yat canım

sirâr dedi ki...

cennette buluşmak üzere... güzel melek...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

izninle bende aldım melek Nehir resmini...

Yelish dedi ki...

Resmin biraz olsun huznunu aliyor insanin ;kanatlari var artik onun ,gulumsuyor,aci cekmiyor ve mutlu ...

OiP dedi ki...

sanırım tüm anneler bi yürek olup, çok inanmıştık iyi olacağına. ona yakışanda buydu ya zaten...

dediğiniz gibi bu resim bi parça iyimserlik katıyor hüznüme:((

A-H dedi ki...

bugun okudum yine en sevdigi pembe renklerle, pembe balonlarla ugurlanacakmis son yolculuguna kucuk melek...
kelimeler kifayetsiz kaliyor ne yazik ki :(

kara kitap dedi ki...

çok üzgünüm ben de,o kadar inanmıştım ki iyileşeceğine.canım hiç birşey yapmak istemiyor.söyleyecek hiç birşey bulamıyorum.kelimeler anlamsız.

kara kitap dedi ki...

çok üzgünüm ben de,o kadar inanmıştım ki iyileşeceğine.canım hiç birşey yapmak istemiyor.söyleyecek hiç birşey bulamıyorum.kelimeler anlamsız.

missy dedi ki...

çok üzüldüm, ne söylenebilir bilmiyorum, nehir gerçekten bu resimdeki gibi mutlu ve huzurludur dilerim
ailesine sabır ve huzur diliyorum, nehir'i hep böyle hatırlasınlar
sevgiler tatlı, birtanecik nehir, kuzu prenses, hep mutlu ol nerede olursan ol