Sayfalar

14 Eylül 2010 Salı

iyi bak kendine...

Bu yazlık yerler insanla güzel...
Yok hava serinledi, yok bayram tatiliydi, yok okullar açılıyor derken, bi baktık kimse kalmamış...

Şimdi dışarıdaydım, hava oldukça serin.. Havuz başından Şecaettin Tanyeli'nin seslendirdiği şahane romantik bir tango yayılıyor siteye. Öyle tatlı tatlı çalıyor ki, çıkıp döne döne dansetmek geliyor içimden. Kimse yok ortalıkta ondan mı, yoksa şu buzz gibi öküzgözünün hatrı mı bilmem??

Evlerin ışıkları yanmıyor, çocuklar pata pata koşturmuyor, havuz başı boş, otoparkta yerler gani gani...
Her yer bir yalnız bir ıssız ki sormayın.

Biz de yarın dönüyoruz kış evine.
Bu yaz da bitti gitti işte.
Çocuklar serpildi, büyüdü, biz bir yaz daha yaşlandık...
Bazı umutlar kırık dökük elimizde kaldı ama, bazıları hayal bile edemeyeceğimiz mutluluklar saçtı yaşantımıza.
Üç yazdır salona alamadığım konsolu, seneye almak ümidi ile veda ediyorum yaza ve Bayramoğlu'na...

Patates adamın gözlüğünü, havalı bay şimşek'e boca eden bizzat minnaktır.
E gülmeyin ama moda değil mi zaten bu gözlükler??

Günaydın!!! Anne bak, ne güzel bir sabah...

-Merabayın bayan tavşan, nabersiniz?!
+Merabayın etfaiyeci bey, iyiyiz çok şükür!

Mutlu mutlu gülüyorum ben ne güzel!

Gidiyorum şimdilik...
Seneye görüşürüz e mi??

11 yorum:

A-H dedi ki...

masallah minnaga, onun o tombik kollarini mincirmak geldi icimden :) yuzundeki gulucuk hic eksilmesin.

kara kitap dedi ki...

yazlık evden ayrılmak sanki seni biraz hüzünlendirmiş.kış gelince hayat eski sıkıcı düzenine geri dönüyor.

OiP dedi ki...

A-H,
:)) aminn!

KARA KİTAP,
evet, açıp okudum da şimdi, gecenin bi yarısı epey içlenmişim :) yaşadığı her yere, eşyalara, ortamlara nasıl da alışıyor insan...

Özge B. dedi ki...

ben de minnak gibi alıp başımı gitmek istiyorum! o sürekli alıp başını toplayıp tası tarağı gidiyor:)))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ufak beyin gülüşü hiç eksik olmasın yüzünden

senem dedi ki...

ah ah ah, çok özlemişiz minnak'ı!! bu arada bora abi sansür mi koyuyor fotolara? o nerelerde? :)

pencereden görülen bahçe nasıl güzel bir bahçedir öyle!!

Ashley dedi ki...

Yazlığa giderken daha hep bu günleri düşünr anneme söylerim. O da hep hatrlatığım için kızar daha neden yolun başında kötü şeyleri düşünürsün bilmem ki diye . Ama kötü oluyorum işte , park boş,havuzbaşı boş,daha akşamın 10 unda bu çocuklar neden yatmamış neden ayakta diye bağıran yaşlı teyze ve amcalar yok ( oha 10 da da yatılırmı ya diye karşılık veren Ashley ve çetesi de yok :))Ne bilim bi orası bi burası zor oluyor hüzünleniyor insan. Bayramoğlu yine İstanbul'a yakın ara sıra baharda fln canınız isterse teftişe gidebilirsiniz ama Didim taaaaaaaaaa ebesinin gözünde:D Yazmıycam kafam attı işte yine

öykününannesi dedi ki...

Bizim de hüzünlü yazlık vedamız pazar günü... Minnakımı öperim :)

Judy Abbott dedi ki...

maaşallah o yakışıklı minnak'a :)

Sittirella dedi ki...

Yerim o kocakafanın topuklarını :)
Seneyesi de var bu işin OİP'cim.
Şimdi kışın tadını çıkarma zamanı.

OiP dedi ki...

Özge B. ,
hah! al benden de o kadar:))

BAHAR,
a-minn!!:))

SENEM,
Bora işi artık sakat:)) görünce anlarsın zaten.. sitenin bahçesi gerçekten harikadır. seneye bekleriz artık:))

ASHLEY,
e daha giderken söylenmek olmaz tabi.. tadını çıkarmaya bakacaksın. sonuçta hiçbişey sonsuza dek sürmüyor. ne demişler "anı yaşa!!"

TUĞÇE,
yuh yalnız. hüzünlü vedayı gördük. kumsal partileri, djler felan:))

JUDY,
sağol:))

SİTTİRELLA,
aynen!! kışı özledim aslında:))