Sayfalar

15 Eylül 2010 Çarşamba

Kutukafanı seç!!

Önceki gün blogumun izleyici sayısı 500'e ulaştı.
Pek çoğunuza belki komik gelecek, "e ne var?" falan diyeceksiniz. Yok yok benim için inanılmaz mutluluk verici bir olay bu. Düşünsenize olmadık işler peşinde koşan 500 kişi olduk biz!!  :))
Hem de ne çekilişle ne kurayla, kendi özgür mausuyla tıklayıp kaydolan 500 insan.
Hepinize teşekkür ederim!

Kafamda 500 kutukafalık bu devvv kadroyu çizmek vardı. Ama taşınmaydı, işte yüklendiğim yeni projelerdi derken olmadı. Baktım ki iş uzayacak çizebildiğim kadarını çizdim.
Alın size binbir surat kutukafalar..
Diyin bakalım siz hangisisiniz??

Kayıtlı olmayan okurlar, sizi de unutmadım! Alınmayın sakın, sizde davetlisiniz oyuna... Çok teşekkürler size de!

İster matristen koordinat bildirin (mesela ben L-5'teyim), ister şu bağlantıdan facebook'ta tagleyin..
Bu kadar laf yeter, hadi oynayalım!:))




58 yorum:

www.alfakadin.com dedi ki...

Ben R-1 deyim.. =)

yeliz dedi ki...

ben bulamadım böhüü:( sonuçları sonradan açıklayacak mısın?

sergun dedi ki...

:)) süper fikirmiş.
K-2

bilge ve annesi dedi ki...

Ben İ-9 dayım:))

zeynep dedi ki...

sanırım beni çizmedin(^_^)sesim çıkmıyor diyeeeeeeeee ....Bende burdayımm..

kara kitap dedi ki...

n1'deyim ben yavvv...nerden bildin de oraya koydun?

battodol dedi ki...

ne güzel bir fikirmiş. kıvırcık saçlı biri göremedim ben de O1 i seçtim kendime :) sessiz sakinim buralarda ama hep izlemedeyim :)

Birben dedi ki...

p6 - c8 - c1 - ı9 karışımı birşeyim.Hepsi ayrı güzelll...

Hilal dedi ki...

T4
KİH KİH KİH :))

Burcu dedi ki...

I5 tabii ki :)) öperim oipim :))

Ozgur dedi ki...

6-I Ela
4-T ozguranne

:)))

şeymacık dedi ki...

G1 deyim ben :)

OiP dedi ki...

gördüm gördümm!!! merabayın!! :)))

dedim ya çizemedim tam, eksik kaldı diye... kendini bulamayanlar, modunu bulsun hiç olmazsa, olar mı??

OiP dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bokbocesii dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bokbocesii dedi ki...

Ben C-1 sem sevgilim de D-1 olmalı di mi? :))
super olmus, bayildim :))

Ayşegül dedi ki...

Ben E-6 dayım :)
Keyifle izlemeye devam..

Sevgiler..

anne kaleminden dedi ki...

o-9 benim :) mutlu mutlu izliyorum oip i :))

Magissa dedi ki...

Ben de R1'deyim :)

sine'mden dedi ki...

hemen buldum kendimi N1'de, eğer orda değilsem D7'de tıkınır vaziyetteyim eğer o da kapılmışsa kendime boş bir kutukafa istiyorum; deniz,kum,güneş,şezlong ve ben olan(tatile gidemedim de daha)

stickman dedi ki...

T1'deki basketbol oynuyor galiba. o benim :) bi de bu aralar arasıra G7 oluyorum :D

İLKAY dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
İLKAY dedi ki...

Ah OİP ahh...

10E ve devamına yayılan 10F de kendimi buldum desem...

O bakışlar o dudaklar hele o yan gel yat hali tam benlik. Hani kutu kafa olsam ancak bu kadar kalabalıkda bir ben yatardım öyle yan gel osman:)

Öpüyorum ve daha nice 500'lere diyorum:)

İLKAY dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

d-5 teki de benim... kayıtlı olmasamda izlemedeyim tamam...:)

ceren

Benden Bizden dedi ki...

I-9 da benim :)
kayıtsız izleyici :P

Özge B. dedi ki...

bazen g1 im baze g3 ama bügün bu fantastik çizime rağmen g3 :(( böhüüüü!!!

ElfAna dedi ki...

I-2 :P

Vijdan dedi ki...

İ-9 :)

Çok güzeller :)

enne dedi ki...

T-9 ve T -10 benim:) Hem süslü, hem güleryüzlüyüm yani.. Şahane olmuş bunlar OİP, takipdeyim herdaim.

