Sayfalar

21 Eylül 2010 Salı

Wireless

6 yorum:

Yazmak iyidir... dedi ki...

Off ben ne zaman laptopun wirelessını açsam, orada gördüğüm 30 tane en yüksek çeken komşu wirelessını görüyor ve hayıflanıyorum (batıl mı?) Hepsinin beynimi pişireceğini ve beynimin uykuda güzel güzel mangal olacağını düşünüp kıllanıyorum.

Ashley dedi ki...

:)) Azönce pc'yi açtığımda önüme gelen liste .Bi dk bakıyım bendeki isimleri yazıcam :D Geçenlerde kiloldum_1983 vardı çok güldüm. :D

şuan 4 çubuk çeken Combo var:)
filissiz 3 çubuk
komurprens 4 çubuk
adil 3 cubuk
Air-Ties 205 sinyal yok
Firecafe tek sinyal
Emir-Bufe1903 3 sınyal
gandalf 2 çubuk ( ulan sanki başka alemden bağlanıyor gibi isimleri var hepsinin :D ) Gece yatınca bile etrafımızda uçusan kaç ışın var kimbilir.Çok can sıkıcı aslında dimi Oip tyze?

OiP dedi ki...

YAZMAK İYİDİR,
"beyin mangalı" :o hoho çok iyiymiş:))))

ASHLEY,
ay üşenmemiş yazmış bi de:))
telefonu açtığımda, trafikte dahi 10 tane bağlantı geliyr. görünmez bi bağlantı yağmuru altındayız. sinsi sinsi sarmışlar dünyamızı...

sedaca dedi ki...

hahah kamil koç bende de var, evin karşısındaki acente'nin önüne geliyor otobüs :)
enteresan isimler her yerde var, mesela "eydiyeselim" var bende bi tane
herhalde selim diye bir çocuk eydiye de kızın adı dedim ama sonra düştü jeton :))

Sittirella dedi ki...

Okuyoruz, gülüyoruz,gülümsüyoruz da OİP'cim...
Bünye diyor ne işin var bu binlerce onbinlerce ne idüğü belirsiz dalganın arasında?
Kalk git uzaklara, çok uzaklara.
Medeniyet denilen saçmalıktan mümkün olduğunca uzağa.
Yak gaz lambanı, haberse dinle radyonu.
Bahçende ek-dik domatesini-patlıcanını.
Kışa kurut, hazırla onları.
Yap konserveni, tarhananı, salçanı.
Kümesten al tazecik yumurtanı.
Mümkün olduğunca 'doğal' yaşa hayatını.
Sonra kendime geliyorum.
Gerçeklere dönüyorum.
Kamil Koç orda, Vodafone burda.
Dalgayı yiyip duruyoruz :)
Sittir be Ella diyorum.
Bu yaşadığın da hayat mı?

OiP dedi ki...

SEDACA,
eydiyesel pek güzelmiş:))

SİTTİRELLA,
aslına bakarsan öyle.
dalga dulga içinde geçiyor ömrümüz. Ordan GDO burdan hormon, yandan dalga derken 70'i görür müyüz bilmem?
amma!!
o dediğin hayat beni boğar be ellam... kığır kıpır, cıvıl cıvıl seviyorum ben;))