Sayfalar

30 Eylül 2010 Perşembe

Haber Analiz: Gözümüz aydın, doğurdu!


28 yorum:

Sevil dedi ki...

nasıl yapıyor anlamıyorum hiçmi yemek yemiyor bu kadın çıldırcam valla

beste dedi ki...

yasaklanmali uluscak hatta uluslararasi sinir boyuyor:)

firdevs dedi ki...

bu kadin tas catlasa 5 kilo almistir :p ya ben 6,5 kilo aldigim halde karnim bunun 2 kati buyuklugundeydi.

garibanin sanki ustu basi yokmus gibi ( ya da hamile olmayi kabullenememis gibi ! ) normal kiyafetlerini hamileyknde giymis yazik :p

sen beni guldurdun Allah'ta seni guldursun OIP :)

kuzunun annesi dedi ki...

Dün nette haberi görünce , bu postu bekler olmustum :))

anne kaleminden dedi ki...

oip güldüm çok bayılıyorum bu analizlere :))) diğer annelere epey bir moral çöküntüsü olmuştur hastaneden fit çıkışını görmek.. platesle doğum diye bir yöntem mi geliştirmiş eppru aplam vaaays....

NzN dedi ki...

2.900 yine iyi çıkmış o göbekten anacım ben solucan yavrusu falan bekliyordum bu hatundan tıss diye diye çıkıverecekti oralardan!!
şimdi asıl merak noktası şu bende;
bu hatunun bu fizikle doğurmayı becerdiği bebesi sağlıklı oluyor mu? ya da bu bendeki his türk kadını doğurdu mu totosu bir yana memesi diğer yana kayar(bak genellemeyeyim de dayak yemiim burdaki annelerden!!) klişesinden mi kaynaklanıyor??

saygıyla öperim anaları, dövmeyin beni sakın!!

paNDuf dedi ki...

:))))

kara kitap dedi ki...

çok büyülttüm canımcım :))) ama yine de karnı hiç büyümedi.

Axius dedi ki...

Ya hiç lohusa görmesem inanacağım...Ama doğru valla, doğurmuş kadın...Hadi az kilo alması neyse de insanın karnı doğumdan sonraki gün iyice bir şişiyor. Gerek kendim gerekse etrafımdaki hamilelerde bizzat gördüm. Annem "rahim eşini arıyor"diye tabir etmişti, ben de "ha, öyle mi?" deyip kabullenmiştim.Bu hatunun karnı dümdüz, çıldıriciim ayol!!!
Not: Bu konuyu gündeme getirmeni merakla bekliyordum. Ben Bundchen Gisele Bundchen'e de bayıldım!!!

derya öz dedi ki...

ahahahahahaha ben de oyyip ne zaman analiz edecek diyordum:))) ya şu tivitleme olayına hastayım, nerdeyse "şu anda s.çıyorum" bile yazacaklar, yuhhh yaaaa, hangi arada derede aldın telefonu da tivitlemek aklına geldi be yarım akıllı diyesim var, demek ki öncelikler çok değişkenmiş, konu annelik olsa bile:))) bu arada gisel'e ve ipanema terliklerine koptuuummm, alemsiiinn yaaa:)))

ilknur malcı dedi ki...

yavv demeyin oyle.bende oyle girdim.oyle çıktım.ama bir hafta sonra hatta daha kısa bir surede indi göbegim.
velakin gelin gorun ki aaa hiç kilo almadım ben felan derken evde şiştim durdum.ama ben ebruya guveniyorum o oyle şişmez.5 gun sonra bu haberlerin rövanşını almak için çıkar poz verir inen göbegi ve pilates topuyla.

Red Riding Hood dedi ki...