Adsız dedi ki...

A-1' deki $a$kin,
G-1' deki soytari (annem öyle diyor bana, napim. Biraksalar hep G1'deki kilikta gezerim $ahsen ben ama. Olsun o kostümü icimden giydim ben:D ) ,
L-3' teki -yorumumca-krize girmi$ gibi gülen,
L-2 !!! Aman tanrim, o da ne? I$te onu ciz, canimi ye. Tabi ki ben!
ve umarim bir gün P-6 da olabilirim ! Cep telefonumun hakkini yememek lazim. Cook güzel fotograflar cekip, cok mutlu ediyor beni. Insanlar ona saygi duysun diye uzerine bir fotograf makinesi kostümü giydirecegim :D
OIPgillerden simalar da gözüme carpti sanirim ;-)
ADSIZ kovboy :D

Ayşe dedi ki...

R1

zeynep dedi ki...

:))banane ayakkabı isterim bennn.....en güzelinden öyle kuru kafa felan olmaz;))latife tabikii sevgilerrrr..(ama unutma beni burdayım hep sessiz ama arada ses veriririmm yada yoklama yaparsın artık;))

nehirineylemleri dedi ki...

Çok tatlısın, bizim için emek vermişsin ne güzel. E bana da kendimi seçmek kaldı. Kirpiklerimiz itibariyle P-4 :)

nehirineylemleri dedi ki...

Çok tatlısın, bizim için emek vermişsin ne güzel. E bana da kendimi seçmek kaldı. Kirpiklerimiz itibariyle P-4 :)

anne müdürü dedi ki...

ben beni bulamadıımmm:(
daha nice 5000.izleyicilere
bin öpücünk:)

Elmoş dedi ki...

I3'ü önceden kim aldıysa (çok yorum var, teker teker bakamıyorum) şu an itibariyle zorbalıkla elinden almış olabilirim ama I3 benim.

Sittirella dedi ki...

Kutlarım OİP'cim :)
Nice 1000'lere... 10.000'lere :)
Ben de P-4 olayım bari.Kimselere kaptırmam o köfte dudakları, ok kirpikleri :)
Sevgilerimle.

"Objektifime Yansiyanlar" dedi ki...

P 6 yım bennnnn :D

Tannesi dedi ki...

Nice nice 500 lere! Tebrikler!
N-6 yım ben de... :)

A-H dedi ki...

hahaha buldummmm L1 deki alisveris manyagi benim :)))

Bugday Tanesi dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Bugday Tanesi dedi ki...

7-B
Bu benim,sırıtkan :D

ilknur malcı dedi ki...

j-6 benden baskası değildir.zira
7. kez dudak ustu için lazere gitmeme ragmen bana mısın demeyen tuyleri olan baska kim olabilir.

zühra dedi ki...

Ben c-1'i üstüme alındım. Çünkü onda kalpcik var. ( Benim blopgumun adı "kalpcik kalpcik" ya)

inte dedi ki...

tebrikleeerr :) sevgiler oip :)

OiP dedi ki...

aaaa!! inteeee!!:D))
özledimmm...
sevgiler!

inte dedi ki...

:))) ben de çok özlemişim..hala var olanları görmek çok keyiflendirdi beni:) kocaman öpücükler :))

OiP dedi ki...

ya çok komik oldu bu iş:)) benim de acayip hoşuma gidiyor inanın. hepinize, seçtiğiniz tiplere tek tek bakıp gülüyorum:))
isteyen istediğini seçsin:))
R1 mesela çok popüler, amma da süslüymüşsünüz ha! :))
kutlamlara çok teşekkürler. seviyorum ben sizi ya:))

OiP dedi ki...

dön inte dön!!! :))
hay allam ya, eski dost :'I

sade c dedi ki...

Çok güzel yaa :) bravo! Ben bu saatte 1-N yim sanırım :)

Somethin'Special dedi ki...

Fanatik OİP hayranı Nihan, I2'den bildirir efendim =)
İçten sevgiler!

Calanon dedi ki...

Ben kendimi R10'a yakistirdim, sessiz, beklemede, izliyorum.

burcu.. dedi ki...

N1 olayım bende. Sürekli uykum var :(

OiP dedi ki...

:) ülen ne uykucu takipçilermişsiniz?!! miskinler tekkesine dönmüş burası haberim yok:))

vintage peony dedi ki...

Çok tatlı bişi olmuş :)

Minik Yazar dedi ki...

oip nedir bu arada?

OiP dedi ki...

Minnak Yazar,
OİP benim ben:)) Olmadık İşler peşinde'nin baş harfleri;)