Büyütülmüş halde bile küçük bu androidin karnı .Hatta benim ekran bozuk olduğundanmıdır nedir iyce içine girik dümdüz gösterdi gibi bişi oldu sanki :D (MEB'a sesleniyom,okulumuza apple pc isteriz) :D

fotograf penceremden dedi ki...

dağıldım gülmekten :)

Judy Abbott dedi ki...

ahahahaah ellerine sağlık, harika özetlemişsin:))

www.sutumesarellemekarisma.com dedi ki...

veeee beklenen haber analizi gelir!! ahhh çok yoğun ancak gördüm... harikasın OİP!!!

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ohh şükür doğurmuş :)
daha da görmesek artık şu kadını :)

nehirineylemleri dedi ki...

Amacı bu zaten bunun, kendinden böyle bahsettirmek. Nehir bile öğrendi bunun adını Ebu Şal diyo:)

İlknur dedi ki...

:)) hamile platesi dvdsinin ustune lohusa platesi dvdsi yakisir simdi ebru ablama. Hastalikli ya, sinirlenmiyeyim diyorum olmuyor.

Anne dedi ki...

geçen sefer kiviye taktıydı kivi doğurcak diye bekliyorduk,şimdi de en azından plates topu çıkar dedim ama yok yine bildiğin bebek doğuruyor .. kara kitabın yorumu gibi bende büyüttüm resmi ama hiç bir yeri büyümedi dudaklarının dışında ... oyyy oyyy 3 haftam kaldı sadece son bir ayda 4kilo aldım :)))) allah beni napsın artık bilmem..

Anne dedi ki...

geçen sefer kiviye taktıydı kivi doğurcak diye bekliyorduk,şimdi de en azından plates topu çıkar dedim ama yok yine bildiğin bebek doğuruyor .. kara kitabın yorumu gibi bende büyüttüm resmi ama hiç bir yeri büyümedi dudaklarının dışında ... oyyy oyyy 3 haftam kaldı sadece son bir ayda 4kilo aldım :)))) allah beni napsın artık bilmem..

Calanon dedi ki...

Supersin! Ben bile bekler olmustum senin Ebru Salli yorumlarini :) Neredeyse 3 kilo, dogrusu ben de NzN gibi solucan gibi bir sey bekliyordum.

Sittirella dedi ki...

Hahahahahaha :)
Dağıldım ben de gülmekten.
Bi'tanesin OİP.
Sen de olmasan yüzümüze kim yerleştirecek bu gülümsemeyi :)
Bayan kutukafalar süfer olmuş, kalemine sağlık.

OiP dedi ki...

bu hafta iş yerinde gebertici bi tempo var.. çizicek edecek zamanım yok. e-mail atanlar mı istersin, facebook duvarımdan taciz edenler mi:)) hadi ya yaz yaz:D)) alın size analiz!

hayır o değil de o kadar oku et falan, sonunda ola ola E.Ş. analisti, uzmanı ol çık:))

sizin de ellerinize sağlık:) teşekkürler tıklayan, yorum bırakan, övgülü tuşlara basan ellerinize:))

Haydins dedi ki...

Bacakları çok iğrenç duruyor , somalili hasta bebeler gibi karın şiş geri çöp gibi..Sen taktın bu kadına :)) Okur mu bir gün acaba buraları :))

priscilla dedi ki...

Hahaah ben daha Zafer Çağlayan-Anna Kournikova'yı unutamamışken, ahah, gülmekten ağzım ayrılacak :D

Nagehan dedi ki...

Kaç gündür haberlerde, internet sitelerinde de " Hastaneden böyle fit çıktı, görenleri şaşırttı" diye haberler var. Görenler şaşırmaya pek meraklıydılar herhalde, sanki 25 kilo almıştı da, doğumdan sonra böyle çıktı.Zaten 8 kilo almış kadın, ya nasıl çıkacaktı? Artık gerçekten bıktık bu aynı kalıp haberlerden. Ama analizler süper tabi! :)

Ayşe dedi ki...

bayıldımmm :))))

Gri Notlar dedi ki...

En çok ipenama terlikler kopardı beni :)